Serietopic #5

Ook hier kun je beter de boeken van lezen imho. Serie is wel ok, maar niet heel bijzonder.

Ben het overigens met je eens over Rings of Power, vond het echt een goed eerste seizoen! The Witcher serie ben ik nooit aan begonnen, wil wel nog steeds de games spelen, staat op de lijst voor als het weer kouder wordt en ik weer hele avonden met mn xbox ga doorbrengen :smile:

2 likes

Ik wilde na het kijken van Wheel Of Time (wat ik prima vermakelijk vond als n00b) de boeken lezen, maar toen bleken het er 14 te zijn!! Nou laat maar :sweat_smile:

Ik heb ze ook niet allemaal gelezen, ben geloof ik bij vijf of zes gestrand, maar de eerste paar ben ik echt doorheen gevlogen!

The Leftovers (HBO)! EƩn van de beste series die ik gezien heb. Heb alleen het idee dat ie helemaal niet zo bekend is, zonde.

4 likes

Omg, een van mijn favoriete series!! Echt geweldig

@Eddie verder Lost, 24, Outlander, From, The Boys, Fleabag, Homeland, Mr. Robot kan ik aanraden

4 likes

Netflix:
Beef
Love

HBO:
Mare of easttown
Sharp objects
Big little lies
Insecure
I may destroy you

Disney+
The bear

3 likes

Iemand Will Trent gezien op Disney+? Ik vond het echt een heel vermakelijke en spannende serie. Personages zijn wel anders dan in de boeken van Karin Slaughter. Vooral Angie Polaski hebben ze een positieve draai aan gegeven. In de boeken is ze een jaloers kreng, in de serie totaal niet.

2 likes

Hahah ja ik heb het helemaal gezien. Vond het wel leuk en lekker wegkijken eigenlijk. Op een gegeven moment dacht ik wel een beetje van: hoe lang gaat dit verhaal nog door, hoeveel afleveringen komen er nog :’)

Maar: zeker in vergelijking met just like that van Kim’s frenemies haha, is dit nu een serie die wĆ©l echt inclusief is ipv dat ze er allerlei sociale onderwerpen er bij de haren bij slepen.

Spoiler laatste aflevering:

Enige wat ik wel echt een beetje gekkig vond is dat de hoofdpersoon op het eind transgender blijkt te zijn? Op zich prima natuurlijk maar kwam echt een beetje uit het niets voor m’n gevoel. Alsof je niet een gay jongen kan zijn die make up leuk vindt

4 likes

Via Ziggo is seizoen 7 van Outlander te kijken! :star_struck: De eerste 4 afleveringen staan erop.

6 likes

Misschien dat ik er binnenkort wel aan begin, ben bijna klaar met 911 lone star. Maar kijk eigenlijk liever series waar al meerdere seizoenen van zijn, anders zit je er net lekker in en is 't weer afgelopen :upside_down_face:

echt tenenkrommend slecht, ik ben ook nog geĆÆrriteerd door het einde maar dat is vooral projectie van mezelf
ik zag wel een quote voorbij komen in de trant van ā€œkim cattrall never looked as bored on cameraā€ dat ik wel passend vond, snap echt niet dat ze dit wilt doen maar satc weigert

4 likes

Ja zo leuk! Alleen jammer dat je dan weer ziggo moet hebben. Ik zat al te kijken of het seizoen al op dvd is uitgebracht maar ook nog niet. Met seizoen 6 was dat volgens mij pas nadat het jaar op ziggo voorbij was, maar weet niet of dat klopt. Ik hoop dwt dat nu niet weer zo is.

1 like

Ik ben ook Outlander aan het kijken. Zit nog in seizoen 6, maar vind het echt veel minder leuk worden. Het kabbelt maar een beetje, niet echt spectaculair. Is seizoen 7 beter?

1 like

Ja dat einde vond ik echt heel random en het voelde ook heel afgeraffeld. Heb me er van tijd tot tijd wel doorheen moeten slepen, verhaallijnen matig uitgewerkt/afgerond maar als je makkelijk vermaak wil met een beetje cringe is t wel te doen.

1 like

Nou echt he…ze helpen de hele serie om zeep.

2 likes

na ik vind het wel ziek een vrouw als eindbaas

4 likes

Beetje chaotische aflevering. Gebeurde van alles tegelijkertijd.

Ik ben nog niet begonnen, maar vond seizoen 6 richting het eind wel weer spannender worden.

2 likes

Ik vind het wel tof dat alle grote namen een voor een eruit gaan, best een risico als maker van de serie.

3 likes

Black Mirror s6 was echt een verspilling van mijn tijd.

7 likes