Serietopic #5

Oké ik heb Heated Rivalry gezien en ik snap de hype. Ik heb meegehuild, meegelachen en ben ook een beetje verliefd geworden op Ilya.
Kan nu al niet wachten op het volgende seizoen en hoop dat we Connor Storrie en Hudson Williams nog in heel veel mooie films en series gaan zien.

16 likes

Ik denk dat die verhaallijn met de dove vrouw nog wel iets gaat worden in de laatste afleveringen. Net als die baby, en die ‘aanvallen’ die Hashimi heeft gehad.

5 likes

Ja dit denk ik inderdaad ook! Die verhaallijn is teveel aanwezig om niks te betekenen.

Verder wel weer echt genieten dit seizoen, vind de wending in de laatste aflevering ook weer top.

De cyberaanval bedoel ik dan. Want na het vorige seizoen dacht ik, ze gaan toch niet weer een grote ramp oid meemaken, dat zou teveel van hetzelfde zijn. Dit is echt tof gedaan en ook heel actueel ofzo.

5 likes

Season 4 finale

Ik keek echt met even grote ogen als Harper naar onze Yasmin ghislaine maxwell. Ze is alles geworden wat ze van haar vader verachtte. Harper verdeduigde haar nog bij Kwabna voor het etentje.

3 likes

Lord Anderson 🫦🫦

2 likes

Haar vader had ook al van die Epstein vibes natuurlijk en ik moest al aan hem denken toen ze op die boot zaten die naar Yas vernoemd was. Ik herinnerde me hetzelfde uit een docu over Ghislaine. En vader en dochter hebben ook allebei iets gezegd over dat een meisje en vrouw wordt zodra ze een man wil :nauseated_face:. En dat rare geleur met die extreemrechtse politicus? Echt een weirde twist

2 likes

Lib bruiloften Mike

Wat een lul. Dat ie eerst wil dat Emma ja zegt, en dan nee zegt. Zeg dan gewoon zelf als eerste nee?

Devonta

Waaaaaarom is Brittany zo verschrikkelijk blind voor de situatie. Hij krijgt niet eens over zijn lippen dat je mooi bent?
Lol

6 likes

Devonta lib

Samenvatting

Maar ze gaat hem sowieso niet meer terug zien denk ik. Ziet er niet naar uit dat hij de relatie nog voort wil zetten. Echt jammer dat ze zichzelf zo laag inschat door niks van die jongen te krijgen en nog steeds met hem te willen trouwen.

3 likes

Devonta lib

Hij zei ook we will be in touch aan het einde waarop ze allebei moesten lachen💀 Ik dacht girrrrrl hij meent dat, run for the hills

5 likes

Is er iemand hier al begonnen aan het tweede seizoen van Paradise op Disney?

Gedachtes over de eerste aflevering

Samenvatting

Ik vind het een beetje slap dat je naar een soort liefdesverhaal kijkt tot nu toe. Ik had graag meer willen zien van hoe het eraan toeging boven de grond na de ramp. En hoe lag er überhaupt zoveel voorraad van houdbaar eten en drinken in Graceland dat zij 2/3 jaar kon overleven ermee?

2 likes
Paradise eerste aflevering

Net eerste aflevering gekeken! Inderdaad zelfde gevoel. Had wat meer willen zien van de eerste periode ipv skip van 45 dagen naar 680 dagen ofzo. Maar vond de setting (huis van Elvis Presley) wel weer heel leuk. Ben benieuwd naar rest van het seizoen.

Net ook trouwens Love Story: Kennedy Jr. en Carolyn Bessette op Disney+ gekeken. Ik raak soms afgeleid door de manier waarop de actrice Carolyn speelt (steeds sexy bijten op haar onderlip), maar verder vind ik het een leuke serie. De jaren '90 setting en stijl hebben ze goed neergezet.

1 like

Paradise eerste aflevering

Samenvatting

Ja precies die skip was ineens zo groot! En idd de setting vind ik wel leuk. Moest ook wel even zuchten dat ze gelijk zwanger was :joy: zit nu in aflevering 2 en dat is al beter (vooral omdat Xavier daar weer in zit)

Kijkt iemand ook flikken Maastricht? Helemaal logisch dat victor reinier niet meer in de serie zit ivm zijn gedrag maar vindt het voor de serie wel jammer! Kijk nog aflevering 3 en is toch even wennen haha

2 likes

Heb van mn iemand de serie tell me lies aangeraden gekregen en in de eerste aflevering al drie VOL GAS seks scene’s hahaha gewoon echt alles zie je
Had wel even voorbereid mogen worden :joy:

Hahaha dat blijft zo :kissing_heart:

2 likes

Hahaha ja dat hoor ik! Ik kan echt wel wat hebben maar ben van amerikaanse series wel gewend dat het wat meer “bedekt” is. Dit is wel heel erg in your face.
Kijk als je fifty shades gaat kijken weet je waar je aan begint, dat wist ik met deze serie even niet hahaha

1 like

Dit dit me denken aan de serie Tell me that you love me. Daar zit een seksscene in waarbij ik zou zweren dat ze op dat moment ook écht seks hebben want je ziet de penis in de vagina gaan. Toen zat ik ook wel even raar te kijken.

3 likes

Ik ben denk ik een oude muts aan het worden, want ik vind hele grafische seksscenes tegenwoodig best ongemakkelijk af en toe. Vind het vaak ook niet nodig voor het verhaal.

9 likes

Terug begonnen met het nieuwe seizoen van Industry en lol de creatieve keuze of Jasmin een oester te zien eten na die scene :melting_face:

4 likes

Ben bezig met Behind her Eyes, beetje oudere serie al. Ging kijken voor de mega amazing plot-twist die ik overal zag.

Nou hoop dat de plot twist in de laatste helft van de laatste afl nog komt want dit zag je al flink aankomen wel. Verder prima vermakelijk.

Update:

Oke ja dus wel die mind switch plot twist, maar voel de vibe niet zo.

2 likes