Serietopic #5

Iemand 1985 al gezien (npo)? Ik ben net begonnen.

2 likes

Ik ben bezig maar HBO zet maar 1 aflevering per week online, tot nu toe 4 in totaal. Hoop dat er nog een paar volgen want ik vind het zo’n lieve en hilarische serie

1 like

Deze staat op Videoland. Heb pas nog alles gekeken!

1 like

Ja, heel goede serie! Kan me inbeelden dat als je niet van belgie bent en de bende van nijvel misschien ver van je bed staat het niet altijd even makkelijk volgen is, maar echt heel mooi gefilmd en aangrijpend

3 likes

Die neppe lach van haar :roll_eyes: :nauseated_face:

Ik vind Chelsea ook echt irritant dit seizoen met hoe ontzettend judgemental ze is over Bre en haar relatie met Nick Cannon. En het dan erop gooien dat ze zo denkt omdat ze christelijk is, alsof Jezus niet predikte dat je niet over anderen moet oordelen. Amerikaanse kutmentaliteit van een Brit :face_with_raised_eyebrow:

4 likes

Ik kende deze serie helemaal niet, naar mijn idee ook nooit gepromoot door hbo (of ik lag in die tijd onder een steen). In ieder geval ben ik gaan kijken en vind het erg leuk! Goede tip:)

Meh ik dacht dat de nieuwe aflevering van succession er al op zou staan…

Ik heb al te veel mensen gedwongen dit te kijken. Deze serie :two_hearts: als dik persoon is het zo fijn om ook eens een dik iemand te zien die gewoon bestaat en niet bezig is met af vallen etc etc

8 likes

Ik vond het top hoe Chrishell in het nieuwe seizoen in het begin voor zichzelf opkwam, tot ze de beschuldigingen over snuiven begon te uiten. Ook al zou dit waar zijn, dan nog vind ik dit echt niet oké.
Soms denk ik naar wat ben ik in godsnaam aan het kijken, maar toch blijf ik kijken :joy:

8 likes

Hebben jullie nog tips voor een goede detective op HBO Max?

1 like

Heb je Mare of Easttown al gezien?

8 likes

Chelsea is echt doodvermoeiend. Heeft op iedereen commentaar maar zodra iemand wat over haar zegt is er ruzie. Echt zo’n type die vraagt “wat vind je van mn jurk?!” Maar als je zegt dat je hem niet leuk vindt, reageert met “MAAR JIJ HOEFT HEM TOCH OOK NIET AAN?!”.

Nicole is ook vervelend, die grijpt elke gelegenheid aan om Crishell zwart te praten en kruipt zelf volledig de slachtofferrol in.

En ligt het aan mij of hebben Jason en Crishell nog steeds wat spanning?

En davina is echt zomaar in dit seizoen. Vergeet haar ook steeds. Maar ik moet nog 3 afleveringen, dus wie weet.

1 like

Zo, ik ben hier nu. Er grijpt ook niemand in?

2 likes

Mare of easttown is geweldig, en Sharp Objects vond ik ook spannend

2 likes

Same. En ik heb Heathers buik nu al vaker gezien dan die van mijzelf. Zo in your face elke keer, klaar mee :joy:

1 like

Selling Sunset: Ik mis Maya! Maar zij werd volgens mij developer. En die Vanessa is ook ineens weg?

Ja ik snap ook niet waarom davina ineens bijna niet meer in beeld is? Echt maar heel kort in 1 of 2 afleveringen

4 likes

Beter juist!!

5 likes

Beter wel want ik vond Davina in een van de vorige seizoenen nog erger dan Christine.

@soleado Van Maya was eind vorig seizoen toch al vrij duidelijk dat ze niet terug zou komen? Ze was toen zwanger en ze reisde heel veel op en neer tussen haar werk en gezin, en ik dacht dat ze toen al een beetje erop hintte dat ze dat niet lang meer wilde doen.
Vanessa had ik niet eens gemist tot ik je bericht las haha. Maar die ging vorig seizoen ook richting vliegveld om haar vriend op te zoeken, leek wat dat betreft ook een beetje haar ‘einde’.

1 like

Ja van Maya was het ook wel duidelijk dat ze niet terug kwam hoor - ik bedoelde dat ik haar altijd wel leuk vond en het jammer vond dat ze er niet meer in zat. Vanessa voegde idd weinig toe haha

2 likes