Ook nu ik het weet zie ik het niet
De enige overeenkomst die ik zie is de mond (waarvan de tanden ook nep lijken overigens). Fascinerend wel.
Haha echt hè, ik zat ook te denken tijdens die girls trip, dan ben je met de meiden onder elkaar en ga je helemaal opgedoft in je designer kleren eten. Mijn idee van een girls weekend is lekker in kloffie make-uploos en haar in een knot en dan lekker pizza vreten ofzo
Gooische moeders
Haha ik ga stuk om die holistische coach die in kleermakerszit op die stoel zit
Ja laatste aflevering aankomende maandag! Ga het wel heel erg missen maar zit in zo’n rabbithole met Reddit, YouTube en podcasts. Dus fijn om straks weer daaruit te komen haha.Ik denk dat ze allemaal falen!
Ik moet de aflevering van zondag nog zien maar heb echt geen vertrouwen meer in HBO. Ze slagen er altijd in om de laatste aflevering te verneuken.
Als ze er een bevredigend eind van maken dan doet dat de hele serie teniet imo haha. Het kan gewoon niet anders dat het kut gaat eindigen voor iedereen en de wereld. Vond aflevering 9 wel echt weer heel chill
This is us seizoen 5
Uncle Nicky die voor zijn neefje en nichtje helemaal zelf van die snow globes had gemaakt met zelf gekleide en geverfde poppetjes die stukgingen op het vliegveld omg mn hart brak ik jank
Maar wordt met bevredigend ook niet bedoeld dat het zo’n heel spectaculair einde zou kunnen zijn waarvan je denkt wowwww.
Ik heb de aflevering van gisteren nog niet gekeken maar ik zou niet weten wat ik voor einde moet verwachten en ik vind dat ook niet erg. Juist wel fijn dat ik nog geen verwachting heb zodat ik het gewoon kan gaan kijken/ervaren. (Maar ik vind het altijd heel theoretisch om na te denken over hoe “goed” een einde is, omdat dat meestal eindigt in teleurstelling terwijl een einde ook maar gewoon een einde is).
Deze volslagen hartbrekende scène staat me nog zo goed bij
Echt zooo pijnlijk😭 maar elke aflevering van deze serie is sowieso een rollercoaster aan emoties. Van janken naar hartverwarmend naar jankend naar hartverwarmend.
Ik denk dat het einde van succession vrij open gaat zijn, wel bevredigend maar geen echte closure.
Geen spoiler maar wat ik denk: Kendall gaat misschien verdrinken? In de oceaan of in zwembad ofzo? Hij praat zo vaak over water dus ik verwacht zoiets. En ik hoop dat Gerri naar Roman gaat en hem vergeeft en dan samen baas worden, maar ik vrees ervoor
Kies je this is us husband
- Jack
- Randall
- Kevin
- Toby
- Miguel
- Nicky
0 stemmers
Randall? Hoe kan dat de uitslag zijn. Eindeloze preken, alles is politiek correct en alles is drama
Ik had jack eerst in mijn hoofd maar toen dacht ik miguel is heerlijk betrouwbaar en rustig
Het wordt een onbevredigend einde (want een van die kutmensen gaat ‘winnen’), maar wel met closure
@Amandelbloesem Roman baas?! Dat zou wel het beste bij mijn zin hierboven passen, maar ik hoop het toch echt niet… En mag ook hopen dat ze Gerri niet zo diep laten zinken, een van de weinige personages die ik nog iets goeds gun (haar, en Karl zijn Griekse eiland natuurlijk, en dan houdt het wel op)
@Bergamot @Plukkies ben ook benieuwd naar podcasts! Ik luister zelf The Prestige TV podcast van TheRinger al, maar er zijn vast meer interessante
Succession speculaties
Ik zag een theorie op tiktok dat Ewan Roy de baas wordt lijkt me ook wel vet
Of die ene Perzische guy Stewy?
Of Matsson kiest Greg als American ceo omdat hij toch alles doet wat hij zegt
Succession seriefinale speculatie
Dit lijkt me dan nog het meest waarschijnlijk, en Greg is wel een Roy. Dat zouden de siblings volgens mij ook echt verschrikkelijk vinden, dus wat dat betreft ook een goede optie. Maar Greg is stiekem net zo erg, echt zonder scrupules en ambitieus ohne Ende zonder enige knowhow…
Ik twijfel tussen jack en randall maar randall is wel echt betrokken bij zijn gezin en het huishouden ook en is lekker gevoelig
True… dat positieve puntje had ik even niet bedacht. Misschien omdat ik geen gezin wil
Meer mensen bij wie HBO max niet meer werkt? Vandaag in de US is HBO max overgegaan op Max. Maar hier in Nederland krijg ik, als ik de app open, de melding dat ik de nieuwe Max-app moet downloaden. Vervolgens krijg ik een foutmelding. Maar ik kom niet meer in de ‘gewone’ HBO max.