Serietopic #5

Ja die is er maar bedoelde inderdaad Chase die nog even stoer ging doen op het eind :smiling_face_with_tear:

3 likes

Ze was afschuwelijk, maar daardoor wel heel entertaining. Zonder haar zou het echt een heel stuk saaier zijn geweest

4 likes

Ik kan echt niet wachten op succession, er is een nieuwe trailer uit (geeft denk ik wel een hoop weg dus op eigen risico)
Jammer dat het het laatste seizoen wordt, maar ook goed dat ze het niet te lang maken.

5 likes

Ik vond dit seizoen eigenlijk juist wel weer leuk, ik had heel erg moeite met seizoen 3.

4 likes

Oh! Dat wist ik nog niet. Zo jammer! Maar ook wel weer goed inderdaad…maar ook jammer haha

1 like

Iemand het nieuwe seizoen van sex/life aan het zien? Zoooo slecht weeral. Ik wil zo graag een kam door het haar van Billie halen. Actrice die Sasha speelt is enorm knap.

5 likes

Ik ben het nu aan het kijken. Het is geen hoogstandje, maar ik hou er wel van :joy:

1 like

Ik vind dit seizoen juist veel beter doorheen te komen dan vorig seizoen. Oke, het is een beetje vergezocht en overdreven qua verhaallijn, maar ik ben echt heel benieuwd naar deel 2.

Oke ik moest vandaag denken aan een stukje uit een crimeserie en ik kan me niet herinneren uit welke serie het was en ik kan er niet tegen dus HELP. Volgens mij is de hoofdpersoon een vrouwelijke detective. Het zou iets in de richting van Broadchurch, Marcella, Luther kunnen zijn. In ieder geval een Britse serie van een paar jaar geleden. Het stukje wat ik me herinner is dat een oudere man heel verdrietig is omdat zijn huis wordt afgebroken. Later blijkt dat het niet om het huis gaat maar omdat hij iemand heeft vermoord en het lijk nog is verstopt in huis. Die oude man is een bekende/heeft een band met de detective geloof ik. Je had iig niet aan zien komen dat hij iemand had vermoord.

Iemand eeeeeenig idee? Google helpt me niet verder.

2 likes

Is het the stranger misschien?

4 likes

Ik moest idd ook meteen aan Harlan Coben denken dus was even gaan zoeken

2 likes

Nee die is het zeker niet, het is van langer geleden! Die zei m’n zusje ook al haha, had er ff bij moeten zeggen dat het dat niet was.

Edit: ik ga nu toch twijfelen dus ik ga het ff checken voor de zekerheid

Het is hem toch! Bedankt! Ik kan rustig slapen
Heb dingen door elkaar gehaald blijkbaar

3 likes

omg als iemand Vanderpump Rules volgt

blijkbaar zijn tom en ariana uit elkaar sinds een paar dagen omdat ze ontdekt heeft dat hij al maanden een affaire met raquelle heeft?!

2 likes

Ik ben t nu ook aan het kijken maar ik kan me niet herinneren dat seizoen 1 zó slecht was??? :joy_cat: of ja geloof wel dat iedereen aan de lopende band binnen 5 sec klaarkwam en dat lijkt nu ook het geval

2 likes

Hahaha ja best wel tenenkrommend. Ik ben nu bij aflevering 4. Vind alles ook best wel voorspelbaar.

Maar goed, wel een prima serie om op de achtergrond een beetje aan te hebben staan en ik vind Cooper nog steeds heel heet :heart_eyes: dus daarvoor kijk ik vooral nog hahaha

Hahaha ja ik vind Brad heel hot!!! Ben bij aflv 5

O ja trouwens wat ik wel heel nice vond: de seksscène met een hoogzwangere vrouw :clap::clap:

En Majid is echt een supersukkel :-1:

4 likes

Iemand al begonnen aan Daisy Jones and the Six op Prime? Ze hebben zo goed gecast. Volgens mij is Taylor Jenkins Reid ook een producer. Riley Keough is precies zoals ik me Daisy had voorgesteld.

4 likes

Oke misschien moet dit in het biecht topic maar ik snap echt niet waarom iedereen het altijd zooo slecht vind 🥹. Oke het is niet vergelijkbaar met bijvoorbeeld met een the crown ofzo, maar zo slecht is het toch ook weer niet? Ik vond bijvoorbeeld 365 days pas ècht tenenkrommend :joy:

Het acteerwerk vind ik nog niet eens zo slecht maar de verhaallijn en de dialogen wel echt. Zo ongeloofwaardig ook allemaal

Binnenkort komt de film van Luther uit, zin in.

4 likes