Serietopic #5

Ja ik, heb er hierboven over gepost! Vind het echt goed

1 like

Voor de liefhebbers/hatewatchers: Sex/Life S2 komt morgen uit.

1 like

Ik heb de game gespeeld en ik vind het niet zo raar dat je aan de hand daarvan meer actie en spanning verwacht.

4 likes

Het is een dramaserie met zombies, dan verwacht je toch wel een beetje spanning/horror.

Ik vind ook wel dat dat erin zit overigens, in de tweede aflevering in het museum zat ik echt op het puntje van mijn stoel, en natuurlijk de horde in aflevering 5, en ook in deze laatste aflevering. Ook al weet je dat het komt, ik vind dat ze het alsnog goed doen met het opbouwen van de spanning doordat je niet precies weet wanneer het komt. De anticipation (kom even niet op het Nederlandse woord ervoor, sorry) doet een hoop voor mij iig.

3 likes

Anticipatie

6 likes

Hahaha, natuurlijk :rofl: Dankje :sweat_smile:

6 likes

Ik ook! En een waanzinnige actrice. Ik raad je ook vanwege haar “Stateless” aan

2 likes

“Valeria” en die man (romolouche?) waren zo goed!!
Vond het fantastisch hoe ze in de eerste aflevering al aan het bekvechten waren. Zou hier zo graag een nieuw seizoen van willen!

4 likes

Ooh ook over een cult! Wel wat lager gerate op imdb zie ik, maar wie weet de volgende serie! Dank voor de tip

2 likes

Help mijn man

Nou dat. Wat een verschrikkelijke bemoeizuchtige types. Maar ze verdienen elkaar want dat stel was ook vrij triest. Zo sneu dat hij overduidelijk niet aan kinderen toe is maar dat niet gewoon even zegt

3 likes
Perfect Match t/m laatste aflevering

Wat een zooitje die laatste afleveringen. Allerlei mensen die achter elkaar vetrokken en dat terugbrengen van iedereen was echt een anti-climax…? Denk dat de makers daar zelf ook meer drama hadden verwacht.

En Shayne… emotioneel echt een kleuter die gast, ik kon gewoon niet kijken naar die woedeuitbarsting. Het was sowieso erg opvallend dat iedereen elkaars kutkarakter steeds weer overtrof. Dacht je op een moment dat het ècht niet erger kon, was er een minuut later weer een nieuw dieptepunt :’) Echt vreselijk tenenkrommend af en toe haha.
Ik was blij dat Joey en Kariselle niet wonnen, die hebben denk ik amper zendtijd gehad omdat ze zo teeering saai waren. Georgia en Dom vond ik allebei leuk en heel sympathiek vergeleken met de rest dus vond het einde heel leuk!

4 likes

Voor degenen met Apple TV: Defending Jacob.
Supergoeie serie, echt een aanrader

3 likes

Heeft iemand de eerste helft van You al afgekeken trouwens? Ik ben benieuwd naar de meningen want ik kom er dit seizoen namelijk echt niet doorheen, doe al meer dan een week over aflevering 5 geloof ik.

1 like

Einde perfect match

Ik was ook blij dat Joey en Kariselle niet wonnen maar ik vond het ook awkward dat Georgia en Dom wonnen want ik geloofde het niet. En alle stellen zijn alweer uit elkaar lol.

3 likes

Jij bent zeker ook gevallen voor Chases praatjes dat je dit zegt!

Haha nee deze show was natuurlijk de grootste bullshit ever. Ik zou verbaasd zijn als er wèl nog mensen aan het daten waren met elkaaf.

1 like

Ik heb het gebinged juist haha. Maar kan het wel snappen.

1 like

Sorry wie is shane? Bedoel je Chase? Haha

2 likes

Er is ook nog een Shayne toch?

1 like

Oh ja ik dacht ff dat hij anders heette

Ik vond het verder medium entertaining. Mn conclusie na de laatste aflevering is vooral dat Franscesca een nog grotere manipulatieve bitch is dan ik al dacht.

4 likes