Serietopic #5

Ik vind Dag & Nacht ook wel mooi om te kijken! Juist omdat ik nu zwanger ben, al zijn sommige dingen wel heftig ja. Ik vind wel de hoofdrolspeelster ook een beetje koel en afstandelijk inderdaad. En ik vind vooral het ziekenhuis en heel mooi en chiq uitzien. Die trap in die hal. Mooier dan elk zkh waar in ooit geweest ben haha.

Had gelezen dat Kim van Kooten mee had gelopen op de kraamafdeling van het OLVG. Daar ben ik nu zelf iedere paar weken! Wel goed dat ze echt meegelopen heeft.

6 likes

Onlangs Fleishman is in Trouble gezien. Niet geweldig. Vond Claire Danes er wel heel goed in en ben daarom weer begonnen met Homeland. En wow wat is dat spannend en goed! Wel al wat ouder natuurlijk, maar mocht je het nog niet gezien hebben dan zeker een aanrader! Te zien op Disney

3 likes

Pff elke aflevering van This Is Us is gewoon janken!! Seizoen 4 zit er bijna op :weary:

3 likes

Hahahaha zei het toch!!!

1 like

Ja echt goeie serie zeg pff. Spoiler half seizoen 4;

Ik had net even een shock ik dacht echt dat Toby vreemdging met die LadyKryptonyte

3 likes

Ja het zuigt je er echt in mee he? Het is echt mijn favo serie geworden. Vond hem heel krachtig

3 likes

Ja echt hele goeie serie!

5 likes

Dan kijk je zonder hem verder?

13 likes

Net de laatste aflevering van “Beef” gekeken (Netflix) echt een enorme aanrader!

6 likes

Ik probeer die docu van Ed Sheeran van m’n telefoon naar m’n Philips tv te streamen via de ingebouwde chromecast op m’n tv maar krijg dan dit in beeld, hebben jullie dat ook wel eens gehad? Als ik hetzelfde fragment vervolgens op m’n telefoon kijk heb ik wel normaal beeld.
Echt irri want kan Disney+ niet op m’n tv inloggen want ik zit op t account van m’n collega maar weet 't wachtwoord niet :roll_eyes:

Edit: denk dat 't aan deze docu ligt ofzo want 9-1-1 doet het wel normaal

Edit 2: en als ik op m’n telefoon probeer in te loggen zonder wachtwoord maar met die optie dat je tv en telefoon op hetzelfde WiFi netwerk zitten en je via je telefoon toestemming moet geven voor de verbinding, dan krijg ik op m’n telefoon nergens een melding voor toestemming geven :face_with_symbols_over_mouth:

2 likes
succession laatste aflevering

Met de presentatie van Kendall kreeg ik helemaal flashbacks naar z’n verjaardagsfeest.

Weten we trouwens hoe het nu zit met de zwangerschap van Shiv? En is de vrouw van Roman nig in de picture?

11 likes
Succession

L to the O G A N he playin

8 likes

Succession laatste afl.

Samenvatting

Dat laatste vroeg ik me ook af. Is niet meer naar verwezen toch?
En zware cringe door Kendall. Mijn vriend moest echt wegkijken, hij kon het niet aan, net als met het verjaardagsfeest inderdaad.

5 likes

Ohhh ja ik denk dat ik het al bijna af heb. Vind het echt een heerlijke serie

1 like

En @JaneDoe

Ik heb Bridgerton niet gekeken, trok me niet zo. Queen Charlotte lijkt me wel leuk, is het dan nog te volgen?

2 likes

Ja hoor! Er komen wel wat verhaallijnen terug maar is goed op zichzelf te kijken

5 likes

Er zitten wel referenties naar bridgerton. De stijl is ook identiek aan bridgerton dus als dat je niet ligt lijkt me niet dat dit je wel ligt.

4 likes
Succession

In het vorige seizoen wordt er heel terloops gezegd dat ze elkaar idd niet meer zien, dat is al voor de hele dickpic situatie

Overigens schijnt de laatste aflevering anderhalf uur te gaan duren! Zo benieuwd hoe het allemaal eindigt

5 likes

Tnx!
Gaf het nooit een kans misschien haha. En daarna was iedereen vrij lyrisch. Nu lig ik ziek op bed dus leek me een “makkelijker iets” te kijken

5 likes

@succession Afl 5

Ja ik vind het dus zo vreemd dat er geen begrafenis oid in beeld is gebracht is en eerst dacht ik nog steeds dat het zou komen en Shiv dus idd nog steeds heel pril zwanger zou zijn, maar nu twijfel ik dus ook omdat het wel lijkt dat er al enige tijd overheen is gegaan, alles is iig totaal back to business. En misschien heb ik even niet opgelet, of was hij het zelf, maar wie heeft dat deep fake filmpje voor Roman nou gemaakt? Gerri?

2 likes