Serietopic #5

ahh ik dacht dat er al nieuwe afleveringen zouden zijn van stranger things en had helemaal zin maar het staat er nog niet op :cry:

1 like

Dat dacht ik ook. Vanacht pas om 2 uur zag ik

Ja, gewoon hetzelfde als met deel 1 van dit seizoen. De hele wereld krijgt het op hetzelfde moment, maar helaas betekent dat dat het voor ons in Europa midden in de nacht is.

1 like

Net Paradise op Disney gekeken. Goede serie zeg, met een hoop wendingen die je niet verwacht.

5 likes

Gvd wat een draak van een laatste seizoen was dit. Ik blijf erbij dat deze serie beter maar gewoon 2-3 seizoenen had kunnen duren.

4 likes

Heb je de laatste aflevering al gezien? Wat een aanfluiting haha. Volgens mij bewust vandaga uitgebracht zodat mensen met hun katerbrein niet direct doorhebben hoe slecht het is :joy:

3 likes

Goede tip! Net aan begonnen en wil maar door blijven kijken

3 likes

Ja, net afgekeken. Ik voelde me al in slaap vallen dus ik zei tegen m’n vriend ā€˜geef zo even een samenvatting’ en drie kwartier verder was er niets noemenswaardigs gebeurd :joy:

Oooh nee ik vond het juist echt mooi! Janken. Maar kan door m’n katerbrein komen hoor hahah. Maar moet zeggen dat ik er sowieso wel weer goed inzat, vond het zeker niet saai (alleen op een gegeven moment wel wat vergezocht)

6 likes

Damn wat een underwhelming einde.

3 likes

Haha ik vond het allebei, underwhelming maar ook janken. Wel echt goed dat het nu klaar is, nog een seizoen had het echt geruĆÆneerd. Nu kan ik er nog wel mee leven.

Denken jullie dat Mike gelijk heeft over El?

Ik vond het acteerwerk van jamie campbell bower wel echt heel sterk dit seizoen en vooral ook in de laatste aflevering bij dat stuk in de grot, ik vind hem in zijn ā€˜echte’ vorm zo iets engs hebben

5 likes

Eens met alles wat je zegt! Vond het precies beide.

De sentimentele momenten echt goed gedaan, heb gejaaaaankt bij El. En vooral eerste helft vond ik echt spannend ook! Heb nog wel wat onopgeloste vragen in mijn hoofd, dat vond ik het underwhelming maken. Maar nee ik denk niet dat ze nog leeft 🄹

3 likes

The Pitt seizoen 2 start weer in Amerika. Heel benieuwd weer.

22 likes

Ik kijk Pluribus en erger me zo aan het hoofdpersonage haha

2 likes

Hij heeft een beetje die Pennywise look. Maar inderdaad een van de uitblinkers dit seizoen. Vond het acteerwerk van Eleven dramatisch slecht.

4 likes

Vind het hoofdpersonage wel leuk maar de serie valt me toch wat tegen.

Is er iemand die ervaring heeft met de app mijn MijnSerie of Showly?

Of een andere fijne app waarin je kan bijhouden welke series je kijkt/bij welke aflevering je bent?
Helemaal ideaal als er ook films in bijgehouden kunnen worden

1 like

Niet met deze, maar ik gebruik Seriesfeed. Die vind ik heel handig

Edit: lees nu app, weet niet of er een app van is, ik gebruik hem in browser

2 likes

Ik gebruik listy

Een lijst wat ik gezien heb en wat ik nog wil kijken. Kan ook to do lijstjes in maken, concerten enzo.

2 likes

Kan je ook per serie aangeven bij welke aflevering je bent?

2 likes