Serietopic #5

Snap sowieso niet waarom zovelen Monica op handen dragen, ze maakt zich schuldig aan alle influencer cliches maar omdat het Monica Geuze is, is het grappig en relatable.

4 likes
AJLT

C&A heel leuk maar kwam het niet een beetje uit de lucht vallen? Ging wel heel snel bij dat etentje en daarna in een hotel belanden samen en een relatie vanaf toen. Had iets meer opbouw of hoe de connectie tot stand kwam verwacht?
En jammer dat ze zijn boerderij en zonen (nog?) niet lieten zien

2 likes

Ja, eens! De aflevering van vandaag vond ik ook weer fijn.

2 likes

Heeft iemand toevallig Sanctuary op Netflix al gekeken? Het lijkt me een leuke serie, maar ik zag de CW voor zelfdoding voor de eerste aflevering en ik vraag me af hoe prominent het onderwerp aan bod komt doordat ik eraan begin!

Dertigers algemeen Pieter/Saar

Samenvatting

Ik vind die gesprekken tussen Pieter en Saar zo scripted. Alsof mensen daadwerkelijk zo appen en praten.
Dan appt Saar: ben naar de dokter geweest, alles duizelt me…
Appt Pieter terug: goed dat je gegaan bent!
Dan denk ik: als je vriend of vriendin dat appt, dan stuur je toch niet alleen dat terugšŸ˜…

Zelfde met die gesprekken
Pieter: Heb je zin om naar Parijs te gaan?
Saar: ja om die en die reden lijkt het me wel leuk!
Pieter: oke.

Ik vind de serie leuk qua onderwerpen, maar die mechanische gesprekken maken het zo geacteerd.

5 likes

Haha ja zo eens, van Nora en Lot vind ik dat ook, zo onnatuurlijk

1 like
Dertigers rond afl 20

Ik vind die Boas zo’n irritante vreemde kwibus. Ik hoop niet dat ie met Lot eindigt, maar dat zal vast wel anders heeft zijn rol helemaal geen toegevoegde waarde.

Voor die suffe Pieter vind ik het wel realistisch bedachte zinnen :sweat_smile:

2 likes

Net begonnen aan Lincoln Lawyer op Netflix. Direct mega leuk! Hoop dat t zo goed blijft als dat het start 🫢

9 likes

Vond ik wel, de plottwists houden het t/m einde seizoen 2 leuk!

3 likes

Ik vind Succession echt wel traag worden, betrap mezelf er steeds meer op dat ik op mijn mobiel zit terwijl ik de serie kijk. Gelukkig nu de season finale van seizoen 5, de laatste aflevering is wel altijd weer spannend haha.

1 like

Er zijn maar 4 seizoenen?

Oh ik ben in de war haha, ik zit in 4. Had in mijn hoofd dat er 6 seizoenen waren en ik bijna klaar was met het een na laatste seizoen, maar de serie zit er dus bijna op :joy:

1 like

Ik ben al 2 maanden de laatst 5 afleveringen aan het uitstellen, ik vind het echt heel traag. M’n vriend zegt dat hij ook best alleen de laatste afleveringen wil kijken maar óóit wil ik het vast zien :sweat_smile:

The Bear season 2 is echt steengoed zeg, wow.

5 likes

Net brand new cherry flavour uit, is een leuke horror serie op netflix

3 likes

Wij zijn net begonnen aan S1, had die hele serie helemaal gemist, maar zie nu overal dingen over S2 voorbij komen. Dat had ik ook bij The White Lotus. Totaal die hele serie gemist en pas ontdekt bij S2. Had het idee dat het toen ook echt pas een hype werd? Gek hoe dat soms werkt.

Tot nu toe iig heel goed al, The Bear!

3 likes

Er is nog steeds geen reality topic toch? Op Videoland staat een reality serie over Lindsay Lohans Beachclub op Mykonos. Heel benieuwd!

Met een nieuw seizoen ook?

Eh, er staat ƩƩn seizoen? Ik kende het nog niet dus dacht sowieso dat het nieuw was haha!

2 likes