Op vraag 1: allemaal
Op vraag 2: niemand
Ik heb er over nagedacht maar ik kom er gewoon niet uit in beide gevallen?
Over vraag 1 - succession spoiler einde
Minst erg is denk ik Connor. En even afhankelijk van de betekenis van âergâ is Roman drie denk ik. Want volgens mij komt zijn handelen echt voort uit trauma. En zijn zijn acties niet zo erg als die van Kendall en Shiv (al had hij misschien wel dingen kunnen voorkomen, hij is gewoon te zwak om voor iemand op te komen) Kendall en Shiv zijn allebei heel erg, wie hebben ze niet onder de bus gegooid. Elkaar, hun vader, hun partner (in Shivs geval). Misschien Kendall om de dood van die jongen en hoe hij omgaat met zijn kinderen. Maar ja, zou Shiv echt minder erg zijn/worden? Geen idee.
Over vraag 2 - succession spoiler einde
Shiv gun je het misschien het meeste maar zij heeft zich ook maar weinig bewezen als goede opvolger vind ik. Ik vind bij haar het meest zichbaar dat ze echt geen fuck idee heeft wat ze doet en daardoor constant draait. Maar Kendall heeft het ook niet omdat hij rare overtuigingen heeft die hem in de weg zitten en hij heeft waarschijnlijk teveel last van zijn ego. Connor zou misschien nog een optie zijn omdat hij het niet ambieert maar ja dan gaat het dus ook niet lukken. En Roman is sowieso geen goed idee.