Ik irriteer me hier ook heel erg aan.
Ik vond Bridgerton seizoen 4 echt weer heel leuk! Ik vond het een hele leuke toevoeging dat je nu ook veel van het personeel zag, dat mogen ze er van mij wel in houden.
Verder slaat het Assepoester verhaal natuurlijk nergens op. Ze had een klein masker op waarbij je bijna haar hele gezicht gewoon zag. Hoezo herkend hij haar niet? Alleen haar stem zou toch al bekend moeten klinken? Was wel weer heerlijk sprookjesachtig om bij weg te dromen.
Ben heel benieuwd naar het volgende seizoen, hopelijk over Eloise!
Haha ja het eerste seizoen van The OC had 27 (!) afleveringen! Kijkt echt totaal anders, maar vind t nog steeds wel wat hebben
Ik heb laatst alle seizoenen van The O.C. gekeken, was heerlijk. Maar ik zou denk ik opgeven als ik voor elke aflevering een week moest wachten.
Ik mis dit ook echt!!
Ik kijk Máxima en heerlijk om alles weer terug te zien van toen. Vind het wel heftig dat haar moeder dus blijkbaar voor haar man koos uit solidariteit en niet bij de bruiloft van haar eigen dochter was. Nooit meegekregen want ik was geloof ik 9 ofzo, maar die traan is me altijd bijgebleven
Ik ben van de ene toxic serie (industry) gestrart met de volgende toxic serie: Tell me Lies. En kwam er achter dat grace van patten en jackson white irl ook een relatie hebben; heb ook steeds dit:
![]()
Kijkt iemand Maxima op videoland? Lees van alles over een fout in de serie dat er een naam van de verkeerde minister president wordt genoemd, maar hoor niemand over het stukje in aflevering twee waar Willem Alexander met de naam van de acteur wordt aangesproken. Friso zegt op een gegeven moment ‘Martijn kan nog geen goudvis in leven houden’ ![]()
Zegt hij daar geen ‘Tijn’ als in Constantijn?
Oohja goeiemorgen, dat kan ook nog haha. Dacht helemaal dat ik iets had ontdekt😂
Ik ben Pose aan het herkijken en het blijft zo een goede serie, iedere aflevering wel iets om te janken haha.
Staat ook nog op mijn lijst om te herbekijken.
Rooster (HBO Max) iemand?
Jaaaa, heb al een aantal keer hardop gelachen. Leuke serie!
Schiphol Airport is weer begonnen!
Ben begonnen met DTF St Louis, wel een interessante soort whodunnit serie. Ik vind het tot nu toe wel leuk! Iemand anders die het ook kijkt?
Damn die euphoria trailer is intens.
God gelijk de eerste scène loopt Josée alweer te skreeuwen ![]()
Ik weet niet goed wat ik ervan moet vinden ![]()
Maar anyway ik wacht al 4+ jaar hierop
Het lijkt echt een totaal andere serie ook