Klopt, 1 april zou 13 online moeten zijn gekomen en gisteren 14. Op zo’n website met wat is nieuw deze week op de streamingdiensten staat het er ook gewoon tussen. Vaag.
Eerste twee afleveringen van the Testaments gekeken, dat speelt zich 4 jaar na het einde van de Handmaid’s Tale af. Ik vond het leuk! Je volgt een meisjesschool in Gilead, dus wel zelfde universum maar wat luchtigere stemming ofzo doordat de hoofdrolspelers nog zo jong zijn. Benieuwd naar de rest van het seizoen!
Er is al een nieuw seizoen dag & nacht, snel voor mijn gevoel!
Ik zie ze ook niet, en 911 Nashville is ook blijven hangen op 12 afleveringen.
Hopelijk komt het alsnog 1 deze dagen online.
Ben aflevering 1 aan het kijken en man wat heftig. Kreeg flashbacks naar mezelf, maar ben te benieuwd om te stoppen met kijken?
Triggerwarnings iig voor mensen die zelf ervaring hebben op dit vlak
Heeft iemand THEM seizoen 1 gekeken op prime. En hoe eng is het?
Edit: nevermind. 1 aflevering gezien en vannacht alweer nachtmerries.
Ben nu bezig met aflev 1 en een triggerwarning is wel van toepassing
met name de stukken met automutilatie, heb ik zelf ook een verleden mee
Verder wel goede cast.
Ja dat! Vond het echt heftig en zat met mn handen voor mn hoofd.
Oke zoals ik het lees is 9-1-1 3 weken even op pauze? Ze zeggen zelf gisteren in een TikTok dat ze de 30ste terug zijn (in Amerika). Hoewel het hier al 2 weken niet meer online komt maar goed het zal daar wel mee te maken hebben. Lees net dat iemand in Engeland ook zich afvraagt waarom ze al 2 weken niks nieuws ziet.
Is het geen spring break in Amerika? Dan hebben de meeste series met veel afleveringen een pauze.
Ik twijfel om naar het laatste seizoen van euphoria te kijken. Love Hunter en Zendaya maar Sidney en Sam (de regisseur) wil ik liever niet steunen
Uhm hier kan ik zonder te Googlen geen antwoord opgeven maar het klinkt pausibel als je het zo zegt.
Ik ben momenteel Euphoria aan het terugkijken, ben toch wel benieuwd naar het laatste seizoen ondanks dat er toch wat namen missen. Maar het was zolang geleden voor mij dat ik echt even moet terugkijken hoe het precies allemaal ging.
Ja dat las ik ook! Maar in Amerika staan er wel 2 extra aflveringen op Disney plus zag ik. Maar even afwachten nog dus
Ja het is mij wel even nog een raadsel waarom we in Europa al 2 weken niks zien maar ik verwacht dat het hier dan ook wel weer snel te zien is. Het zal wel met elkaar te maken hebben, anders is het wel erg toevallig.
ethische piraterij is the way
Ik zag de trailer en dacht: wtf is deze? Dit is toch niet waar we de vorige keer gebleven waren ![]()
![]()