Ja precies dit vond ik ook, die laatste 3 (of 4 misschien zelfs) hadden makkelijk in 1 gekund
Bedankt voor deze tip, heel fijne serie tot nu toe (driekwart van het eerste seizoen er doorheen gejaagd vandaag)!
Dertigers tm afl 13
Dat stukje dat Elias en Alex zo samen op de fiets onderweg naar Nora met die potjes zaad onder de oksel En dan die sippe gezichten omdat de potjes vielen en een auto er over heen reed. Over the top maar grappig bedacht haha. Was dit ook in de Vlaamse versie?
Ik vind de verhaallijn van Thomas en Hanna wel beetje voorspelbaar. Ik vind hoe Bart reageert zo apart. Je weet toch dat je dochter ouder word.
dertigers tm aflevering 16
Iedereen drama momenteel en bart & Lot gezoend. Thomas chanteert hem nu maar komt natuurlijk uit. Zouden lot en bart weer bijelkaar komen? Ben wel benieuwd hoe het nu verder gaat met elias enzo. Maar ook wat Saar gaat doen nu ze het brca1 gen heeft qua eierstokken weghalen of niet.
hanna bart
Ben sowieso wel echt klaar met verhaallijnen waarin vaders beschermend en bemoeierig doen over de seksualiteit en het liefdesleven van hun dochter
Ik kijk nu âMr Inbetweenâ op Disney en het is zooo goed. Lang geleden dat ik een serie zag waar ik zo invested in was (mare of east town komt alleen in de buurt).
Kent iemand deze serie en zijn er soortgelijke series? Ik zit net in het laatste seizoen en ben echt bang voor de leegte na de laatste aflevering haha
Nee sorry, niks kan hieraan tippen
Daar was ik al bang voor
Elias
Die voelt zich/wordt een beetje buitengesloten in de babyplanning van Nora en Alex dus de mogelijkheid bestaat dat of E zich bedenkt en/of ze ruzie krijgen en/of A&E klappen en/of âŠ
Oja die nick heeft ook geen zin in dat ze straks minder spontaan met zân 3en kunnen zijn en je ziet Elias voorspellend vaak kijken van ehhhhh wil ik dit allemaal eigenlijk wel maar alles komt vast goed
Breaking bad?
En misschien banshee?
Edit: Ohja en homeland is ook heel nice
Ik ben gaan kijken nav enthousiasme reacties en ben ergens gestopt met die man in de kelder, die zwager van die ene man met die vriendin. Haha lekker duidelijk maar het was geloof ik aflevering 3.
Misschien niet voor mij of nog even doorzetten?
Sweet Magnoliaâs seizoen 3, ik twijfel echt of ik door moet kijken:
Samenvatting
Wat is in vredesnaam aan de hand met dit seizoen?
- Bill wil graag contact met zijn kinderen, vraagt Noreen om contact met zijn dochter, zij zegt: nee, wil het zelfs contractueel vastleggen en dat is helemaal oke? Alsof wij als kijker steeds moeten denken: je bent vreemdgegaan en weggegaan bij je vrouw, nu op de blaren zitten en je kinderen niet meer zien, good for you! (En er is niks aan de hand tussen hem en Noreen en hun dochter, behalve de relatie/affaire die stuk liep)
- Peggy die op haar 15e zwanger van Bill raakt, kind voor adoptie opgeeft, Bill die pas na 20 jaar hoort dat hij nog een zoon heeft en die krijgt dan een enorme uitbrander? Hoezo is hij dan weer de boeman?
- Drie beste vriendinnen die een enorme ruzie krijgen omdat 1 vriendin vraagt of ze wel gelukkig is in haar relatie. Oke, snap dat de realisatie naar is, maar dit wordt echt opgeblazen tot enorme proporties.
- Cal die in een ruzie in een restaurant iemand een klap verkoopt (niet oke), maar vervolgens bij het hele dorp uit de âgratieâ is, iedereen van streek. En dan eerst met Maddie bevriend moet raken voordat ze de relatie weer opstarten?
- Tieners die gesprekken voeren alsof ze een paar psalmen aan het oplezen zijn. En welke tiener bedankt haar moeder voor huisarrest omdat ze âzulke wijze lessen heeft geleerd daardoorâ
- Dana Sue die compleet de pan uitflipt dat Annie haar vriend nog steeds ziet en dat niet heeft gezegd. Je kunt toch ook normaal met je dochter praten?
- Maddie die naar mijn idee niet zo goed acteert waardoor het meer lijkt alsof ze met haar zoon aan het flirten is dan dat ze hem advies geeft.
Einde rant. Volgens mij heb ik het antwoord al of ik door moet kijkenđ
En dan die dialogen die alleen maar bestaan uit christelijke tegeltjeswijsheden. Dit seizoen nog meer dan het vorige. Stop maar hoor, de rest van het seizoen wordt er niet beter op
Haha ja christelijke tegeltjeswijsheden is wel het juiste woordđ ik stop ermee.
Jaa banshee ook heel vet, breaking bad heb Ik nooit helemaal uitgekeken. Homeland ook wel in begonnen maar nooit uitgekeken. Die passen inderdaad wel in het straatje
@ZusjevanJoost ja ik kan het hele geweldadige ook niet zo goed aan (komt de focus gaandeweg ook wel minder op te liggen met af en toe een uitschieter). Maar ik vind verder alles zo sterk; de relatie tussen personen, hoe alle personen zo gelaagd zijn ook al zie je ze maar heel kort. De hele menselijke haast ongeacteerde dialogen en onderonsjes. Alle emoties die zo rauw en echt zijn en waardoor je iedereens kant kan begrijpen, goed en fout. Echt alle feels. Vind de hierboven genoemde series ook vet maar dit is nog veel beter.
De cast van Dertigers heeft ook nog een aantal filmpjes opgenomen, die staan op YouTube. Zijn wel geinig.
Neet week vijf van dertigers gekeken op npo plus, ben wel benieuwd hoe ze alles nog tot een eind gaan laten komen in vier afleveringen. Vraag mij af of er niet teveel open eindes gaan zijn
Ik vind dit een mooie recensie dus ik ga het nog een keer proberen!
Ik ook!! Heb wel een vermoedenâŠ
Vind het wel heeeel jammer dat het het laatste seizoen is trouwensâŠ
Heeft iemand Platonic gezien op Apple? Heb geen Apple maar als deze serie leuk is dan neem ik het denk ik een maandje.