Serietopic #5

Doet jullie Hbo Max app ook raar?
Ineens verwijzen naar Max app maar die app is niet beschikbaar in Europa, vlg App Store

Vlg mij gaat hier iets mis….en zou dit (nog) niet moeten gelden voor Europa: Streamingdienst HBO Max wordt Max | MarketingTribune Media.

Net nu ik Succession wil bingen tot de finale van vlg week

Ik had zin in een slechte Nederlandse film maar Kwestie van Geduld is zelfs voor mij nu te matig :joy: wat erg

5 likes

Waaaar ken ik die gozer van?
Zo’n bekend gezicht maar kan er niet opkomen!

1 like

Och jaaaa haha daar was toen zo’n show van op mtv! Thanks!

En @kika ik vond roycast, still watching en succession obsession goed. Op YouTube just an observation, Aleczandxr, SableStew, en Jenni Abere heeft een goede recap maar ik kan de vocal fry van haar co-host niet aan.

3 likes

Oke nu je this is us wife, deze is voor mij echt easy

• Rebecca
  • Kate
  • Beth
  • Madison
  • Sophie
  • Cassidy

0 stemmers

2 likes

Oh had ik niet verwacht haha, moet zeggen dat ik na seizoen 4 of 5 de verhaallijn van Beth en Randall grotendeels heb doorgespoeld, kwam daar echt niet doorheen :joy:

Ik ben inmiddels bij aflevering 7 al, en wow wat een serie. Ik kijk dit echt twintig jaar te laat.
En het laat me ook nog eens extra realiseren hoeveel soldaten uit Amerika bij het bevrijden van Europa zijn gevallen.

5 likes

1 aflvering van anoniem geprobeerd maar dat is echt lachwekkend slecht zeg :’)

In Nederlandse series zit ook altijd zo weinig subtiliteit zeg.

1 like
Crishell

Ik vond het ook heel stom dat ze ineens daarmee kwam want vond Crishell altijd wel leuk! Maar dit was echt een afknapper.

Heather is altijd wel redelijk kalm in mijn herinnering, of heb ik dat verkeerd?
Heather wisselt altijd bij mij want enerzijds is ze best lief (niet alleen dit seizoen maar eigenlijk altijd) en speelt ze nooit de hoofdrol in alle drama, maar anderzijds vind ik haar zo irritant met continu de nadruk op haar identiteit als ‘vrouw van’, stiefmoeder, en straks als moeder waarschijnlijk nog eens x1000. Dat telt voor mij toch altijd zwaarder merk ik.

Amanza vind ik nog steeds veruit het leukst. Bij haar heb ik ook het idee dat ze in ieder geval nog met één (half) been in de realiteit staat in plaats van in die rijke Selling-Sunsetbubbel.
En Bre was verrassend veel leuker dan ik had gedacht op basis van de eerste afleveringen!

9 likes

Ik vond Amanza ook altijd het leukst en volgde haar op instagram. Maar ze heeft nu blijkbaar ook ruzie met Chrishell en door de dingen die ze daarover post vind ik haar wat minder sympathiek overkomen. Dit gebeurt blijkbaar in seizoen 7, er moest nog wat extra drama bij natuurlijk.

2 likes

Ik heb geen social media dus dit ontgaat me allemaal :joy: Ben wel benieuwd naar die ruzie nu.

Maar dit is toch gewoon waar het hele programma om draait. Álles wordt steeds opnieuw opgerakeld, iedereen moet altijd met iedereen dingen opnieuw bespreken die allang waren afgesloten, en natuurlijk altijd tijdens een open huis haha. Waarop de host dan altijd weer boos is dat het tijdens háár open huis gebeurde.

Ik vond het helemaal geen stoken. In hoeverre zij écht bevriend zijn is natuurlijk maar de vraag, maar als een vriendin van mij zulke nare, kortzichtige rotopmerkingen tegen mij zou maken over een andere vriendin (ook al zou ik die andere vriendin nog niet lang kennen) zou ik dat ook delen. Zou de eerste vriendin er uiteraard ook op aanspreken (en de vriendschap nog eens onder de loep nemen), maar zou de tweede vriendin zeker waarschuwen.

6 likes

Ja eens!

2 likes

Haha vraag mij ook niet waarom ik dit allemaal weet😅 als je naar haar insta gaat zie je het in de comments van de laatste 10 posts ofzo.

Het is niet duidelijk waarom ze ruzie hebben. Chrishell wil er niet op ingaan en Amanza is wel vrij nasty over Chrishell op instagram.
Eigenlijk is seizoen 7 al begonnen.

1 like

Ik kijk alle afleveringen van The Interior Project, maar ik zit bijna nooit op 1 lijn met de jury. Natuurlijk is het ook heel persoonlijk, maar ik vond Shelly overall wel echt de beste

2 likes

Ben The Muppets Mayhem aan het kijken op Disney en het is verbazingwekkend cute en wholesome en ook best grappig

Jaaa haar mond/tanden irriteren me altijd al!! Maar weet ook niet precies wat het is

Ik vind dit seizoen wel echt geweldig, heb helaas nog maar 2 afleveringen te gaan

1 like

Ik zag op Disney een nieuwe sitcom met Gina Rodriguez in de hoofdrol: Not Dead Yet. Iemand hier al aan begonnen? Aan de trailer te zien kan het of heel leuk zijn of heel cringe

3 likes