Ik ben hier gisteren ook aan begonnen want love the oc en oth, maar ik vind het wel iets te childish of krijgen de ouders in de serie ook een grote verhaallijn?
Die moeder zal dan wel een relatie krijgen met die schrijver die ze de eerste aflevering heeft beledigd in de boekenwinkel
Wat vind/vond je van The Leftovers?
And just like that:
Omg omg omg omg Samantha!!! Jammer dat het alleen een telefoontje was en ik hoop dat ze volgend seizoen echt terugkomt. Maar toch!
Haha herkenbaar, ik wilde ook geen abbonement maar er stonden er paar goede series op (silo en the morning show) die ik toch wilde zien. Dus ik heb nu 2 maanden een apple+ om die twee te kijken en meld me dan weer af. Ga deze ook op de lijst zetten!
Wil je nog iets extra’s op je lijst? Ik vond Severance ook heel goed!
Ja maar die achtergrond in die taxi waar ze ook in zat van “Londen”. Het zag er zo nep uit?
Zeker jammer dat het alleen een telefoontje was, volgens mij was het een harde eis vanuit Kim Cattrall: als ze even terug zou keren in de serie, dan alleen in een scene waarbij er geen interactie was met andere castleden
Ah daar twijfelde ik nog over, maar hoor daar meer goede verhalen over! Gaat ook op lijst:)
Weet iemand of je ergens nog seizoen 2 van Beau sejour kan kijken?
Ik dacht op Netflix, maar ook op VRT max (dit is een Belgische app, maar wel gratis)
Reactie and just like that laatste aflevering
Samenvatting
Ik denk niet dat Samantha terug komt.
En Aiden. 5 jaar wachten? WTF. Ik was team Aiden maar wat een slappe lul
Hahaha je bent geweldig
Ja ik vond dat Aiden stukje ook gewoon drama creëren alleen om drama te creëren, heel onnodig.
Deze überdramatische versie van Aiden past wel beter bij Carrie dan de SATC-versie Vond dit tweede seizoen trouwens een stuk beter dan het eerste, dat was echt hatewatchen, dit seizoen schuift het meer op naar irritainment
Haha same. En ik snap ook niet echt waarom, want hij is niet eens per se mijn ‘type’?
Jury duty is echt leuk!
Oh yes hij is er weer! Kan ik eindelijk de laatste 3 afleveringen kijken hahaha
Heb ik toevallig vandaag ook gekeken, alles in een keer. Inderdaad een aanrader!
A million little things nieuwe seizoen
jankeennnn bij die laatste afleveringen