Serietopic #5

Iemand al begonnen aan Daisy Jones and the Six op Prime? Ze hebben zo goed gecast. Volgens mij is Taylor Jenkins Reid ook een producer. Riley Keough is precies zoals ik me Daisy had voorgesteld.

4 likes

Oke misschien moet dit in het biecht topic maar ik snap echt niet waarom iedereen het altijd zooo slecht vind đŸ„č. Oke het is niet vergelijkbaar met bijvoorbeeld met een the crown ofzo, maar zo slecht is het toch ook weer niet? Ik vond bijvoorbeeld 365 days pas Ăšcht tenenkrommend :joy:

Het acteerwerk vind ik nog niet eens zo slecht maar de verhaallijn en de dialogen wel echt. Zo ongeloofwaardig ook allemaal

Binnenkort komt de film van Luther uit, zin in.

4 likes

Bedankt voor de suggesties om toch seizoen 2 van the white lotus te kijken!
We vonden die ook beter!

Nu wachten op luther de film inderdaad, zin in!

8 likes

Ik heb Everything I Know About Love gebinged op BBC, echt vet leuk wel. Maar 7 afleveringen, hoop zo dat er een tweede seizoen komt maar denk het niet. Ga nu het boek nog ff lezen

4 likes

Vraag over Six feet under seizoen 3 aflevering 2:

Samenvatting

Ik snap iets niet goed. Nate wordt geopereerd vanwege z’n hersenaandoening. Hij overlijdt en je ziet een stukje van z’n begrafenis. En ineens is hij getrouwd met Lisa en woont hij samen met hun dochtertje. Ik dacht eerst dat hij eigenlijk wel dood was en dat het weer zo’n visioen was maar in de aflevering erna leeft Nate nog steeds en is samen met Maya. Heb ik ergens iets gemist?

3 likes
six feet under

Hij leeft nog inderdaad! Aflevering is voor mij alweer lang geleden, maar hier wordt het beter uitgelegd volgens mij
https://www.hbo.com/six-feet-under/season-3/1-perfect-circles

Wat vind je verder van de serie?

2 likes

Ah dank je! Toen ik zelf ging zoeken zag ik alleen maar spoilers :sweat_smile:

Ik vind de serie ok. Het is niet zo dat ik denk ‘nog eentje dan!’ zoals ik soms bij andere series wel word meegenomen dat je verder moĂ©t kijken. Maar het lijkt wel lekker weg.

3 likes

Dit is eigenlijk wel de rode draad vh hele programma toch?
Nou niet echt de diepe dialogen of interessante verkenningen van (chaos in) Laos

Ik vind Incognito best een vermakelijke serie om tussendoor even te kijken. Vanavond wel weer verder met You.

2 likes

Kijken meer mensen Outer Banks? Ik vind elk seizoen leuker en ben echt intens aan het genieten van dit seizoen haha. En Madelyn Cline is echt zo knap.

Ben net aan het eerste seizoen begonnen, ben bij afl 5. Madelyn Cline is die blonde toch? Idd knap, maar dat is bijna elke acteur, zeker in die serie. Vind de actrice die Kiara speelt veel mooier. En love dat de moeder van Tara uit True Blood de sheriff is! Weet nog niet helemaal wat ik van de serie vind verder, maar geef het iig nog wel een kans

Edit: ben nog een paar afleveringen verder, ga het wel verder kijken, het is lekker over the top en absurd. Erger me wel echt dood aan dat iedereen John B. alleen maar John B. noemt. Waarom niet gewoon John? Of Little John, want als ze het over zijn vader hebben hebben ze het telkens over Big John. En hij heeft rare lippen, ze hebben precies dezelfde kleur als zijn gezicht.

1 like

Ik vond seizoen 1 best leuk, maar kom er nu echt niet meer doorheen :joy: zo ongeloofwaardig en dom af en toe kan daar echt niet tegen haha

6 likes

Haha ik vind juist dat echt zo heerlijk. Alles wat mis kan gaan, gaat mis. Alles wat ze fout kunnen doen, doen ze fout. Pure ontspanning daardoor.

1 like

TlOU:

Samenvatting

Wat een goeie en spannende aflevering weer. Leuk ook dat James, de stemacteur van Joel uit de game erin zat. Het had echt een beklemmende sfeer. Ellie nam echt risico’s die niet allemaal lekker uitpakten, maar ze was wel echt mega stoer en dapper zegm pfff. Ik zat weer te blùren naar de tv.

Dat kannibalisme heeft zo een horror factor. Ik vraag me alleen af wie nou wat at, want de mannen aten iets anders dan de vrouwen en kinderen.

Hoe Ellie ook doordraaide op het eind en bleef hakken, en zelfs even blijven doorvechten toen Joel haar beetpakte

Verheug me nu al op de seizoensfinale, ben zo benieuwd wat er gaat gebeuren.

13 likes

TLOU

Ik gok dat ze die overleden vader waarover ze zeiden “die begraven we in het voorjaar” hebben opgegeten. Sowieso dat die man zo leip is om dat gewoon aan de dochter van de overleden man te geven.

13 likes

Vanmiddag als ik thuis kom kan ik Outlander kijken :smiling_face_with_three_hearts:
Eigenlijk wil ik nu al maar heb geen tijd nu :cry:

2 likes

Oooh wat een vette aflevering van the Last Of Us! Nu al zin om m te herkijken (ik kijk de serie inmiddels twee keer, zowel met mijn vriend als met een vriendin)

TLOU

It’s okay baby girl :cry: :cry: :cry:

Zoo wat was die creep goed neergezet zeg, had helemaal rillingen! In het begin dacht ik al, wat een engnek, maar toen hij met Ellie bij het vuur aan het praten was werd ik helemaal meegenomen en dacht ik, oh deze mensen zijn goed, alles komt in orde, wat een gezellige aflevering.

Ik vroeg me ook nog af over die gast die Joel had omgelegd, van huh, zij vielen Joel en Ellie toch eerst aan? Hoezo zou je dat doen als je op zoek bent naar eten? Maar het was mensenvlees waar ze blijkbaar naar op zoek waren.

Volgens mij was iedereen tijdens de brand aan het wachten op Joel, vond het heel chill hoe Ellie zichzelf eruit redde

16 likes
TLOU e8"

Ohh wat een top aflevering! En dat einde inderdaad met it’s okay baby girl, zo lief. Ik kreeg gewoon tranen in m’n ogen lol. En dat stuk waarbij Joel een soort prisoners dilemma speelde met die twee mannen en dan zegt ‘its ok, I believe him’ en die ander doodmaakt moest ik stiekem wel om lachen. Fijn dat er eindelijk wat mensen doodgaan die toch niet leuk waren, niet zoals bij de vorige afleveringen. Echt zin om verder te kijken nu.

5 likes