Serietopic #5

Ik denk dat het einde van succession vrij open gaat zijn, wel bevredigend maar geen echte closure.

Geen spoiler maar wat ik denk: Kendall gaat misschien verdrinken? In de oceaan of in zwembad ofzo? Hij praat zo vaak over water dus ik verwacht zoiets. En ik hoop dat Gerri naar Roman gaat en hem vergeeft en dan samen baas worden, maar ik vrees ervoor

2 likes

Kies je this is us husband

• Jack
  • Randall
  • Kevin
  • Toby
  • Miguel
  • Nicky

0 stemmers

4 likes
Succession

Hardop gelachen hierom

9 likes

Randall? Hoe kan dat de uitslag zijn. Eindeloze preken, alles is politiek correct en alles is drama :joy:

Ik had jack eerst in mijn hoofd maar toen dacht ik miguel is heerlijk betrouwbaar en rustig

3 likes

Het wordt een onbevredigend einde (want een van die kutmensen gaat ‘winnen’), maar wel met closure

@Amandelbloesem Roman baas?! Dat zou wel het beste bij mijn zin hierboven passen, maar ik hoop het toch echt niet… En mag ook hopen dat ze Gerri niet zo diep laten zinken, een van de weinige personages die ik nog iets goeds gun (haar, en Karl zijn Griekse eiland natuurlijk, en dan houdt het wel op)

@Bergamot @Plukkies ben ook benieuwd naar podcasts! Ik luister zelf The Prestige TV podcast van TheRinger al, maar er zijn vast meer interessante :smiley:

3 likes
Succession speculaties

Ik zag een theorie op tiktok dat Ewan Roy de baas wordt lijkt me ook wel vet

Of die ene Perzische guy Stewy?

Of Matsson kiest Greg als American ceo omdat hij toch alles doet wat hij zegt

6 likes

Succession seriefinale speculatie

Dit lijkt me dan nog het meest waarschijnlijk, en Greg is wel een Roy. Dat zouden de siblings volgens mij ook echt verschrikkelijk vinden, dus wat dat betreft ook een goede optie. Maar Greg is stiekem net zo erg, echt zonder scrupules en ambitieus ohne Ende zonder enige knowhow…

7 likes

Ik twijfel tussen jack en randall maar randall is wel echt betrokken bij zijn gezin en het huishouden ook en is lekker gevoelig :heart:

3 likes

True… dat positieve puntje had ik even niet bedacht. Misschien omdat ik geen gezin wil :joy:

2 likes

Meer mensen bij wie HBO max niet meer werkt? Vandaag in de US is HBO max overgegaan op Max. Maar hier in Nederland krijg ik, als ik de app open, de melding dat ik de nieuwe Max-app moet downloaden. Vervolgens krijg ik een foutmelding. Maar ik kom niet meer in de ‘gewone’ HBO max.

2 likes

Doet jullie Hbo Max app ook raar?
Ineens verwijzen naar Max app maar die app is niet beschikbaar in Europa, vlg App Store

Vlg mij gaat hier iets mis….en zou dit (nog) niet moeten gelden voor Europa: Streamingdienst HBO Max wordt Max | MarketingTribune Media.

Net nu ik Succession wil bingen tot de finale van vlg week

Ik had zin in een slechte Nederlandse film maar Kwestie van Geduld is zelfs voor mij nu te matig :joy: wat erg

5 likes

Waaaar ken ik die gozer van?
Zo’n bekend gezicht maar kan er niet opkomen!

1 like

Och jaaaa haha daar was toen zo’n show van op mtv! Thanks!

En @kika ik vond roycast, still watching en succession obsession goed. Op YouTube just an observation, Aleczandxr, SableStew, en Jenni Abere heeft een goede recap maar ik kan de vocal fry van haar co-host niet aan.

3 likes

Oke nu je this is us wife, deze is voor mij echt easy

• Rebecca
  • Kate
  • Beth
  • Madison
  • Sophie
  • Cassidy

0 stemmers

2 likes

Oh had ik niet verwacht haha, moet zeggen dat ik na seizoen 4 of 5 de verhaallijn van Beth en Randall grotendeels heb doorgespoeld, kwam daar echt niet doorheen :joy:

Ik ben inmiddels bij aflevering 7 al, en wow wat een serie. Ik kijk dit echt twintig jaar te laat.
En het laat me ook nog eens extra realiseren hoeveel soldaten uit Amerika bij het bevrijden van Europa zijn gevallen.

5 likes

1 aflvering van anoniem geprobeerd maar dat is echt lachwekkend slecht zeg :’)

In Nederlandse series zit ook altijd zo weinig subtiliteit zeg.

1 like