Hahaha ja, hoe kon ik die vergeten in mijn spoilerš
Al blijft de stoel tas van Christine mijn absolute favoriet.
Hahaha ja, hoe kon ik die vergeten in mijn spoilerš
Al blijft de stoel tas van Christine mijn absolute favoriet.
Yup! Maar bij ƩƩn van de nieuwe vrouwen zie je ook wel heel duidelijk dat ze zichzelf glad getrokken heeft
Ze zijn allemaal gladgetrokken toch? Die Nicole is blijkbaar 37, ik dacht dat zij de oudste zou zijn. Of misschien nog net onder Amanza & Davina die 45-ish zijn, maar iig ouder dan Crishell (41) en Mary (42)
Huh dit is een ketting, geen tas
Het is een āchair purseā en een fashion statement aldus Christine maar idd heeft ze gewoon een ketting met een stoel om zich heen hangen.
Maar ze zijn idd allemaal gladgetrokken⦠Ik las bv dat Chelsea 30 is en Emma 31, maar je schat ze veel ouder door de plastische chirurgie (of je hebt eigenlijk geen idee meer van de leeftijd). Heb het idee dat ze ieder seizoen meer aan zichzelf laten doen.
Oh vast wel! Vond het alleen bij Bre wel heel erg opvallendā¦
Ik heb vorige week Band of brothers gekeken, zou ik zeker als volgende aanraden
Lol ja ik dacht dat Nicole in de 50 was
Ik vind wel dat er veeel te veel aandacht is voor Heathers zwangerschap. Elke keer als ze in beeld komt gaat het over haar buik :ā) Maar ik vind Heather sowieso erg irritant, als zij mijn collega zou zijn zou ik de hele dag met mijn ogen rollen.
Hahah maar dit is toch classic heather. Eerst was het non-stop āIām veganā en nu is het āsooo Iām pregnantā¦ā
Jaaa haha dat zei ze inderdaad ook de hele tijd. Bij mij had ze het al verpest toen ze net een relatie met Tarek had en de hele tijd benoemde hoe zwaar het moederschap was omdat zijn kinderen bij hem waren En dat ze helemaal beledigd was toen Amanza daar (volkomen terecht) wat van zei.
Iemand 1985 al gezien (npo)? Ik ben net begonnen.
Ik ben bezig maar HBO zet maar 1 aflevering per week online, tot nu toe 4 in totaal. Hoop dat er nog een paar volgen want ik vind het zoān lieve en hilarische serie
Deze staat op Videoland. Heb pas nog alles gekeken!
Ja, heel goede serie! Kan me inbeelden dat als je niet van belgie bent en de bende van nijvel misschien ver van je bed staat het niet altijd even makkelijk volgen is, maar echt heel mooi gefilmd en aangrijpend
Die neppe lach van haar
Ik vind Chelsea ook echt irritant dit seizoen met hoe ontzettend judgemental ze is over Bre en haar relatie met Nick Cannon. En het dan erop gooien dat ze zo denkt omdat ze christelijk is, alsof Jezus niet predikte dat je niet over anderen moet oordelen. Amerikaanse kutmentaliteit van een Brit
Ik kende deze serie helemaal niet, naar mijn idee ook nooit gepromoot door hbo (of ik lag in die tijd onder een steen). In ieder geval ben ik gaan kijken en vind het erg leuk! Goede tip:)
Meh ik dacht dat de nieuwe aflevering van succession er al op zou staanā¦
Ik heb al te veel mensen gedwongen dit te kijken. Deze serie als dik persoon is het zo fijn om ook eens een dik iemand te zien die gewoon bestaat en niet bezig is met af vallen etc etc
Ik vond het top hoe Chrishell in het nieuwe seizoen in het begin voor zichzelf opkwam, tot ze de beschuldigingen over snuiven begon te uiten. Ook al zou dit waar zijn, dan nog vind ik dit echt niet okƩ.
Soms denk ik naar wat ben ik in godsnaam aan het kijken, maar toch blijf ik kijken
Hebben jullie nog tips voor een goede detective op HBO Max?