Ja het is dus sws niet allemaal drugs, want hij heeft nog een neusš
Toen die russen kwamen tunede ik uit. Ik snap het niet. Maar denk niet dat ze deze ultieme villain ineens laten sterven, dus we gaan hem vast nog zien ergens in Moskou of Ghana
Ja het is dus sws niet allemaal drugs, want hij heeft nog een neusš
Toen die russen kwamen tunede ik uit. Ik snap het niet. Maar denk niet dat ze deze ultieme villain ineens laten sterven, dus we gaan hem vast nog zien ergens in Moskou of Ghana
Ja ik kijk! Ben wel nog maar bij aflevering 1. Maar zij doet steeds zo op haar lip bijten en met die tong zo gek. Zo overdreven nonchalant cool girl ofzo. Vind dat beetje tƩ worden? Vind die jongen die John speelt wel heel leuk!
Ja eens het is wat too much!
Lib Emma kinderloosheid
Ik kan het niet meer aanzien. Ga in therapie. Dit gesprek waarin zij eigenlijk prima weet wat ze wilt en hij doet alsof ie dat niet helemaal ziet is zo vermoeiend.
Ik heb griep dus heb I love LA in een keer uitgekeken en ik vond het echt geweldig!!!
Echt jammer dat er niet nu al een tweede seizoen is.
Zijn er meer mensen benieuwd naar die nieuwe serie SFT. Sint Louis op HBO dat as maandag start? Met o.a. Hopper van Stranger Things. Het ziet er echt uit als een koortsdroom in de reclames elke keer ![]()
Oh en HR aflevering 6 š„¹š©µ nu weer een jaar wachten ![]()
Ziet er geinig uit ja, goeie acteurs
Zo aan het genieten van HR š©· wat een mooie mannen ook pfiewww š„¹
Die laatste aflevering was echt alles wat ik wilde
ik heb echt meerdere keren gehuild haha o.a. bij Ilyaās āI love youā en Shane met zijn moeder ![]()
Ga vanavond de laatste kijken ![]()
Heb ook zo gejankt bij die Russische monoloog in aflevering 5 ![]()
Ja vond het ook echt heel emotioneel ![]()
Prachtige laatste aflevering ![]()
The Pitt: Santos trekt altijd een verveeld gezicht als ze naar patiƫnten luistert. Nu bij die dove patiƫnt is dat extra irritant want zij kan er niets aan doen dat alle hulpmiddelen niet goed werken en heeft sowieso recht op goede zorg.
Ik erger me ook aan die eeuwig verbaasde blik van Javadi
Mel is mijn favoriet
(en natuuuurlijk Dana).
Ik vond Santos zooo irritant met die dove patiƫnt, ik dacht echt chick pak gewoon even pen en papier waarom doen we zo moeilijk?
Ja, gewoon arrogant en heel stom eh maar ze hebben voor die patiĆ«nt met overgewicht toch zoān machine bovengehaald omdat hij niet kon praten door de buis wel dan kon zij dit toch ook gebruiken met haar. Dingen opschrijven en haar laten antwoorden met die machine. Nul moeite doen
ik had echt precies hetzelfde, maar ik las op Reddit dat dit niet wenselijk is om te doen bij dove patienten, omdat die gebarentaal als eerste taal hebben (een significant andere taal), en communiceren in het Engels via pen en papier (dus eigenlijk hun 2e taal) ervoor kan zorgen dat er misverstanden optreden. Dus dat ze daarom verplicht zijn er een tolk bij te roepen.
Maar dat gezucht en die irritatie van Santos was echt niet te harden intussen. Ze was best wel weer in mijn achting gestegen richting het eind van S1, maar inmiddels vind ik haar weer super vervelend
Nevah
Ik had ook zoveel vragen na de case van Santos. Sowieso ook de conclusie dat de patiënt gewoon verkeerd gezeten had en RSI. Ok huh? Hoezo zit ze überhaupt bij de SHE? Is dit normaal in USA? Hoezo ga je naar de spoed met alleen hoofdpijn?
Princess die zeven talen blijkt te spreken. Sowieso Perla en Princess zijn fantastisch.