Ja, die aflevering was echt intens. Vond wel dat daarna pas het tweede seizoen een beetje op gang kwam. Maar alsnog een sterke serie.
Zo ik kreeg inderdaad ook echt hartkloppingen van deze aflevering. Kon er bijna niet naar kijken. Vond het tweede seizoen wel weer heel sterk!
Oh heartstopper
Ik kende hem niet, vandaag begonnen en ben al bij seizoen 2. Thanks for the tip!
Heb jij Belgische Netflix? Ik kan dit niet vinden.
Neen ik kijk via Streamz (HBO)
Ok dat is goed nieuws
Ughhh hou van gossip girl, 3 keer gezien ofzo
Blair en Chuck zijn te iconic
Wie denk je dat het is?
Vond het echt een hele chille mix van spannende crime en humor waardoor het niet al te zwaar of eng werd maar wel gewoon engaging, wil meer van dit soort series!
dertigers aflevering 22
Is ook echt weer het slapste huwelijksaanzoek ooit van pieter aan saar… pieter is echt mn bec.
Reactie dertigers
Omg zo mee eens!! Vind hem zo irritant sloom en saai blegh. En inderdaad zo’n slap aanzoek.
Hebben jullie trouwens gezien dat er een kerstspecial komt voor Dertigers? Superleuk!
Ik ben begonnen aan the bear maar geloof niet dat ik nu daar de mental capacity voor heb, wat een stress.
Nee waarom zijn die afleveringen van heartstoppers zo kort ben er alweer doorheen. Ik wil meer adorableness
Haha ja echt zo’n stress, ik leefde helemaal mee en voelde de stress.
Haha dan moet je de film boiling point zeker overslaan. The Bear kon ik wel hebben, maar boiling point vond ik echt heel naar. Zeker als je in de horeca werkt is dit veel te herkenbaar haha.
De eerste twee aflevering van seizoen 3 van Only Murders in the Building staan op Disney+ met Meryl Streep en Paul Rudd, erg nice weer!
Zo lief hè. Heb direct erna seizoen 1 opnieuw gekeken en toen 2 opnieuw
zo’n fantastische serie ik hoop dat alle tieners dit kijken
Jaaa! Ik heb het ontdekt door mijn 12 jarige zusje die zei: deze serie is gemaakt om wel 1000 keer bekeken te worden en ze is helemaal fan en ik nu ook! Ik denk dat ik 1 ook weer ga kijken
Jaa zo’n leuke serie! Ik ben nog aan het twijfelen of ik wekelijks ga kijken of ga wachten tot ik alles kan bingen.