Serietopic #5

Ik ben hier gisteren ook aan begonnen want love the oc en oth, maar ik vind het wel iets te childish :joy: of krijgen de ouders in de serie ook een grote verhaallijn?

1 like

Die moeder zal dan wel een relatie krijgen met die schrijver die ze de eerste aflevering heeft beledigd in de boekenwinkel :laughing:

3 likes

Wat vind/vond je van The Leftovers?

1 like

And just like that:

Omg omg omg omg Samantha!!! Jammer dat het alleen een telefoontje was en ik hoop dat ze volgend seizoen echt terugkomt. Maar toch!

5 likes

Haha herkenbaar, ik wilde ook geen abbonement maar er stonden er paar goede series op (silo en the morning show) die ik toch wilde zien. Dus ik heb nu 2 maanden een apple+ om die twee te kijken en meld me dan weer af. Ga deze ook op de lijst zetten!

2 likes

Wil je nog iets extra’s op je lijst? Ik vond Severance ook heel goed!

6 likes

Ja maar die achtergrond in die taxi waar ze ook in zat van “Londen”. Het zag er zo nep uit?
Zeker jammer dat het alleen een telefoontje was, volgens mij was het een harde eis vanuit Kim Cattrall: als ze even terug zou keren in de serie, dan alleen in een scene waarbij er geen interactie was met andere castleden :joy:

6 likes

Ah daar twijfelde ik nog over, maar hoor daar meer goede verhalen over! Gaat ook op lijst:)

1 like

@Luzarl

2 likes

Weet iemand of je ergens nog seizoen 2 van Beau sejour kan kijken?

1 like

Ik dacht op Netflix, maar ook op VRT max (dit is een Belgische app, maar wel gratis)

Reactie and just like that laatste aflevering

Samenvatting

Ik denk niet dat Samantha terug komt.
En Aiden. 5 jaar wachten? WTF. Ik was team Aiden maar wat een slappe lul :grinning:

12 likes

Hahaha je bent geweldig :orange_heart:

3 likes

Ja ik vond dat Aiden stukje ook gewoon drama creëren alleen om drama te creëren, heel onnodig.

2 likes

Deze überdramatische versie van Aiden past wel beter bij Carrie dan de SATC-versie :laughing: Vond dit tweede seizoen trouwens een stuk beter dan het eerste, dat was echt hatewatchen, dit seizoen schuift het meer op naar irritainment :sweat_smile:

9 likes

Haha same. En ik snap ook niet echt waarom, want hij is niet eens per se mijn ‘type’?

Jury duty is echt leuk!

5 likes

Oh yes hij is er weer! Kan ik eindelijk de laatste 3 afleveringen kijken hahaha

4 likes

Heb ik toevallig vandaag ook gekeken, alles in een keer. Inderdaad een aanrader!

3 likes

A million little things nieuwe seizoen

jankeennnn bij die laatste afleveringen

3 likes