Serietopic #5

Black Mirror S6, E01:

Ik ben pas net 5 minuten bezig maar wil nu al van de daken schreeuwen hoe blij ik ben dat die ‘blonde plukken langs de zijkant van je hoofd’ trend weer voorbij is. Ben de hele tijd meer daar naar aan het kijken dan de actrice zelf. Neem overigens wel aan dat dit onderdeel van de “spiegel” is en dat je er om hoort te cringen. Anyway, ik ga verder kijken haha.

EDIT:
Letterlijk 5 minuten later en ik ga stuk! Ik vind dit nu al geweldig :joy:

3 likes

Black mirror afl 2

Ja ik vond 2 uiteindelijk ook goed om die reden! Snapte eerst niet zo goed waar het heen ging, leek gewoon een standaard spannende film ofzo. Ik vond dat gedeelte dat die Pia die video zag waar die ouders in voorkwamen zo naar, en dan die moeder daarna zo normaal met dat eten brrrr.

3 likes

Sluit mij helemaal aan bij jullie over de tweede aflvering!

Vond de easter eggs wel leuk. In aflevering 1 staat de docu op streamberry als Joan iets zoekt om naar te kijken. En Junipero kwam ook opeens weer langs bij de BAFTA

6 likes

Ik zag ergens een screenshot met een comment met:

‘I’m jus a freak yeah’

image

En moet hier nu steeds aan denken :joy:
Het is ook gewoon precies hoe ze danst (in mijn hoofd dan)

3 likes

Heeft iemand de tweede aflevering van The Idol geprobeerd? Wordt het beter?

3 likes

Volgensmij word het steeds erger :rofl:

1 like

Haha, ok, thanks, dan laat ik het bij 1 aflevering :joy:

1 like

Ik heb de ophef voordat The Idol uitkwam gemist, maar begrijp het nu volledig.
Wat een draak van een show en wie heeft the Weeknd wijsgemaakt dat hij kan acteren!!

1 like

Ik zit “better things” te bingen en ik hou echt van Pamela Adlon. Ik wil haar zijn.

1 like

The Diplomat voelt echt als een amerikaanse serie dat gelauwerde europese cinema probeert te zijn echt raar om te kijken :’)

1 like

Ik ben nu begonnen met Black Mirror, maar wel bij het nieuwe seizoen zodat ik met vrienden erover kan praten.

Had eerder alleen een stukje van die aflevering met Miley Cyrus gezien.

2 likes

Welke afleveringen van eerdere seizoenen vind jij echt het kijken waard? (Ben nu ook wel imdb checken.)

1 like

Ik vind zelf San Janipero en The Entire History if You ook heel nice!

9 likes

De kerstaflevering was ook briljant. Weet even niet meer hoe die heet, maar met Jon Hamm.

3 likes

Haha ja! Moeilijke titel om te onthouden… :zipper_mouth_face:

3 likes

Net aflevering 1 van een driedelige docu gezien op HBO, First Five heet het. Gaat over de vrouwelijke Finse regering en ik heb echt zo vaak zitten juichen gedurende aflevering 1. Slaat vaak de spijker op z’n kop!

3 likes

Black museum vond ik ook leuk! Zijn 3 of 4 verhalen in 1 aflevering en wel lekker creepy.

5 likes

Ohja die was ook tof, maar daarvoor “moet” je eigenlijk wel bepaalde afleveringen die ervoor kwamen gezien hebben want er zitten flink wat referenties in!

De meest creepy aflevering vond ik “Playtest”. Zo eng en naargeestig, maar wel gewoon ontzettend goed.

5 likes

Bedankt voor de aanbevelingen. Ik vond ‘Joan Is Awful’ best aardig. :smile:

5 likes

Ben nu het tweede seizoen van CSI: Vegas aan het kijken maar stiekem mis ik wel de oude crew. En ik erger me rot aan een bepaald personage, die flipt over alles wat er tegen haar gezegd wordt en voelt zich beter dan de anderen. Was in seizoen 1 al blij dat ze ophoepelde naar de FBI, maar helaas zit ze er nu gewoon weer bij in seizoen 2.

1 like