Serietopic #5

S409 Succession

Samenvatting

Vond het echt raar dat Stewy niet voorkwam in de vorige aflevering. Iedereen die enige relevantie had voor Roy familie was op de begrafenis, maar las later op Reddit dat hij wel in bepaalde voorstukjes en trailers voorkwam maar die scènes er kennelijk uit zijn geknipt, jammer…
Zo benieuwd naar de finale morgen

3 likes

Laatste keer :face_exhaling:
Vanuit bad :sunglasses:

11 likes

Haha ja ook leuk en slecht tegelijk! Gewoon leuk vermaak toch…

1 like

HBO killing me :cry:

Succession finale

Fantastische laatste aflevering. Het ging echt alle kanten heen. Langs de ene kant blij dat Roman nu eindelijk “vrij” is en hopelijk zijn eigen ding kan doen. Maar pffff de manier waarop. Shiv :broken_heart: zo triest dat ze vrouw van CEO is ipv dé CEO. Eerst die happy siblings scene en dan daarna de ruzie op kantoor :cry:. Fucking Greg en Tom ook. De muziek op het einde en de laatste shots van de siblings, prachtig! Wat een show, geweldig. Kan niet geloven dat het voorbij is.

Barry finale

Ook laatste aflevering van Barry :sob: laatste shot van Hank en Cristoball, heel mooi. Barry die uiteindelijk toch probeert het goede pad te kiezen, maar vlak daarna sterft. Gene jaren in de gevangenis. Echt brutal. Hele goeie show, had 0 verwachtingen maar werd elk seizoen beter en beter

10 likes
Succession finale

Hoooly shit wat een fantastische aflevering om mee te eindigen. They nailed the landing :clap:t3:

Volgens mij zijn ze alledrie compleet ongelukkig met dit resultaat, en dat gun ik ze ook van harte. Connor is de enige Roy die nog iets menselijks heeft, en die glijdt overal lekker doorheen, helemaal goed.

7 likes

Zo’n zin om later alles over Succession terug te lezen. :grimacing: Ik ben zelf in seizoen 3 bezig!

4 likes
Succession finale

Vond het ook een fantastische laatste aflevering. Het einde, vanaf het moment dat Shiv wegliep, ik werd er zo in meegesleept. Net zoals bij de aflevering waarin Logan overleed en die met de verkiezingsuitslag. Wat een geweldige serie, niet normaal.

6 likes

Ik vond de succession finale ook echt een succession finale, voelde echt als “vanouds” ofzo

Succession finale

Echt van genoten wel, dat typische draaien van iedereen, Greg met zn vertalingsapp, maar ook die avond bij Caroline met Roman die die kaas likt en dat ze alles uit die keuken in de blender gooien haha en die homevideo van Logan
En dat ondanks dat er toch echt een familieband is ze onvermijdelijk niet voor elkaar kunnen kiezen (Kendall en Shiv dan vooral). Tragisch en pijnlijk maar echt onvermijdelijk.
En fucking Tom Wambsgans man, ik haat hem al vanaf moment 1.

Wat ik ook de hele tijd heb, en hoop dat Roman dat nu krijgt is dat ik denk “ga gewoon met je geld weg uit deze business en iets anders doen” maar ja, je ziet gewoon dat dat nooit gaat lukken. Ik vond het ook zo tekenend dat Caroline zei van “oh a very important boardmeeting huh?” omdat zij het echt vanaf een afstand kan bekijken en denkt “er komen er nog honderden die allemaal zogenaamd belangrijk zijn”

10 likes

Ja heb het in twee dagen uitgekeken. Vond ‘m heerlijk vermakelijk!

2 likes
Succession finale

Ah ik zag die opmerking van Caroline eerder als iets wat ze herkende van haar relatie met Logan - dit zal hij ongetwijfeld ook talloze keren hebben gezegd, en elke keer kwam er wéér een nog belangrijkere meeting waarvoor alles moest wijken.

Haha ik heb gisteren met mijn vriend het ook nog helemaal kapot geanalyseerd. ‘Ja personage X deed dit WANT’, ‘Personage Y dacht sowieso dit’. Vind het ook wel mooi dat niet alles altijd expliciet wordt gemaakt en dingen dus open zijn voor interpretatie. Ga deze serie echt missen!

6 likes
Succession finale

Ja dat denk ik ook hoor! Maar juist daarom dat ze ook denkt “het zal wel weer” omdat het nu dan WEER de belangrijkste boardmeeting zou moeten zijn (terwijl zij dat al zo vaak gehoord heeft)

6 likes
Succession

https://twitter.com/danaherlihey/status/1663014248719749122?t=ru3blRG1cJQIQDkf8NIn-g&s=19 ik vond deze theorie wel interessant, klinkt best aannemelijk dat ze al vanaf moment 1 dit bedacht hadden. Tom fucking Wambsgans.

Ik vond het echt weer top en heb zin om de hele serie nog eens te bekijken. En wat ga ik nu doen op de maandagavond :cry:

7 likes

Succession

Wow dat maakt het nog briljanter! Ik vond het een geweldige laatste aflevering. Een passend einde want natuurlijk eindigt die vreselijke Tom bovenaan😅 Ik had het wel leuk gevonden als er nog een flash forward was gekomen om te zien hoe het ze een paar jaar later vergaat. Maarja het is natuurlijk een bewuste keuze dat alles een beetje open wordt gelaten

2 likes

Succession

Samenvatting

Ik had deze tiktok idd al voorbij zien komen. Anderen hebben opgemerkt dat het op de poster ook al te zien was, omdat Logan aan zijn horloge zit (die hij van Tom zou hebben ontvangen). En omdat ze beiden een zelfde gezichtsexpressie (wenkbrauw omhoog) zouden hebben.

Wat ik alleen niet helemaal snapte is waarom Frank uiteindelijk voor de deal was. Hij is toch de peetvader van kendall, en zou ih nieuwe bedrijf waarschijnlijk een mooie grote rol krijgen. Ook zegt Mattson op het eind (vlak voor de stemming) “nu moeten we Frank nog in ons kamp proberen te krijgen”, is hij dus last minute geswitcht?

Vond de finale ergens een klein beetje onbevredigend eerst omdat het idd zo open laat hoe nu verder. En was wel benieuwd hoe het nu zat met Ebba, of de rechtszaak van Geri.
En toch weer heel erg passend bij hoe tragisch en gestoord iedereen is

1 like

heeft iemand aanraers zoals the diplomat??

1 like

Oké ik ben bij aflevering 3 van het eerste seizoen van Succession. Tot nu toe vind ik het nog niet echt aangrijpend? Wordt het echt zoveel beter? Vraag me af of ik moet doorkijken of niet.

3 likes

Ik kwam juist zeggen dat ik net klaar ben met aflevering vijf ( succession) en ik vind het helemaal de bom.
Geen idee waarom ik het zo lang links heb laten liggen.

Echt elk personage is een teringlijer. Love it.

14 likes

Ik had dit precies zo en toen zei @scorpiovibes :

En ja het is echt de beste serie die ik gezien heb denk ik, uiteindelijk.

7 likes

Ok! Je hebt me overtuigd. Ik zal verder gaan kijken haha

4 likes

Ik heb een beetje hetzelfde. Ben nu bij aflevering 6 en ik moet er gewoon aan wennen dat iedereen vervelend en onaardig is. Dus dat het me eigenlijk ook niet uitmaakt wat er met ze gebeurt. Maar ik wil toch weten waarom iedereen het zo geweldig vind.

3 likes