Oh, wat hou ik van Dertigers zo jammer dat het straks gewoon helemaal klaar is.
Is dit het laatste seizoen??
Ja
Dertigers NL is copy paste de Vlaamse dertigers, en wij hebben nu een nieuw seizoen met een volledig nieuwe cast en andere verhaallijnen. Dus wellicht binnen een jaar jullie ook
Heb net Maid op Netflix afgekeken. Wow wat een mooie serie en jeetje wat gebeurt er steeds veel! Het meisje dat Maddy speelt, wat is zij schattig en wat doet ze dat ontzettend goed en dat voor een driejarige?! En haar moeder, wat is zij een onzettend lieve
moeder zeg. En Andie MacDowell speelde deze rol ook zó goed.
De laatste 2 afleveringen moest ik steeds m’n tranen wegslikken. Er zaten wel wat herkenbare dingen uit mijn jeugd in voor mij.
Heel mooi gedaan, een aanrader wat mij betreft!
Edit: ik lees net dat moeder en dochter in de serie ook in het echt moeder en dochter zijn!
Michella & Louisa Werken Mee staat nu op Videoland, wie takes one for the team?
Ik heb het gezien, best grappig en maar 25 minuten. Ze werken op de boerderij, eerst de stallen schoonmaken, ook nog midden in de nacht opstaan om te melken, en beide tot aan de elleboog in een koe om haar te insemineren.
Louisa zei” dit heb ik al eens bij mijn man gedaan, ik weet hoe het moet”. Op het eind kregen ze beide een goede beoordeling.
Het is precies The Simple Life van Paris en Nicole, maar dan ordinair Nederlands.
Ja, is dit leuk? De moeite waard om vanaf het begin te gaan kijken? Geen idee waarom maar heb een vooroordeel over deze serie, leek me nogal duf met zo’n NPO-sausje en geforceerde dialogen. Nog nooit een aflevering gezien, dus slaat nergens op.
Verwacht geen hoogstaande kwaliteit, maar het kijkt heerlijk weg en ik ben echt beetje van (bijna) alle personages gaan houden. Ik ben zelf ook dertig dus veel dialogen zijn herkenbaar voor mijzelf of in mijn omgeving.
Ben nu wel benieuwd, even kijken of ik erbij kan zonder NPO Plus.
Weet denk ik al waar mijn vooroordeel vandaan komt, ben ooit afgehaakt bij Oogappels. Vond dat echt tenenkrommend slecht (eerste afleveringen iig)…
Oogappels vind ik wel echt beter dan dertigers. Maar dertigers kijkt wel lekker weg.
Dan denk ik dat Dertigers niets voor jou is
Ja, Oogappels werd in latere afleveringen/seizoenen misschien wel beter, had ik dacht ik gelezen.
Is ook maar net welke personages/acteurs je aanspreken.
Ohh dit wist ik niet! Dertigers leek me altijd een leuke serie, maar heb geen NLziet. De Vlaamse versie staat op disney+ zie ik, ga meteen kijken!
Ik vond zelf oogappels nog wel te doen. Ook niet erg goed, maar wel entertaining. Aan dertigers erger ik me mateloos, ben afgehaakt
Wel weer zin in nieuw seizoen oogappels haha.
Dertigers aflvering 10:
vind die bart en carmen totaal niet matchen eigenlijk
Hebben jullie de ZOOP-reünie al gezien (op Videoland)? Niet heel boeiend maar wel wel leuk nostalgisch
Dertigers 11 / niet heel erg spoiler
ja bart was juist een beetje de carmen in de relatie met lot (cool dad, niet streng).