Serietopic #5

Succession

https://twitter.com/danaherlihey/status/1663014248719749122?t=ru3blRG1cJQIQDkf8NIn-g&s=19 ik vond deze theorie wel interessant, klinkt best aannemelijk dat ze al vanaf moment 1 dit bedacht hadden. Tom fucking Wambsgans.

Ik vond het echt weer top en heb zin om de hele serie nog eens te bekijken. En wat ga ik nu doen op de maandagavond :cry:

7 likes

Succession

Wow dat maakt het nog briljanter! Ik vond het een geweldige laatste aflevering. Een passend einde want natuurlijk eindigt die vreselijke Tom bovenaanšŸ˜… Ik had het wel leuk gevonden als er nog een flash forward was gekomen om te zien hoe het ze een paar jaar later vergaat. Maarja het is natuurlijk een bewuste keuze dat alles een beetje open wordt gelaten

2 likes

Succession

Samenvatting

Ik had deze tiktok idd al voorbij zien komen. Anderen hebben opgemerkt dat het op de poster ook al te zien was, omdat Logan aan zijn horloge zit (die hij van Tom zou hebben ontvangen). En omdat ze beiden een zelfde gezichtsexpressie (wenkbrauw omhoog) zouden hebben.

Wat ik alleen niet helemaal snapte is waarom Frank uiteindelijk voor de deal was. Hij is toch de peetvader van kendall, en zou ih nieuwe bedrijf waarschijnlijk een mooie grote rol krijgen. Ook zegt Mattson op het eind (vlak voor de stemming) ā€œnu moeten we Frank nog in ons kamp proberen te krijgenā€, is hij dus last minute geswitcht?

Vond de finale ergens een klein beetje onbevredigend eerst omdat het idd zo open laat hoe nu verder. En was wel benieuwd hoe het nu zat met Ebba, of de rechtszaak van Geri.
En toch weer heel erg passend bij hoe tragisch en gestoord iedereen is

1 like

heeft iemand aanraers zoals the diplomat??

1 like

OkƩ ik ben bij aflevering 3 van het eerste seizoen van Succession. Tot nu toe vind ik het nog niet echt aangrijpend? Wordt het echt zoveel beter? Vraag me af of ik moet doorkijken of niet.

3 likes

Ik kwam juist zeggen dat ik net klaar ben met aflevering vijf ( succession) en ik vind het helemaal de bom.
Geen idee waarom ik het zo lang links heb laten liggen.

Echt elk personage is een teringlijer. Love it.

14 likes

Ik had dit precies zo en toen zei @scorpiovibes :

En ja het is echt de beste serie die ik gezien heb denk ik, uiteindelijk.

7 likes

Ok! Je hebt me overtuigd. Ik zal verder gaan kijken haha

4 likes

Ik heb een beetje hetzelfde. Ben nu bij aflevering 6 en ik moet er gewoon aan wennen dat iedereen vervelend en onaardig is. Dus dat het me eigenlijk ook niet uitmaakt wat er met ze gebeurt. Maar ik wil toch weten waarom iedereen het zo geweldig vind.

3 likes

Haha precies ik worstel me er nu maar doorheen :smiling_face_with_tear: ben toch benieuwd als iedereen het zo’n geweldige serie noemt.

2 likes

@Swelgje @lemon @anon69899736 Het is ook echt geen serie om te bingen, ik heb de eerste drie seizoenen ook pas begin dit jaar gekeken, maar kon echt maximaal 2 afleveringen kort achter elkaar kijken, daarna had ik wel even pauze nodig van al die hufters. Maar dat is ook deels waarom het zo goed is natuurlijk, die personages zijn allemaal afschuwelijke mensen en toch leef je met ze mee.

10 likes

Ik ben bezig met de enalaatste afl van this is us en pff :sob:

6 likes

Sterkte de komende weken!

5 likes

Malik en deja zijn nog samen en krijgen een kindje​:sob::sob::heart:

Dit is echt zo’n serie die voor eeuwig door had mogen gaan

8 likes

Homeland, Rabbit Hole, 24, Scandal

3 likes

Was dat de treinaflevering?

1 like

Mee leven is niet hetzelfde als medeleven.
Als je de serie kijkt leef je wel degelijk mee met de personages, maar dat maakt het geen medeleven of medelijden.

2 likes

Ik ben afgehaakt bij seizoen 3, heb echt doorgezet maar nee, niets voor mij

4 likes

mede door jouw enthousiasme zit ik nu ook helemaal in this is us! Had ooit een aflevering gezien en dacht toen, mwoah niets voor mij, maar ik ben hooked nu!

4 likes

Klopt, smaken verschillen ook. The wire vond ik ook niet zo. Ik vind de verhaallijnen van succession gewoon heel goed in elkaar zitten + het acteerwerk is echt heel erg goed.
De personages leer je idd niet direct heel goed kennen in een paar afleveringen maar dat vind ik juist wel interessant (veel lagen). Ik vond het per seizoen daarom steeds beter worden. En het is ook een verhaallijn die totaal niet voorspelbaar is.

3 likes