Serietopic #5

Nee dat niet echt geloof ik haha

2 likes

Ik gebruik tvtime. Daar kun je precies bijhouden welke aflevering je bent en kun je ook films bijhouden

2 likes

Ja, deze wilde ik ook tippen! Gebruik 'm echt al jaaaaren, superhandig ook met aangeven welke streamingdienst series op staan en wanneer er nieuwe afleveringen beschikbaar zijn :ok_hand:

2 likes

Ik kijk Mr. Mercedes op Netflix. Had ooit het boek gelezen dus wel was benieuwd.
Vond de eerste twee seizoenen echt goed en spannend. Derde seizoen is echt mehhhh maar kijk toch door omdat je toch wil weten hoe het afloopt.

2 likes

Ik gebruik Trakt. Idd per aflevering bijhouden en ook films.

Ik ben toevallig deze week aan Mr. Mercedes begonnen. De eerste paar afleveringen vond ik ook echt spannend!

2 likes

Oh dit boek heb ik ook gelezen dus ben benieuwd naar de serie!!

En Younger staat weer op Netflix :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Ik kan de miniserie I fought the Law (op NPO) aanraden als je van rechtbankdrama’s houdt. Ik moest een paar keer janken door de actrice die de moeder speelt.

2 likes

Thanks voor de tip, deze gedownload en werkt inderdaad prima

2 likes

Ik ben begonnen aan Code of Silence op NPO

Een dove vrouw wordt via haar werk gevraagd om de politie te helpen met het afluisteren/lezen?¿ van criminelen door middel van liplezen. Uiteraard raakt ze iets te geïnteresseerd.

Ben net begonnen met afl twee. Vind het wel leuk tot ju toe. Leuk dat ze dove actrices en acteurs gebruiken. Ik ben benieuwd of liplezen op een afstand echt zo goed gaat of dat dat is aangedikt.

5 likes

Oh yes eindelijk The Pitt season 2 :partying_face:

15 likes

Ik heb de afgelopen tijd zulke goede series gezien: Hacks, The Assassin, The Diplomat, Dope Girls, Sas Rogue Heroes, Sambre, a very british scandal. Nu bezig met The Abandons en ben helemaal klaar voor Industry en The Pitt.

En de Koreaanse producties stellen echt niet teleur met Physical Asia en culinary class wars. Zo indrukwekkend

9 likes

Ik heb in anderhalve week alle seizoenen van Slow Horses gebinged. Wat een topserie zeg, blij dat er nog een seizoen komt!

10 likes

Heb er weinig promo over gezien, maar de eerste aflevering van seizoen twee van The Pitt is uit!
Wat een geweldige serie is dat toch.

3 likes

Heeft iemand nog tips voor snelle spannende series, zoals Mocro Maffia, Het Gouden Uur, Sleepers etc. Hoeft overigens niet per se Nederlands te zijn, maar liever geen Scandinavische series, daar hou ik niet zo van.

2 likes

Als je kort maar krachtig zoekt, dan zijn de series op Netflix van Harlan Coben goed! Losse verhalen en maar 1 seizoen per serie.

1 like

Nederlands:
Undercover
Sihame

Brits:
Gangs of London
Mobland

2 likes

Een verhaal per aflevering of loopt het wel door gedurende het seizoen?

Ik vind het wel het leukst namelijk als je na iedere aflevering het gevoel hebt dat je meteen door wil naar de volgende omdat het steeds spannend is.

1 like

Het zijn mini series (verfilmingen van boeken). Ik kijk momenteel Run Away (ook van Harlan Coben), ook spannend!

3 likes

Wat @Bal zegt. Eén seizoen is één boek verfilming. Bij oa The Stranger wilde ik echt heel snel doorkijken

1 like