hahaha
10x opnieuw bericht want spoiler deed het steeds niet
mocro maffia aflevering 5
Paus is wel echt dood. Dacht misschien nog plottwist en dat ie niet dood bleek te zijn. Onderste twee alineaās van dit bericht lees je dat het zijn laatste opnames waren.
Cast Mocro Maffia reageert op heftige plottwist: 'Verwacht het onverwachte' | RTL Boulevard
Edit: en op zn insta zie ik ook dat ie een deal met amazon prime heeft met de tekst ānew adventuresā.
Heb je deze inmiddels al gezien? Aanrader?
Ja, ik heb 'm gezien. Vond het wel een aanrader. Ik wist niet veel van de bende van Nijvel en dit geeft denk ik wel een goed beeld weer.
Dank! Ga hem nu aanzetten
Ooo Aaron Paul in aflevering 3 van black mirror Ik ga hier eens even goed voor zitten
MM5
Zou wel knap zijn als āie nog zou leven, was wel overduidelijk toch? Vond die gezichtsverandering wel beetje vergezocht trouwens.
MM5
Tonnano is echt mān fave, hij heeft in mijn ogen de serie een beetje gered haha!
Ik vond die tot nu toe echt het best! Maar I love aaron paul dus ja
Misschien geen actuele serie of nieuw seizoen nu, maar ben The Morning Show aan het kijken op appletv+ en vind het echt een aanrader!
Jaa ik vond hem ook goed, best disturbing weer. Wel beetje voorspelbaar
Kijkt iemand kaleidoscope??
Ja heb ik gezien! Ik vond t wel vermakelijk maar niet memorable
Ik vond alle spellen een beetje mwah. Volgens mij van de makers van WIDM, dus had misschien hoge verwachtingenā¦
Iedereen koos haast automatisch voor de onbekende optiesā¦
Wel een mooie winnaar inderdaad!
Dertigers is weer begonnen .
Eigenlijk best slecht, maar toch ergens vorig jaar drie seizoenen gebinged en nu weer zin om dit laatste seizoen in een dag te doen
Ga je dan wachten tot alle afleveringen erop staan? Nu zijn het er steeds maar 4 die je vooruit kan kijken. Ik vind het wel weer leuk om te kijken.
Heb weer genoten van de eerste Dertigers-epiās! Vind Saar en Bart leuke/goede acteurs. De moeder van Saar is ook sterk. Wel een erg zielige verhaallijn.
Ik heb echt een flinke crush op Bart/Lykele
Snap ik wel! Moest wel lachen dat zijn nieuwe baas onder ārode heksā in zijn telefoon staat