Serietopic #5

Heb je Mare of Easttown al gezien?

8 likes

Chelsea is echt doodvermoeiend. Heeft op iedereen commentaar maar zodra iemand wat over haar zegt is er ruzie. Echt zo’n type die vraagt “wat vind je van mn jurk?!” Maar als je zegt dat je hem niet leuk vindt, reageert met “MAAR JIJ HOEFT HEM TOCH OOK NIET AAN?!”.

Nicole is ook vervelend, die grijpt elke gelegenheid aan om Crishell zwart te praten en kruipt zelf volledig de slachtofferrol in.

En ligt het aan mij of hebben Jason en Crishell nog steeds wat spanning?

En davina is echt zomaar in dit seizoen. Vergeet haar ook steeds. Maar ik moet nog 3 afleveringen, dus wie weet.

1 like

Zo, ik ben hier nu. Er grijpt ook niemand in?

2 likes

Mare of easttown is geweldig, en Sharp Objects vond ik ook spannend

2 likes

Same. En ik heb Heathers buik nu al vaker gezien dan die van mijzelf. Zo in your face elke keer, klaar mee :joy:

1 like

Selling Sunset: Ik mis Maya! Maar zij werd volgens mij developer. En die Vanessa is ook ineens weg?

Ja ik snap ook niet waarom davina ineens bijna niet meer in beeld is? Echt maar heel kort in 1 of 2 afleveringen

4 likes

Beter juist!!

5 likes

Beter wel want ik vond Davina in een van de vorige seizoenen nog erger dan Christine.

@soleado Van Maya was eind vorig seizoen toch al vrij duidelijk dat ze niet terug zou komen? Ze was toen zwanger en ze reisde heel veel op en neer tussen haar werk en gezin, en ik dacht dat ze toen al een beetje erop hintte dat ze dat niet lang meer wilde doen.
Vanessa had ik niet eens gemist tot ik je bericht las haha. Maar die ging vorig seizoen ook richting vliegveld om haar vriend op te zoeken, leek wat dat betreft ook een beetje haar ‘einde’.

1 like

Ja van Maya was het ook wel duidelijk dat ze niet terug kwam hoor - ik bedoelde dat ik haar altijd wel leuk vond en het jammer vond dat ze er niet meer in zat. Vanessa voegde idd weinig toe haha

2 likes

Ik was vanessa helemaal vergeten ook. Ik dacht echt huh wie is vanessa? Pas toen ik jouw bericht las over haar vriend en het vliegveld wist ik het weer

Mare of Easttown heb ik inderdaad gezien, erg goed! Dank voor de tip van Sharp Objects, ga er zo even naar kijken of het iets is.

2 likes

True detectives, maar die heb je wrs al gezien?

1 like

Ik vind het zo verbazingwekkend hoe afgetraind al die selling sunset vrouwen zijn?? Wanneer hebben zij nog tijd om te sporten naast hun zogezegde 24/7 makelaarsbaan? Echt allemaal van die poppetjes met hetzelfde figuur: dun, gespierd en dan dikke neptieten haha.

Ik denk bijna dat de show (en er dus zo uit zien) hun voornaamste baan is. Ik was dus ook benieuwd en heb het opgezocht. Op die makelaarswebsites zie je dat Chrishell bv het afgelopen jaar geen enkele actieve listing heeft (Chrishell Stause - Real Estate Agent in West Hollywood, CA - Reviews | Zillow) Nicole 1 geloof ik. Mary daarentegen heeft meer listings.
Er zal ook werk zitten in het aandragen van kopers/cliënten, maar de serie doet wel voorkomen alsof ze veel meer verkopen.

En heb ook het idee dat de huizen ieder jaar minder worden en de plastische chirurgie/boobjobs ieder jaar meer😅

3 likes

Selling sunset: heb ook alles gebinged en na het kijken van de show denk ik altijd weer, poh dit staat zo ver van mij/mijn omgeving af. Zoveel plastische chirurgie, gigantische huizen waarbij je op een gegeven moment denkt dat 3 miljoen maar een klein huis is, die infusen??? what the hell haha, die riem idd van Chelsea als rok en dan alle drama om onaardige dingen. Ik denk dat LA niet mijn ding is.

1 like

Selling Sunset S06

Ik vind Chrishell ook een stuk minder leuk dit seizoen, maar ik volg haar ook op insta en daar vind ik hun relatie wel gewoon echt overkomen. Ik denk dat het met G-flip vooral heel ongemakkelijk en gemaakt voelt omdat het dat in die scènes ook gewoon het geval is. Hen is muzikant en geen acteur :woman_shrugging:t3:
Vind Chrishell op insta de laatste tijd ook minder leuk trouwens, denk dat ik haar binnenkort maar ga ontvolgen, want het is wel heel erg middelbare school/subtweeten geworden, vind haar voor een vrouw van 41 echt heel kinderachtig

4 likes
Succession S4A9

Ahhhh Roman the Showman :pleading_face:
Kenny doet t weer ff hoor hoopte eigenlijk dat ie ging rappen

9 likes

Oh wow, als je niet had gezegd dat dit Bré was had ik haar niet herkend.

2 likes

Huh? Oh wow, ze ziet er nu echt totaal anders uit?? :flushed:

1 like