Serietopic #5

Nee waarom zijn die afleveringen van heartstoppers zo kort :sob: ben er alweer doorheen. Ik wil meer adorableness :heart::heart::heart:

7 likes

Haha ja echt zo’n stress, ik leefde helemaal mee en voelde de stress.

Haha dan moet je de film boiling point zeker overslaan. The Bear kon ik wel hebben, maar boiling point vond ik echt heel naar. Zeker als je in de horeca werkt is dit veel te herkenbaar haha.

3 likes

De eerste twee aflevering van seizoen 3 van Only Murders in the Building staan op Disney+ met Meryl Streep en Paul Rudd, erg nice weer!

6 likes

Zo lief hè. Heb direct erna seizoen 1 opnieuw gekeken en toen 2 opnieuw :joy:
zo’n fantastische serie ik hoop dat alle tieners dit kijken :heart:

3 likes

Jaaa! Ik heb het ontdekt door mijn 12 jarige zusje die zei: deze serie is gemaakt om wel 1000 keer bekeken te worden :joy: en ze is helemaal fan en ik nu ook! Ik denk dat ik 1 ook weer ga kijken

4 likes

Jaa zo’n leuke serie! Ik ben nog aan het twijfelen of ik wekelijks ga kijken of ga wachten tot ik alles kan bingen.

3 likes

Ik vind het echt geweldig! Dit vond ik eindelijk weer een SATC-aflevering.

Samenvatting

Ook met Charlotte die weer aan het werk ging, ze was een karikatuur van zichzelf geworden.

9 likes
dertigers aflevering 24

Ik vond het een prima einde, lot en boas leuk. Saar die gaat reizen (met haar vader denk ik?) en dus niet meer met Pieter samen. Ook beetje sentimenteel op het einde met die muziek en herinneringen :face_holding_back_tears:

En deed allereerste aflevering weer even aan en aaww hannah nog zo klein haha en saars moeder :face_holding_back_tears:

6 likes

Ja ben gister aan het nieuwe seizoen begonnen!

Ben ook net aan Bad Sisters begonnen btw, ben heel benieuwd hoe dat is, werd ook getipt in het rijtje van Deadloch

2 likes

Bad sisters is echt leuk!

Iemand hier ook the Great gekeken? Ben nu bijna klaar met het eerste seizoen en vind het echt geweldig! Zo grappig

4 likes

Bad sisters vond ik ook heel leuk!

2 likes
30-ers

Saar gaat gewoon 2 maanden een opdracht in New York doen maar dat is voor huismus Pieter echt een meeeeeeeega drama want als je twee maanden ergens heen wilt wat goed is voor je carrière kan dat alleen betekenen dat je wegrent voor je emoties.

Dat NYC zat me echt vanaf de eerste keer dat het genoemd werd dwars, hoe kan je zo’n uitgeknepen verhaallijn maken van iets waar geen enkel weldenkend mens van zou overwegen om het níet te doen :persevere:

4 likes
dertigers afl 24

Ik dacht juist die wereldreis met haar vader op de boot. Wat ze in spanje bespraken. Dat ging ze misschien na new york doen namelijk. Ze zei ook tegen alex ‘ik moet dit nu doen’.

6 likes
30 einde

Joah misschien ook wel idd, maar misschien was dat meer gemijmer van dit kan ook, alles kan, waarom niet, maar echt duidelijke plannen hoorde ik er niet in (maar ik zone een beetje uit met scènes met huilie Pieter dus misschien heb ik het gemist haha :grin:)

1 like

Die nieuwe serie van Monica Geuze met Kaj is zo amateuristisch

En zo gemaakt ook, de productie kauwt volgens mij alles voor. Moeten ze “survivallen” in de Ardennen en dan worden ze vervolgens met een heli ergens in een weiland gedropt waar alles al klaarstaat. Ze hoeven alleen zelf nog een tent op te zetten en knakworsten warm te maken en zelfs dat lukt ze niet nou wat hilarisch zeg. En daarna gaan ze naar een spa?

Maar goed had ook niet anders verwacht met Kaj erbij. Echt alles moet een grap zijn vgm. En Monica kan niks doen vanwege haar borstoperatie, wat een timing

Kaj is sws irritant in alles.
Dit had makkelijk een eenmalig of serie probeersel op YouTube kunnen zijn. Snap niet helemaal het Videoland idee erachter (ja verdienmodel)

1 like

Ik ben ook eindelijk begonnen aan het nieuwste seizoen van Dertigers en ik val wss in herhaling, maar die Luuk is toch echt het vreselijkste kindacteurtje die er bestaat he?

1 like

Ik ben weer begonnen aan Dertigers, maar begrijp nooit zo goed waarom Bart zo’n hekel aan Anke heeft gekregen na hun nacht samen. Alsof ik daar een stuk heb gemist ofzo.

2 likes

Nog meer mensen die Landscapers op HBO aan het kijken zijn of gekeken hebben?
Begin nu aan aflevering 2. Ben nog niet hooked en vraag me af of ik moet doorzetten.

1 like