Ik was vanessa helemaal vergeten ook. Ik dacht echt huh wie is vanessa? Pas toen ik jouw bericht las over haar vriend en het vliegveld wist ik het weer
Mare of Easttown heb ik inderdaad gezien, erg goed! Dank voor de tip van Sharp Objects, ga er zo even naar kijken of het iets is.
True detectives, maar die heb je wrs al gezien?
Ik vind het zo verbazingwekkend hoe afgetraind al die selling sunset vrouwen zijn?? Wanneer hebben zij nog tijd om te sporten naast hun zogezegde 24/7 makelaarsbaan? Echt allemaal van die poppetjes met hetzelfde figuur: dun, gespierd en dan dikke neptieten haha.
Ik denk bijna dat de show (en er dus zo uit zien) hun voornaamste baan is. Ik was dus ook benieuwd en heb het opgezocht. Op die makelaarswebsites zie je dat Chrishell bv het afgelopen jaar geen enkele actieve listing heeft (Chrishell Stause - Real Estate Agent in West Hollywood, CA - Reviews | Zillow) Nicole 1 geloof ik. Mary daarentegen heeft meer listings.
Er zal ook werk zitten in het aandragen van kopers/cliënten, maar de serie doet wel voorkomen alsof ze veel meer verkopen.
En heb ook het idee dat de huizen ieder jaar minder worden en de plastische chirurgie/boobjobs ieder jaar meer😅
Selling sunset: heb ook alles gebinged en na het kijken van de show denk ik altijd weer, poh dit staat zo ver van mij/mijn omgeving af. Zoveel plastische chirurgie, gigantische huizen waarbij je op een gegeven moment denkt dat 3 miljoen maar een klein huis is, die infusen??? what the hell haha, die riem idd van Chelsea als rok en dan alle drama om onaardige dingen. Ik denk dat LA niet mijn ding is.
Selling Sunset S06
Ik vind Chrishell ook een stuk minder leuk dit seizoen, maar ik volg haar ook op insta en daar vind ik hun relatie wel gewoon echt overkomen. Ik denk dat het met G-flip vooral heel ongemakkelijk en gemaakt voelt omdat het dat in die scènes ook gewoon het geval is. Hen is muzikant en geen acteur
Vind Chrishell op insta de laatste tijd ook minder leuk trouwens, denk dat ik haar binnenkort maar ga ontvolgen, want het is wel heel erg middelbare school/subtweeten geworden, vind haar voor een vrouw van 41 echt heel kinderachtig
Succession S4A9
Ahhhh Roman the Showman
Kenny doet t weer ff hoor hoopte eigenlijk dat ie ging rappen
Oh wow, als je niet had gezegd dat dit Bré was had ik haar niet herkend.
Huh? Oh wow, ze ziet er nu echt totaal anders uit??
Ook nu ik het weet zie ik het niet
De enige overeenkomst die ik zie is de mond (waarvan de tanden ook nep lijken overigens). Fascinerend wel.
Haha echt hè, ik zat ook te denken tijdens die girls trip, dan ben je met de meiden onder elkaar en ga je helemaal opgedoft in je designer kleren eten. Mijn idee van een girls weekend is lekker in kloffie make-uploos en haar in een knot en dan lekker pizza vreten ofzo
Gooische moeders
Haha ik ga stuk om die holistische coach die in kleermakerszit op die stoel zit
Ja laatste aflevering aankomende maandag! Ga het wel heel erg missen maar zit in zo’n rabbithole met Reddit, YouTube en podcasts. Dus fijn om straks weer daaruit te komen haha.Ik denk dat ze allemaal falen!
Ik moet de aflevering van zondag nog zien maar heb echt geen vertrouwen meer in HBO. Ze slagen er altijd in om de laatste aflevering te verneuken.
Als ze er een bevredigend eind van maken dan doet dat de hele serie teniet imo haha. Het kan gewoon niet anders dat het kut gaat eindigen voor iedereen en de wereld. Vond aflevering 9 wel echt weer heel chill
This is us seizoen 5
Uncle Nicky die voor zijn neefje en nichtje helemaal zelf van die snow globes had gemaakt met zelf gekleide en geverfde poppetjes die stukgingen op het vliegveld omg mn hart brak ik jank
Maar wordt met bevredigend ook niet bedoeld dat het zo’n heel spectaculair einde zou kunnen zijn waarvan je denkt wowwww.
Ik heb de aflevering van gisteren nog niet gekeken maar ik zou niet weten wat ik voor einde moet verwachten en ik vind dat ook niet erg. Juist wel fijn dat ik nog geen verwachting heb zodat ik het gewoon kan gaan kijken/ervaren. (Maar ik vind het altijd heel theoretisch om na te denken over hoe “goed” een einde is, omdat dat meestal eindigt in teleurstelling terwijl een einde ook maar gewoon een einde is).
Deze volslagen hartbrekende scène staat me nog zo goed bij
Echt zooo pijnlijk😭 maar elke aflevering van deze serie is sowieso een rollercoaster aan emoties. Van janken naar hartverwarmend naar jankend naar hartverwarmend.