Serietopic #5

Ik zit ook helemaal in The Beast in me, goed acteerwerk! En verfrissend om een actrice te zien die nog niet aan de botox heeft gezeten

4 likes

Altijd jammer als zulke lichamelijke kenmerken belachelijk worden gemaakt

Nou nou dat gebeurt toch niet per se?

2 likes

Ik vind Claire Danes best een goede actrice en vond Homeland bijv. echt een goede serie, maar ze doet wel bijna altijd hetzelfde ‘trucje’ met dat huilgezicht van haar. Zag laatst dit filmpje en dit is ZO Claire Danes. Dit doet ze in iedere rol.

Edit: kan het filmpje niet plaatsen zonder mijn profiel te delen helaas. Ze heet Beth Hoyt op insta en doet een goede impressie van Claire Danes.

4 likes

Ik heb even gezocht en die meerdere filmpjes over Claire Danes maar die in het groene jasje is echt het beste, heel erg on point :joy:

2 likes

Haha wow, echt heel erg ja. Ik zag ook een comment met ‘ze is meer claire Danes dan Claire Danes’ haha.

Ik kijk The Beast in Me en heb ook altijd Homeland gekeken en ik zei van de week toevallig tegen mijn vriend dat ik het bijna niet meer kan kijken omdat ik me op een gegeven moment zo ga ergeren aan die actrice en dat had ik ook bij Homeland. Ze is ZO expressief en doet altijd dezelfde geluidjes en maniertjes.

Maar ik had even op ‘chin Claire Danes’ gezocht op Youtube, zoals hierboven werd gezegd, en toen kreeg ik een filmpje met dat ze blijkbaar altijd zo veel haat krijgt om haar kin en ‘huilgezicht’ en dan vind ik het ook wel weer stom ofzo, want ze kan echt heel goed acteren en er wordt ook benadrukt dat het juist goed is dat haar gezicht zoveel expressie heeft, door geen botox. Maar toch, als ik kijk is het na een poosje zo VEEL.

1 like

Komt echt door de characters die ze speelt. Het zijn gewoon vaak hele dramatische rollen, en die kan ze goed spelen, maar die zijn idd ook erg intens om naar te kijken. Ikzelf erger me er niet aan, maar ik snap dat (aangezien ze dus vaak zulke soort rollen speelt) mensen er een beetje gek van kunnen worden

1 like

Komt dit ook niet omdat we zo gewend zijn geraakt aan al die gladgestreken gezichten? (op tv en om ons heen) Ik vind Claire eigenlijk wel chill om naar te kijken, lekker expressief en weet je waar je aan toe bent qua emotie haha

3 likes

Echt fijn dat Hjem til Jul er weer is :smiling_face_with_three_hearts:

9 likes

Beast in me gekeken. Best wel okay, vooral goed acteerwerk! Maar wat mij betreft ook echt weer VEEL te lang. Zoveel onnodige uitgerekte filler bullshit tussendoor vind ik zo lui. Het slaat alle vorm van spanning eruit.

1 like

Ik las laatst dat dat bij nieuwe series op streamingdiensten wordt gedaan speciaal zodat mensen ondertussen op hun telefoon kunnen zitten zonder iets belangrijks te missen

Dystopisch

3 likes

Ik geloof het direct!
Bij zo veel series kan je elke aflevering een kwartier weglopen en niets missen. Bij deze ook weer.
Verschrikkelijk irritant.

3 likes

Ik vond het einde zeer voorspelbaar, had toch een twist verwacht.

2 likes

Ik las steeds heel goede dingen over All Her Fault, maar die was nog niet in Nederland te zien, maar staat sinds vandaag op Sky Showtime. Ik heb nu aflevering 1 gekeken en kijk zo aflevering 2 en daarna komt elke maandag een nieuwe aflevering online, maar ik vind het nu al zo spannend.

1 like

heb gisteren aflevering 1 gekeken, inderdaad echt spannend!

2 likes

Ik had zoveel lyrische recensies gelezen over The Chair Company, maar ik vind er zelf echt helemaal niks aan.
Het gaat over een man die tijdens een presentatie op zijn werk door een stoel zakt en dan helemaal geobsedeerd wordt om contact met het bedrijf te krijgen en excuses. Het begint grappig, maar krijgt steeds meer thrillerelementen. Na een paar afleveringen dacht ik echt wtf ben ik aan het kijken?

Hebben meer mensen deze serie gezien en wat vonden jullie ervan?

1 like

Ik zit het nieuwe seizoen van emily in paris te kijken maar MAN MAN MAN wat is het slecht zeg

Vond de eerste twee seizoenen helemaal de shit dus echt jammer

4 likes