Serietopic #5

Ik ben met prodigal son op videoland gestart en ik zit er helemaal in haha.

3 likes

Iemand jury duty al gezien? Ik had op tiktok al allemaal grappige momenten gezien maar kon t toen nog niet kijken omdat het nog niet op de Nederlandse prime stond, maar daar staat die nu ook op! Is van de makers van The Office.
Heel kort samengevat volg je een rechtszaak met een jury, en die jury bestaat uit allemaal acteurs die de meest vreemde personages hebben op 1 iemand na, Ronald, dat is een “echt” persoon die zegmaar zichzelf gewoon is en die niet weet dat de rest allemaal acteurs zijn en dat rechtszaak ook fake is. Klinkt beetje gek maar ik ben nu halverwege aflevering 1 en het is echt leuk. Is trouwens geen spoiler dit want de eerste aflevering begint letterlijk met de mededeling dat iedereen acteur is behalve Ronald

9 likes

Ik kijk dit verhaal ook maar dan op Disney+. Daar heet het Candy, a death in Texas. Nog twee afleveringen te gaan. Ik vind 'm wel goed maar ben dus nu ook benieuwd naar de serie op HBO.

1 like

Ja klopt, die inderdaad!

6 likes

Heb het gezien idd, vond het erg leuk en wholesome.

2 likes

Heel veel zin in, was zo lief :heartpulse: goed idee misschien kijk ik het nog opnieuw.

2 likes

Dit klinkt echt heel leuk! Thanks voor de tip!

1 like

Ronald bedoel je trouwens denk ik haha James is die acteuracteur die ik overigens ook echt top vond

1 like

Ik heb deze week three pines gekeken op prime. Is een detective, beetje als Poirot met gekke mensen en gebeurtenissen, maar met als hoofdplot de missing indigenous girls en misstanden in Canada/Amerika. Zat er helemaal in maar nu komt er natuurlijk weer geen seizoen 2

3 likes

Ja oeps Ronald, heb het direct aangepast om onduidelijkheid te voorkomen hahaha.

Ik! Vind het heel erg leuk en grappig! Wel erg korte afleveringen, de intro en outro duren net zo lang als de aflevering zelf. Ik heb hier ook speciaal appletv voor, vind het het wel waard!

2 likes

Dat is één van mijn favo series! :heart: Bright

1 like

Ja! Ik kijk nu ook Shrinking en kijkt lekker weg!

2 likes

awww yes, ik zat het al echt in de gaten te houden wanneer deze in NL zou komen. Nu al zin om te bingen.

Wacht ook nog steeds vol spanning af wanneer ‘The other Two’ The Other Two (TV Series 2019–2023) - IMDb eens op HBO/Max NL gaat verschijnen

edit* ik krijg ‘deze video is momenteel niet beschikbaar’ bij jury duty :smiling_face_with_tear: okay misschien maar beter ook want moet gewoon werken.

1 like

Oh huh jury duty lijkt er wel afgehaald te zijn?? Kan hem nu ĂŒberhaupt niet meer terugvinden. Stom zeg, moest nog 3 afleveringen

Edit: ik zie nu op de Facebook van Amazon Prime dat jury duty er 25 augustus op komt, denk dat ze een maand te vroeg waren met online zetten hahaha

5 likes

Ben het ook echt aan het bingen haha.

2 likes

OMG, Insecure staat op Netflix!!! :sob::raised_hands:t4:

5 likes

Ik ben vorige week opnieuw begonnen en ben weer aan het laatste seizoen. Veel plezier met kijken :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Ik ken die serie helemaal niet maar hij spreekt me wel aan dus staat op m’n lijstje!

———

Er is een nieuw seizoen van The Bear op Disney!

5 likes

1 van mijn favorieten , heel goed issie!

5 likes