Serietopic #5

Ik heb Love Story gekeken op Disney. Het gaat over de romance tussen John F. Kennedy jr. (zoon van) en Carolyn Bessette. Ik kende hen niet zo goed maar blijkbaar waren zij in de jaren 90 het it-koppel van Amerika.

Het was een prachtige serie. Het was vooral leuk om de beginfase van de relatie te volgen en ook interessant om zoveel te zien over hoe het eraan toe ging bij Calvin Klein. Sowieso vind ik hele 90s vibe heerlijk.
Het einde was tragisch (zoals het in het echt ook is gegaan). Ik heb wel een traantje weggepinkt bij de laatste paar afleveringen. Echt een aanrader deze serie!

9 likes

Hebben jullie love and death al gezien? HBO original maar staat nu ook op Netflix. De styling, Elisabeth Olson, echt heerlijk.

3 likes

Ja ik kijk het! Vind het ook interessant, maar ook wel af en toe dat ik denk wtf. Soms zijn er opeens hele random dingen ofzo haha.

2 likes

Jaaa en de soundtrack đŸ©·đŸ©·

2 likes

Het volgende seizoen staat Francesca centraal!
Seizoen daarna Eloise, dacht ik gelezen te hebben.

1 like

Ja bedankt voor de tip! Al had ik hem al wel aangezet laatst maar m’n vriend zei van, oh pff nee niet weer iets over de kennedy’s. Door jouw post ben ik hem toch gaan kijken (alleen) en vind hem ook goed! Ik had niet eens ooit over caroline z’n vrouw gehoord.

3 likes

Nog niet, maar denk dat ik wel ga kijken!

En zin in nieuw seizoen Euphoria (vooral in Jacob Elordi hehehe)

1 like

Girl, het nieuwe seizoen van Knokke Off is zo slecht? Zelfs een tirade van Ini Massez kan een aflevering niet redden :melting_face:

Haha ja het was eerst goed-slecht en nu is het gewoon echt slecht-slecht. En Pommelien doet hetzelfde als die actrice in Love Story, de hele tijd onnodig op d’r lip bijten.

2 likes

Ik vond de laatste aflevering heel sterk, ik was bang dat ze misschien voor het dramatische effect zouden gaan, maar juist heel ingetogen. En Caroline Kennedy (Grace Gummer) en de moeder Ann (Constance Zimmer) acteerden echt zo goed. Heb inderdaad ook wel tranen gelaten toen ik hun scenes zag.

6 likes

Ik ben begonnen, maar ik vind het zo traag worden dat ik de meest recente aflevering nog niet heb gekeken. Terwijl ik de serie juist wel leuk vond beginnen.
Wat vind jij ervan tot nu toe?

1 like

Het is idd wel traag soms, de laatste aflevering vond ik zelf trouwens wel wat minder traag! Ik vind het een beetje een absurdistische serie soms maar ook erg realistisch. Dat maakt het wel leuk. Bijvoorbeeld die shots van de vrouwelijke hoofdpersoon als umpire zijn grappig/absurd. Maar de dynamiek met de schulden en ook dat zo’n weather guy (zo’n middelmatige lokale celebrity) dan allemaal van die seksuele fantasieĂ«n wil uitleven en tegelijkertijd “gewoon” getrouwd is vind ik heel realistisch. Het geeft me ook een beetje White Lotus vibes alleen net wat interessanter en minder over rijke mensen. De dynamiek van die twee detectives vind ik trouwens ook interessant en realistisch, doet me echt aan mijn eigen collega’s/werk relatie denken soms.

3 likes

:sweat_smile: ik kan de serie dan skippen want vond aflevering 1 al traag. En saai. Jammer want de acteurs vind ik normaliter wel leuk

1 like

Volgens mij is MĂĄxima alweer afgelopen? Echt jammer, zat er helemaal lekker in.

1 like

Ik zie dat er zes afleveringen zijn, er komt er dus nog een.

2 likes

Oh ik dacht dat er meestal een “volgende week in
” kwam aan het einde en dat was nu niet, maar mss heb ik me dat verbeeld :sweat_smile:

Volgens mij loopt dit seizoen tot de kroning, dus zal in ieder geval nog wel een aflevering komen.

2 likes

Ja klopt, ik had ergens gelezen dat ze de kroning ook laten zien. En dat ze daarmee het seizoen afsluiten.

1 like

Waarom zie ik al sinds vorige week geen nieuwe afleveringen van 9-1-1 op Disney staan? 13 & 14 van seizoen 9 zouden online moeten staan maar ik zie ze niet. :face_with_raised_eyebrow: :face_with_raised_eyebrow: Snap er echt helemaal niks van.

Please zeg me dat ik niet de enige ben haha.

Ik zie ze ook niet! Nieuwe komen altijd op woensdag online toch?

1 like