Ik ben al 2 maanden de laatst 5 afleveringen aan het uitstellen, ik vind het echt heel traag. M’n vriend zegt dat hij ook best alleen de laatste afleveringen wil kijken maar óóit wil ik het vast zien
The Bear season 2 is echt steengoed zeg, wow.
Net brand new cherry flavour uit, is een leuke horror serie op netflix
Wij zijn net begonnen aan S1, had die hele serie helemaal gemist, maar zie nu overal dingen over S2 voorbij komen. Dat had ik ook bij The White Lotus. Totaal die hele serie gemist en pas ontdekt bij S2. Had het idee dat het toen ook echt pas een hype werd? Gek hoe dat soms werkt.
Tot nu toe iig heel goed al, The Bear!
Er is nog steeds geen reality topic toch? Op Videoland staat een reality serie over Lindsay Lohans Beachclub op Mykonos. Heel benieuwd!
Met een nieuw seizoen ook?
Eh, er staat één seizoen? Ik kende het nog niet dus dacht sowieso dat het nieuw was haha!
Volgens mij kwam dit een paar jaar terug op tv!
Ja deze is op mtv uitgezonden paar jaar geleden, best vermakelijk
Valt me op dat er in dit seizoen van Dertigers echt heel veel muziek wordt gedraaid waar ik (als dertiger) veel naar heb geluisterd. Ik heb het idee dat het in eerdere seizoenen meer hippe muziek was.
Oh ik vond juist dat ze bij Dertigers altijd al leuke ‘oudere’ (haha) muziek draaiden, vond dat in eerdere seizoenen ook echt opvallend!
Naar mijn idee was het elk seizoen al “gewoon” Top 40 van begin zeroes: Sugababes, Keane, begin Adele, dat soort dingen.
Ah misschien let ik dit seizoen er meer op ofzo.
Op spotify zijn er afspeellijsten per seizoen, dus kun je de nummers bekijken
Jaa toffe serie! Misschien is Bosch ook iets voor je (Prime). Personages zijn van dezelfde schrijver en Mickey Haller en Harry Bosch hebben dezelfde vader. Omdat de rechten van LL van Netflix zijn en Bosch van Prime, zal er geen crossover komen waarschijnlijk, helaas.
Ik heb Bosch (7 seizoenen) gebinged. Echt zo’n toffe serie. Veel acteurs van The Wire komen voorbij. En Titus Welliver
ik kijk nu Maid maar de hoofdrol doet me zo aan bella swan denken hahahah helemaal in een soortgelijke setting
13 september start het nieuwe seizoen. Het ziet er leuk uit maar vraag mij wel af of het leuk blijft. Zeg maar of het niet teveel uitgemolken word allemaal. Ik ga wel gewoon kijken.
Het is een tijd geleden dat ik een tiener was, maar toch zit ik helemaal in The Summer I Turned Pretty. Doet me denken aan One Tree Hill en The O.C., maar dan van nu.
Meer mensen hier die kijken? Ik ben sowieso team Jeremiah😻
Wordt allemaal wat soapier heb ik het idee. Maar ga ook kijken, hoop op leuke scènes met Merel
Heeeerlijk, mag van mij lekker lang uitgemolken worden hoor haha!