Sorry maar supernatural is echt geweldig en ik kwam niet door true blood heen. Dean winchester
Mijn facebook foto ‘uploads’ in 2015, ik was verschrikkelijk geobsedeerd:
Sorry maar supernatural is echt geweldig en ik kwam niet door true blood heen. Dean winchester
Mijn facebook foto ‘uploads’ in 2015, ik was verschrikkelijk geobsedeerd:
Lafayette en Erik waren mijn favoriete personages in True Blood.
Ja alle boeken gelezen. Ik ga het allemaal eens opnieuw bekijken, is zo lang geleden.
I want to do bad things to youuuuuuuuuu
En dat priesterkoppel, echt zo goed alle twee
Buffy is natuurlijk sowieso de godmother van de vampierseries
Mijn zoon heet Dean niet vernoemd hoor, maar wel door de serie op z’n naam gekomen
Ik had hetzelfde bij Never Have I Ever. Zelfs nog een recap opgezocht op youtube😅 Ik vind het echt een leuke serie, al is de doelgroep tieners. Kijkt echt heel lekker weg en vind de voiceover flauw en leuk tegelijkertijd.
Same! Heb stiekem zelfs wat tranen gelaten op het einde van seizoen 1
Not to burst your bubble, maar ze zijn allemaal niet echt
Ik zit helemaal in The Diplomat. Keri Russell speelt zo goed, vond haar ook al heel leuk in The Americans.
Voor iedereen die van een serie vol met politieke intriges houdt, deze mag je zeker niet missen!
Youtube ook goed?
Ik volg Twin Paranormal graag
Die lyrics hiervan zijn ook echt cringe hahah
OOOOMG. Zin in.
Haha eens met het eerste maar ik vind Lily Rose wel echt knap zeg, damn. Ik moest ook even 3x met mijn ogen knipperen of het nou echt Jennie uit Blackpink is die meespeelt haha.
De afleveringen scoren mega hoge cijfers op IMDB! Maar goed het is natuurlijk nog niet veel bekeken dus wie weet zakken die cijfers nog. Zo’n zin in!
Ik zie nu dat er ook een 2de seizoen online staat van Our Planet (op Netflix)! Oh dit is een lastige vanavond. Black Mirror of David Attenborough god.
Alles klinkt boeiend als hij het zegt haha. Die man is gewoon ook al 97.
Om en om kijken
Dat is ook wel een goeie! Gelukkig is Black Mirror geen lopend verhaallijn dus kan ik na 1 of 2 afleveringen ook wel even weer uitzetten.
Ik vond hem wel weer wtf.
Ik vond hem ook wel leuk maar verder wat saai. Net als de 2de aflevering eigenlijk hoop dat de rest meer zoals de oude black mirror is.