Serietopic #5

Dertigers (geen seizoen, algemeen)

Ik dacht zelf dat dit kwam omdat Anke een open relatie heeft. Hij voelde zich toen misleid oid en zij zei toen vna ja maar hoezo ga je vreemd en denk je dat ik dat ook doe.
Misschien vond die haar stiekem dan ook leuker dan die durft toe te geven en is die op z’n pik getrapt dat het andersom niet zo was.
En ze is een hele goede werknemer en was al vrij vlot een concurrent in dat opzicht van Bart.

4 likes

Ah ja, goede uitleg, dat open relatie gedeelte had ik even gemist. Sluit wel aan bij hoe hij zich gedraagt, als een verongelijkt boos jongetje.

2 likes

Ik had hetzelfde en ben na de eerste aflevering gestopt met kijken, toch niet helemaal mijn ding denk ik

2 likes

Het is al gezegd maar ik vond dit ook zó’n leuke serie. Ik dacht dat het een heel serieuze dramaserie was maar ik heb toch ook wel verrassend vaak gelachen.
Ik was ook een beetje jaloers op dat strandhuis met die serre <3

3 likes

ja pff ik trek pieter’s hoofd zo slecht

2 likes

Ik ook! Echt mijn BEC.

2 likes

Dit lijkt mij zo leuk maar is in NL nergens te streamen geloof ik :frowning:

1 like

Snap sowieso niet waarom zovelen Monica op handen dragen, ze maakt zich schuldig aan alle influencer cliches maar omdat het Monica Geuze is, is het grappig en relatable.

4 likes
AJLT

C&A heel leuk maar kwam het niet een beetje uit de lucht vallen? Ging wel heel snel bij dat etentje en daarna in een hotel belanden samen en een relatie vanaf toen. Had iets meer opbouw of hoe de connectie tot stand kwam verwacht?
En jammer dat ze zijn boerderij en zonen (nog?) niet lieten zien

2 likes

Ja, eens! De aflevering van vandaag vond ik ook weer fijn.

2 likes

Heeft iemand toevallig Sanctuary op Netflix al gekeken? Het lijkt me een leuke serie, maar ik zag de CW voor zelfdoding voor de eerste aflevering en ik vraag me af hoe prominent het onderwerp aan bod komt doordat ik eraan begin!

Dertigers algemeen Pieter/Saar

Samenvatting

Ik vind die gesprekken tussen Pieter en Saar zo scripted. Alsof mensen daadwerkelijk zo appen en praten.
Dan appt Saar: ben naar de dokter geweest, alles duizelt me…
Appt Pieter terug: goed dat je gegaan bent!
Dan denk ik: als je vriend of vriendin dat appt, dan stuur je toch niet alleen dat terugšŸ˜…

Zelfde met die gesprekken
Pieter: Heb je zin om naar Parijs te gaan?
Saar: ja om die en die reden lijkt het me wel leuk!
Pieter: oke.

Ik vind de serie leuk qua onderwerpen, maar die mechanische gesprekken maken het zo geacteerd.

5 likes

Haha ja zo eens, van Nora en Lot vind ik dat ook, zo onnatuurlijk

1 like
Dertigers rond afl 20

Ik vind die Boas zo’n irritante vreemde kwibus. Ik hoop niet dat ie met Lot eindigt, maar dat zal vast wel anders heeft zijn rol helemaal geen toegevoegde waarde.

Voor die suffe Pieter vind ik het wel realistisch bedachte zinnen :sweat_smile:

2 likes

Net begonnen aan Lincoln Lawyer op Netflix. Direct mega leuk! Hoop dat t zo goed blijft als dat het start 🫢

9 likes

Vond ik wel, de plottwists houden het t/m einde seizoen 2 leuk!

3 likes

Ik vind Succession echt wel traag worden, betrap mezelf er steeds meer op dat ik op mijn mobiel zit terwijl ik de serie kijk. Gelukkig nu de season finale van seizoen 5, de laatste aflevering is wel altijd weer spannend haha.

1 like

Er zijn maar 4 seizoenen?

Oh ik ben in de war haha, ik zit in 4. Had in mijn hoofd dat er 6 seizoenen waren en ik bijna klaar was met het een na laatste seizoen, maar de serie zit er dus bijna op :joy:

1 like