Serietopic #5

Op ziggo? Ik zie het helaas nog niet staan

1 like

Moet nog 45 minuten van de laatste afl van het meest recente seizoen. Heb me wel geërgerd :rofl: maar is anderzijds lekker simpel wegkijken

3 likes

Als het goed is komt het vandaag op Netflix!

5 likes

Ik zie het, staat idd op Netflix nu!

4 likes

Ben je al begonnen? Zo ja hoe vind je het tot nu toe? ook @Saray :smiley:

1 like

Haha ik was in de war! Wat een deceptie. Ik had dus de seizoenen gekeken op Netflix en daarna op Ziggo. Dus ik dacht “oh vet, nieuwe afleveringen van Outlander”.
Maar die had ik dus al gezien. Ik was oprecht een beetje verdrietig. @Marquez Het feest ging dus niet door. Huilin.

3 likes

@Marquez
Ik zie het!
Netflix heeft dus nu pas s6 erop gezet, wat al online stond bij ziggo afgelopen jaar…

Dat wordt nog ff wachten op s7

3 likes

Dus, You S4 part 2

Went full Tyler Durden, maar dan slecht gekopieerd en tering irritant.
Ben blij dat ik er doorheen ben, deze serie is m’n ultieme hate watch.
Wat een totale ellende.

1 like

Begin aflevering 8 dacht ik nog ah leuke plottwist en daarna ging het downhill. Moet 9 en 10 nog.

2 likes

Ik vind het echt knap dat jullie door seizoen 4 van You komen. Ik ben nu bij aflevering 4 en het kost me zoveel moeite. De eerdere seizoenen vond ik wel leuk. Maar toch te nieuwsgierig naar het einde dus ik zet maar door

9 likes

Ik vond het meer een wonder dat ik door seizoen 3 kwam :sweat_smile:

5 likes

Ik ben denk ik dan de enige die enthousiast is over deel 2 van You :grin:

3 likes

Nou ik vind tot nu toe opzich wel vermakelijk, stukken beter dan seizoen 3 iig. Maar moet de laatste 2 nog.

1 like

Ik vond You echt lachwekkend slecht, man man man niet te doen.

5 likes

Ik heb het 2e deel nu afgekeken maarja wat gebeurde er eigenlijk. Vond alleen de shots met de uni leuk omdat ik daar geweest ben (riep de hele tijd hello Joe, vroeg mn vriend uiteindelijk hoe ik daar iemand kende :sweat_smile:). Ga de laatste 2 afleveringen wel opnieuw kijken als ik echt niks beters te doen heb…

Ik heb seizoen 3 van You afgelopen week gekeken en de eerste 3 afleveringen van 4 vind ik beter te doen dan S3. Maar nu bij aflevering 4 ben ik het helemaal kwijt.

Ik ben inmiddels een flink stuk onderweg in seizoen 2 van Outer Banks, en holy shit, wat een absurditeit. Extreem vermakelijk wel, ik schiet meerdere keren per aflevering in de lach als er weer iets compleet ongeloofwaardigs gebeurt

1 like

Zo ja ik heb dus afgelopen dagen de eerste helft gekeken en vond het verrassend prima allemaal, viel me echt mee want had nul verwachtingen. maar nu vanavond heb ik de laatste afleveringen gezien en wtf idd haha

4 likes

Oh ik vraag me na het einde van You seizoen4 dus nog wel één ding af;

Wat zei Joe nou tegen Phoebe??

2 likes
Samenvatting

Zit dat in de laatste aflevering? Kan me even geen scène met Phoebe herinneren behalve dat ze nu die English teacher is

1 like