Ja dat zag ik ook toen ik begonnen was haha. Nu kan ik niet meer stoppen.
dertigers s4 NL
Waarom is Bart samen gaan wonen met die Armen? Vanaf het begin ergert hij zich al. Hij is wel goed bezig in huis, daar kunnen veel mannen nog van leren.
In elk geval de eerste twee afleveringen zijn weer leuk. Ik ben benieuwd naar de rest!
Ja ik vond het ook echt heel cringe. Bijzonder dat deze serie inclusief wil zijn maar wel voor het gemak vergeten dat dit soort dingen niet oké zijn.
Nou ja, de serie is vooral heel performatief âinclusiefâ, heb het idee dat de gedachte die erachter zit vooral âwoke is in, we moeten meedoenâ is, en er geen enkele diepere laag in zit.
Heel raar!
Wel vreemd om de Kruidvat een scĂšne later te zien
Een Kruidvat die een soort galerij vibes heeft dacht ik eerst maar toen las ik ergens dat het een cosmetische kliniek is. Street view hoe het er echt uit ziet: Google Maps
Ja het was meteen wel duidelijk aan de gebouwen en brandtrap dat dit niet Amsterdam was.
Haha omg, vind het wel schattig dat ze er een paar fietsen met kratten er neer hebben gezet
Hoeveel zou Kruidvat hiervoor betaald hebben?
Ja ik moest eerst denken aan de deal van SJP met de Kruidvat maar bedacht me later dat ze voor de Blokker (toch?) reclame maakte, dus dat ging niet op
In de boeken is alles veel duidelijker en uitgebreider. Ik vind de boeken zelf echt wel heel leuk om te lezen. Geeft wel een dimensie aan de serie zegmaar. Zonder de boeken had ik minder van de serie gesnapt denk ik
Absoluut de boeken gaan lezen. Echt 100x beter. Ik snapte de serie pas omdat ik de games had gespeeld en de boeken had gelezen, maar anders is het inderdaad niet te doen. En de relatie tussen yennifer, ciri en geralt is echt heel mooi in het boek.
De boeken zijn beter maar de game is ook super goed (the witcher 3), als je gamed tenminste
Ik vond veel afleveringen niet echt âblack mirrorâ. Ik vond alleen die eerste aflevering en de aflevering met Aaron Paul het klassieke black mirror gevoel geven. De rest van de afleveringen hadden gewoon compleet andere series kunnen zijn. Loch Henry vond ik ook een goed plot, maar snapte niet zo goed wat er âblack mirrorâ aan was zeg maar haha
Ja dat heb ik dus ook. Het voelt alsof het iedere andere serie zou kunnen zijn en de âblack mirrorâ vibes voel ik totaal niet. Ik heb nog een aflevering te gaan maar vind het zo tegenvallen dat ik er nu geen zin in heb.
Ik vond loch Henry niet zo fantastisch. Ik snap het idee maar het voelde echt alsof ze op zoek waren na een dramatische twist. ik bedoel: als jonge vrouw hoef je toch niet bang te zijn voor een vrouw op leeftijd. Die angst die ze daar probeerde te laten zien vond ik totaal niet geloofwaardig
Ik vond Loch Henry de saaiste aflevering van dit seizoen! Ik vond Beyond the Sea het meest blackmirrorachtig en mooi, maar de andere afleveringen vond ik ook erg vermakelijk. Ik vind het eigenlijk wel prima dat de serie is afgestapt van dat extreem dystopische, ik vond de moraal er vaak toch wel iets te dik bovenop liggen - een beetje irritant. Fantastisch tijdens de eerste seizoenen, maar na acht jaar zit ik er in elk geval niet op te wachten dat Black Mirror de gevaren van ChatGPT uitbeeldt, ofzo.
Over black mirror - loch Henry
hahaha waarom? Even er van uitgaande dat die vrouw geen topsporter is dan ren je haar er toch zo uit. Ik zou niet bang zijn dat een vrouw van 60+ mij zou kunnen inhalen.
Haha woow die Kruitvat was mij niet eens opgevallen. Ik zat al te kijken huh is dit nou Amsterdam of gaat hij zo vertellen dat hij toch in NY is gebleven Er zullen toch ook wel gewoon een soort stock videoâs van Amsterdam beschikbaar zijn die gebruikt kunnen worden voor dit soort scenes? Wat een grap dit
@Flowermarket ja dit had ik ook! Ik vond op zich de afleveringen wel leuk op zichzelf (behalve die paparazzi aflevering, en die met die demoon vond ik ook maar meh), maar het had gewoon niet de black mirror vibes die ik gewend ben en ook voor kijk haha.
@Kwal Ohhh echt? Haha ik had juist wel graag iets chatgpt gerelateerds gezien! Was juist wel benieuwd wat ze zouden bedenken daarover!
@Glitterpen hahaha ja dit was wel mijn reactie bij sommige afleveringen. Peep show blijft fantastisch