Serietopic #5

Perfect Match t/m laatste aflevering

Wat een zooitje die laatste afleveringen. Allerlei mensen die achter elkaar vetrokken en dat terugbrengen van iedereen was echt een anti-climax…? Denk dat de makers daar zelf ook meer drama hadden verwacht.

En Shayne… emotioneel echt een kleuter die gast, ik kon gewoon niet kijken naar die woedeuitbarsting. Het was sowieso erg opvallend dat iedereen elkaars kutkarakter steeds weer overtrof. Dacht je op een moment dat het ècht niet erger kon, was er een minuut later weer een nieuw dieptepunt :’) Echt vreselijk tenenkrommend af en toe haha.
Ik was blij dat Joey en Kariselle niet wonnen, die hebben denk ik amper zendtijd gehad omdat ze zo teeering saai waren. Georgia en Dom vond ik allebei leuk en heel sympathiek vergeleken met de rest dus vond het einde heel leuk!

4 likes

Voor degenen met Apple TV: Defending Jacob.
Supergoeie serie, echt een aanrader

3 likes

Heeft iemand de eerste helft van You al afgekeken trouwens? Ik ben benieuwd naar de meningen want ik kom er dit seizoen namelijk echt niet doorheen, doe al meer dan een week over aflevering 5 geloof ik.

1 like

Jij bent zeker ook gevallen voor Chases praatjes dat je dit zegt!

Haha nee deze show was natuurlijk de grootste bullshit ever. Ik zou verbaasd zijn als er wèl nog mensen aan het daten waren met elkaaf.

2 likes

Ik heb het gebinged juist haha. Maar kan het wel snappen.

1 like

Er is ook nog een Shayne toch?

1 like

Ik vond het verder medium entertaining. Mn conclusie na de laatste aflevering is vooral dat Franscesca een nog grotere manipulatieve bitch is dan ik al dacht.

4 likes

Ja die is er maar bedoelde inderdaad Chase die nog even stoer ging doen op het eind :smiling_face_with_tear:

3 likes

Ze was afschuwelijk, maar daardoor wel heel entertaining. Zonder haar zou het echt een heel stuk saaier zijn geweest

4 likes

Ik kan echt niet wachten op succession, er is een nieuwe trailer uit (geeft denk ik wel een hoop weg dus op eigen risico)
Jammer dat het het laatste seizoen wordt, maar ook goed dat ze het niet te lang maken.

5 likes

Oh! Dat wist ik nog niet. Zo jammer! Maar ook wel weer goed inderdaad…maar ook jammer haha

1 like

Iemand het nieuwe seizoen van sex/life aan het zien? Zoooo slecht weeral. Ik wil zo graag een kam door het haar van Billie halen. Actrice die Sasha speelt is enorm knap.

5 likes

Ik ben het nu aan het kijken. Het is geen hoogstandje, maar ik hou er wel van :joy:

1 like

Ik vind dit seizoen juist veel beter doorheen te komen dan vorig seizoen. Oke, het is een beetje vergezocht en overdreven qua verhaallijn, maar ik ben echt heel benieuwd naar deel 2.

Is het the stranger misschien?

4 likes

Ik moest idd ook meteen aan Harlan Coben denken dus was even gaan zoeken

2 likes

omg als iemand Vanderpump Rules volgt

blijkbaar zijn tom en ariana uit elkaar sinds een paar dagen omdat ze ontdekt heeft dat hij al maanden een affaire met raquelle heeft?!

2 likes

Ik ben t nu ook aan het kijken maar ik kan me niet herinneren dat seizoen 1 zó slecht was??? :joy_cat: of ja geloof wel dat iedereen aan de lopende band binnen 5 sec klaarkwam en dat lijkt nu ook het geval

2 likes

Hahaha ja best wel tenenkrommend. Ik ben nu bij aflevering 4. Vind alles ook best wel voorspelbaar.

Maar goed, wel een prima serie om op de achtergrond een beetje aan te hebben staan en ik vind Cooper nog steeds heel heet :heart_eyes: dus daarvoor kijk ik vooral nog hahaha

1 like

Hahaha ja ik vind Brad heel hot!!! Ben bij aflv 5

O ja trouwens wat ik wel heel nice vond: de seksscène met een hoogzwangere vrouw :clap::clap:

En Majid is echt een supersukkel :-1:

4 likes