Waar kijken jullie Happy Valley? JustWatch geeft het niet aan.
NPO plus
Vond het inderdaad wel t āminsteā seizoen maar dat zegt voor mij niet veel want alsnog gewoon heel sterk.
De 1e 2 seizoenen waren gewoon insane goed.
Thanks! Iām very late to the party, haha!
Issa*

Ik ken die serie helemaal niet maar hij spreekt me wel aan dus staat op mān lijstje!
Ik ben benieuwd wat we ervan gaan vinden!

Er is een nieuw seizoen van Bear op Disney!
The Bear neem ik aan? Die serie is zo fucking intens. Vooral een aflevering van het tweede seizoen heb ik op een gegeven moment gewoon moeten pauzeren omdat ik er zo gestresst van raakte (de thanksgiving met de familie aflevering). Wel echt megagoed weer!
@ZusjevanJoost ohh nice love the bear, helemaal gemist dat er een tweede seizoen zou komen. Ik had dat ook bij een van die laatste afleveringen van seizoen 1, dat je zo mag gestresst zat te kijken. Echt knap hoe ze dat kunnen overbrengen.
Ja, die aflevering was echt intens. Vond wel dat daarna pas het tweede seizoen een beetje op gang kwam. Maar alsnog een sterke serie.
Zo ik kreeg inderdaad ook echt hartkloppingen van deze aflevering. Kon er bijna niet naar kijken. Vond het tweede seizoen wel weer heel sterk!
Oh heartstopper
Ik kende hem niet, vandaag begonnen en ben al bij seizoen 2. Thanks for the tip!
Heb jij Belgische Netflix? Ik kan dit niet vinden.
Neen ik kijk via Streamz (HBO)
Ok dat is goed nieuws
Gossipgirl staat weer op Netflix en oooh zoveel jeugdsentiment met die soundtrack. Net de season 1 finale met the kooks haha, ben weer helemaal terug op de middelbare
Ughhh hou van gossip girl, 3 keer gezien ofzo
Blair en Chuck zijn te iconic
Wie denk je dat het is?
Vond het echt een hele chille mix van spannende crime en humor waardoor het niet al te zwaar of eng werd maar wel gewoon engaging, wil meer van dit soort series!
dertigers aflevering 22
Is ook echt weer het slapste huwelijksaanzoek ooit van pieter aan saar⦠pieter is echt mn bec.
Reactie dertigers
Omg zo mee eens!! Vind hem zo irritant sloom en saai blegh. En inderdaad zoān slap aanzoek.
Hebben jullie trouwens gezien dat er een kerstspecial komt voor Dertigers? Superleuk!
Ik ben begonnen aan the bear maar geloof niet dat ik nu daar de mental capacity voor heb, wat een stress.