Serietopic #5

Er staat een nieuw seizoen van A million little things op Videoland, heerlijk :heart_eyes:

4 likes

Hé ja net een soap deze trailer…

Wel echt infinitely better geacteerd dan Dertigers. (Zou het dan toch de leeftijd zijn :stuck_out_tongue_winking_eye:) (nee echt het (gebrek aan) acteertalent)

4 likes

Ja goede omschrijving dat is het idd! Ik hoop vooral dat iedereen goed speeltijd krijgt en niet een aantal personages wat zijdelings mee doen.

Dertigers 1 tm 4 seizoen

Zoals de moeder van pip en mees in het vorige seizoen bijv. Dat vond ik toen wat matig. Of die vrouw die een ongeluk had gehad en waar niet meer op terug gekomen word. Dat was ineens helemaal goed weer?

En ja Merel is zo goed geacteerd. Vreselijk personage maar ze spat van het scherm en steekt met kop en schouders boven iedereen uit. Al is de hele cast idd sterk @EllaFitzgerald Ik denk dat ook het script meespeelt, de dialogen zijn best vloeiend

2 likes

Ja eens Dertigers is ook heel slap schrijfwerk eigenlijk, dit is zeker vloeiender, en veel realistischer dus ook.

Merel is steengoed! Ik vind het zo leuk dat ze echt vreselijk is maar ik door hoe goed ze het doet toch steeds sympathie (en een beetje medelijden) heb met haar :sweat_smile:

4 likes

De ex man van Merel vind ik ook zo aandoenlijk, met zijn stiefdochters 🫶

9 likes

Ik ben ook team jeremiah maar als ik tiktok geloof zijn we wel de minderheid haha

2 likes

Haha ja, ik vind deze serie echt heel erg leuk. Heb de boeken ook gelezen. Ben wel team Conrad, ook door de boeken denk ik, dus dit seizoen bevalt mij niet zo goed

1 like

Ik ben hier gisteren ook aan begonnen want love the oc en oth, maar ik vind het wel iets te childish :joy: of krijgen de ouders in de serie ook een grote verhaallijn?

1 like

Die moeder zal dan wel een relatie krijgen met die schrijver die ze de eerste aflevering heeft beledigd in de boekenwinkel :laughing:

3 likes

Wat vind/vond je van The Leftovers?

1 like

And just like that:

Omg omg omg omg Samantha!!! Jammer dat het alleen een telefoontje was en ik hoop dat ze volgend seizoen echt terugkomt. Maar toch!

5 likes

Haha herkenbaar, ik wilde ook geen abbonement maar er stonden er paar goede series op (silo en the morning show) die ik toch wilde zien. Dus ik heb nu 2 maanden een apple+ om die twee te kijken en meld me dan weer af. Ga deze ook op de lijst zetten!

2 likes

Wil je nog iets extra’s op je lijst? Ik vond Severance ook heel goed!

6 likes

Ja maar die achtergrond in die taxi waar ze ook in zat van “Londen”. Het zag er zo nep uit?
Zeker jammer dat het alleen een telefoontje was, volgens mij was het een harde eis vanuit Kim Cattrall: als ze even terug zou keren in de serie, dan alleen in een scene waarbij er geen interactie was met andere castleden :joy:

6 likes

Ah daar twijfelde ik nog over, maar hoor daar meer goede verhalen over! Gaat ook op lijst:)

1 like

@Luzarl

2 likes

Weet iemand of je ergens nog seizoen 2 van Beau sejour kan kijken?

1 like

Ik dacht op Netflix, maar ook op VRT max (dit is een Belgische app, maar wel gratis)

Reactie and just like that laatste aflevering

Samenvatting

Ik denk niet dat Samantha terug komt.
En Aiden. 5 jaar wachten? WTF. Ik was team Aiden maar wat een slappe lul :grinning:

12 likes

Hahaha je bent geweldig :orange_heart:

3 likes