Serietopic #5

Dertigers is echt mijn favoriete hatewatch. Alle personages zijn irritant, iedereen maakt domme keuzes, niemand communiceert met de juiste persoon. Maar ik kan niet stoppen met kijken haha.

9 likes

Haha inderdaad! Ik vond die Mike in dertigers echt tenenkrommend slecht acteren, terwijl ik hem in Arcadia veel beter vond acteren. Alsof ze elkaar aansteken ofzo

2 likes

Oeff ja vind Pieter misschien wel het aller-allerslechtst. Zo’n irritant gezicht ook steeds :triumph: maar Noor vind ik ook niet goed.

8 likes

Ik wil even een serie op HBO aanraden: Mrs Davis
In het kort, het gaat over een non die het gevecht aangaat met een alwetend algoritme dat de mensen op aarde in hun greep houdt. Maar het is niet sci fi, zelfs niet echt fantasy en toch heeft van beide wat. Als je houdt van een bizar verhaal met gelaagdheid, over de heilige graal, Jezus, Excalibur, nonnen, magiƫrs, verzetshelden, cowboys, etc., dan is dit een verhaal voor jou.

6 likes

Ik ben ook bij seizoen 2 en je ziet alles al van mijlenver aankomen maar toch blijven kijken haha. Ik vind Pieter echt heel erg slecht acteren, beetje genant gewoon

Ik heb een zwak voor Elias, echt een cutie

2 likes
Samenvatting

Hahaha eens ik vind lot ook leuk, vind die dochter ook goed spelen
Hoop idd dat Nora niet zwanger raakt wat doen zij moeilijk zeg

3 likes
Dertigers

De verhaallijn met Lot en Hannah vind ik dit seizoen echt zo leuk! En ik blijf een crush op de acteur van Bart hebben.

2 likes

Ik ben wel blij dat we dit seizoen nog niet geconfronteerd zijn met singer-songwriter Pieter. Ik heb echt nog nooit zo fanatiek doorgespoeld als bij zijn optredens op de bruiloft en begrafenis :sob::sob::sob::sob: vreselijk.

3 likes

Hahahaha maar er komt een bonte avond volgende aflevering dus dan kun je je hart weer ophalen

3 likes

Ik ben toch wel weer dertigers gaan kijken maar ik spoel dus alles door wat niet Lot of Bart is. Werkt erg goed kan ik je vertellen, maakt de serie een stuk leuker

Huh maar waarom kijk je het dan

2 likes

Omdat ik hun scenes nog wel leuk vind om te kijken?

2 likes

Oh ja lijkt me gewoon zonde dat je dan van alles mist

1 like

Vind ik niet zonde, ik vind die stukjes niet zo boeiend. Het is voor mij juist zonde van mijn tijd als ik al die stukjes ook ga kijken omdat ik al zo veel series kijk, heb anders geen tijd meer haha

1 like

Ik wil even Deadloch tippen op Prime. Soort absurdistische, grappige detective/murder mystery door 2 Australische comediennes geschreven.

5 likes

Meer mensen die Sweet Magnolia’s kijken? Jullie ook het idee dat het nog gezapiger is dan vorige seizoenen? En ik lijk ook meer verwijzingen naar God te zien. Maar misschien valt dat me nu wat meer op.

3 likes

Ik ga nu beginnen! Merkte in het eerste seizoen dat het een christelijke serie was, maar vond het tweede seizoen dat nog aanweziger. Wanneer bv een personage een probleem had, dan kwam er standaard een bijbelse tekst die een oplossing of inzicht moest bieden.

Dit is echt een van de series die ik leuk vind om te kijken en waar ik me tegelijkertijd ook aan erger. Idd omdat het gezapig is maar ook wel weer fijn wegkijkt.

Edit: oja dit seizoen is wel heel erg gezapig. Zelfs de tieners spreken alleen nog maar in wijze spreukenšŸ˜…

1 like

Ik ben bij de 3e of 4e aflevering en het is inderdaad heel gezapig. Ik vind de serie ook minder leuk worden

1 like

Net begonnen aan Queen Charlotte en omg het is nu al heerlijk🄰

7 likes

Ja, dat gevoel heb ik ook. Zit nu in aflevering drie en vind het zo traaaaaaag verlopen.

1 like