Serietopic #5

Hallo de reünie van love is blind zou toch om 21.00 uur online komen? Ik zit er helemaal klaar voor maar het is er niet :rage:

Edit: oh 21.00 uur hun tijd dus hier om 3.00 vannacht :cry:

3 likes

Oh ik had het echt niet door tot het laatste moment haha. Vond het wel een vermakelijke serie en vond vooral haar heel mooi met prachtige kleding en die mooie boblijn.

6 likes

Eens, twijfelde nog of ik de looks als pluspunt erbij ging zetten haha

1 like

In 1 avond alle afleveringen van Vladimir gekeken. Echt zoo leuk!! love Rachel weisz

2 likes

Ik wilde net hier vragen of het het waard was om door te kijken na aflevering 1 :joy: ik zat er nog niet helemaal in.

1 like

Girrrrrrrl alleen spoiler aanklikken als je al gekeken hebt

Love is Blind finale

Devonta wordt vader?? !!!🫠 :skull: :exploding_head:

Ik moet zelf nog kijken, maar zag natuurlijk alweer een reel voorbij komen haha

3 likes

Love is blind reunion

Niet zozeer een spoiler maar WHAT the hell is er gebeurd met Amber’s gezicht? Ze lijk een totaal ander persoon?! Doodeng

7 likes

Omg nieuw seizoen virgin river :heart_eyes:

6 likes

kijken er meer mensen de live action van one piece hier?

1 like

Ik dacht bij haar ook dat het me niet zou verbazen als ze een alcoholprobleem oid heeft. Haar huid ziet er idd super vreemd uit en die verhalen over haar heftige reacties en hoe ze op iemands bruiloft lam ging schreeuwen en haar autosleutels afgepakt moesten worden?? Idk ik denk niet dat het helemaal goed gaat

4 likes
The Pitt episode 10

Heb me zo zitten opwinden deze aflevering, wat was Robby een lul! Vorig seizoen zelf een paniekaanval hebben en nu zo doen tegen Moran :angry: zegt wel iets over zn eigen mentale health vrees ik.

Geniet wel echt van deze serie, vind het ook leuk dat er wekelijks een nieuwe aflevering is en niet 1x hele seizoen online. Net als vroeger, dat je echt kan uitkijken naar de nieuwe aflevering!

5 likes

Helemaal eens! Wel echt genoten van de aflevering weer. Het contrast tussen de verhaallijn met Roxy en de rest vind ik ook mooi.

4 likes

Ik moet je spoiler nog lezen want heb de aflevering nog niet gezien maar ik mis series met 22 afleveringen. Seizoen begon eind september, geen aflevering op feestdagen, de winterstop en dan einde seizoen na Pasen of zo.

Ik kan het allemaal niet meer bijhouden, veel te veel series die niet genoeg de diepte in gaan.

10 likes

Heb genoten van The Dinosaurs! Morgan Freeman kan ook zo mooi vertellen.

1 like

Matlock doet dit nog met serieuze midseason breaks haha! Ook best wel een leuke serie.

1 like

Ja die plottwists op het eind de hele tijd, echt leuk!:smile:

3 likes

Ik kijk Maxima en ik kan echt niet voorbij die slechte pruiken kijken. Delfina Chavez zag er in het eerste seizoen zoveel beter uit.

5 likes

Ik vind dat de actrice die Maxima speelt een hele irritante mond heeft.

Maar de pruik van Laurentien spant wel de kroon (no pun intended) dit seizoen ja.

5 likes

Vind Abbey ook zoooooo’n verkeerde keuze…

4 likes

Ik heb laatst het eerste seizoen van Prison Break herkeken en ik kon alleen maar denken: volgens mij zou geen enkele nieuwe kijker dit nu nog pikken :joy: Alles duurde zó lang, er waren veel te veel twists, en het ging eindeloos door. Zo apart dat er nu een hele andere trend is.
En ik ben er zelf ook helemaal aan gewend, want ik ben na dat ene seizoen ook meteen gestopt.

4 likes