Volgens mij kwam dit een paar jaar terug op tv!
Ja deze is op mtv uitgezonden paar jaar geleden, best vermakelijk
Valt me op dat er in dit seizoen van Dertigers echt heel veel muziek wordt gedraaid waar ik (als dertiger) veel naar heb geluisterd. Ik heb het idee dat het in eerdere seizoenen meer hippe muziek was.
Oh ik vond juist dat ze bij Dertigers altijd al leuke âoudereâ (haha) muziek draaiden, vond dat in eerdere seizoenen ook echt opvallend!
Naar mijn idee was het elk seizoen al âgewoonâ Top 40 van begin zeroes: Sugababes, Keane, begin Adele, dat soort dingen.
Ah misschien let ik dit seizoen er meer op ofzo.
Op spotify zijn er afspeellijsten per seizoen, dus kun je de nummers bekijken
Jaa toffe serie! Misschien is Bosch ook iets voor je (Prime). Personages zijn van dezelfde schrijver en Mickey Haller en Harry Bosch hebben dezelfde vader. Omdat de rechten van LL van Netflix zijn en Bosch van Prime, zal er geen crossover komen waarschijnlijk, helaas.
Ik heb Bosch (7 seizoenen) gebinged. Echt zoân toffe serie. Veel acteurs van The Wire komen voorbij. En Titus Welliver ![]()
ik kijk nu Maid maar de hoofdrol doet me zo aan bella swan denken hahahah helemaal in een soortgelijke setting
13 september start het nieuwe seizoen. Het ziet er leuk uit maar vraag mij wel af of het leuk blijft. Zeg maar of het niet teveel uitgemolken word allemaal. Ik ga wel gewoon kijken.
Het is een tijd geleden dat ik een tiener was, maar toch zit ik helemaal in The Summer I Turned Pretty. Doet me denken aan One Tree Hill en The O.C., maar dan van nu.
Meer mensen hier die kijken? Ik ben sowieso team Jeremiahđ»
Wordt allemaal wat soapier heb ik het idee. Maar ga ook kijken, hoop op leuke scĂšnes met Merel
Heeeerlijk, mag van mij lekker lang uitgemolken worden hoor haha!
Er staat een nieuw seizoen van A million little things op Videoland, heerlijk ![]()
HĂ© ja net een soap deze trailerâŠ
Wel echt infinitely better geacteerd dan Dertigers. (Zou het dan toch de leeftijd zijn
) (nee echt het (gebrek aan) acteertalent)
Ja goede omschrijving dat is het idd! Ik hoop vooral dat iedereen goed speeltijd krijgt en niet een aantal personages wat zijdelings mee doen.
Dertigers 1 tm 4 seizoen
Zoals de moeder van pip en mees in het vorige seizoen bijv. Dat vond ik toen wat matig. Of die vrouw die een ongeluk had gehad en waar niet meer op terug gekomen word. Dat was ineens helemaal goed weer?
En ja Merel is zo goed geacteerd. Vreselijk personage maar ze spat van het scherm en steekt met kop en schouders boven iedereen uit. Al is de hele cast idd sterk @EllaFitzgerald Ik denk dat ook het script meespeelt, de dialogen zijn best vloeiend
Ja eens Dertigers is ook heel slap schrijfwerk eigenlijk, dit is zeker vloeiender, en veel realistischer dus ook.
Merel is steengoed! Ik vind het zo leuk dat ze echt vreselijk is maar ik door hoe goed ze het doet toch steeds sympathie (en een beetje medelijden) heb met haar ![]()
De ex man van Merel vind ik ook zo aandoenlijk, met zijn stiefdochters đ«¶
Ik ben ook team jeremiah maar als ik tiktok geloof zijn we wel de minderheid haha
Haha ja, ik vind deze serie echt heel erg leuk. Heb de boeken ook gelezen. Ben wel team Conrad, ook door de boeken denk ik, dus dit seizoen bevalt mij niet zo goed