Serietopic #5

Ja ik vond dat Aiden stukje ook gewoon drama creëren alleen om drama te creëren, heel onnodig.

2 likes

Deze überdramatische versie van Aiden past wel beter bij Carrie dan de SATC-versie :laughing: Vond dit tweede seizoen trouwens een stuk beter dan het eerste, dat was echt hatewatchen, dit seizoen schuift het meer op naar irritainment :sweat_smile:

9 likes

Haha same. En ik snap ook niet echt waarom, want hij is niet eens per se mijn ‘type’?

Jury duty is echt leuk!

5 likes

Oh yes hij is er weer! Kan ik eindelijk de laatste 3 afleveringen kijken hahaha

4 likes

Heb ik toevallig vandaag ook gekeken, alles in een keer. Inderdaad een aanrader!

3 likes

A million little things nieuwe seizoen

jankeennnn bij die laatste afleveringen

3 likes

O, hou op met me!
Ik heb beide seizoenen meerdere keren gekeken en ik wil Carmen gewoon in een dekentje wikkelen en heen en weer wiegen en warme soep geven en zeggen dat alles goed komt.
I can fix him!! :sob:

4 likes

Bedankt voor de tip, ben ook gaan kijken en heel leuk!

ik ben weer verder gegaan met succesion ik kan dat niet echtlang achter elkaar kijken ben nu bij seizoen 3 maar hoe kunnen deze mensen zo weinig eq hebben.

2 likes

Bedankt voor de tip, echt heel goed! Alles in 1 dag gekeken

1 like

Iemand al begonnen met Het Spaanse dorp?

Volgens mij is dit besproken in het nu op tv topic

Waaat een mega slechte film “Het Geheugenspel” :joy: wel vermakelijk

1 like

Waarom wordt zo’n intens slechte kutserie als “Just like that”, waar werkelijk iedereen over klaagt, WEER verlengd voor een nieuw seizoen?
Kijken er echt zoveel mensen naar?
Hoop echt dat de huidige SAG strike die hele industrie naar de tering helpt en dat er dan meer studios zoals A24 uit de grond rijzen.

2 likes

Ja, wanneer niet :joy:

3 likes

23 likes

Onpopulaire mening over And Just Like That

Samenvatting

Ik vond dit seizoen eigenlijk best vermakelijk? De nieuwe karakters vond ik ook wel gewoon passen en juist veel meer hun eigen rol krijgen dit seizoen. Kreeg er wel een beetje het oude SatC vibes van (denk ik, die serie heb ik al zeker 10 jaar niet meer gezien haha).
Nee het is niet groundbreaking maar het kijkt wel lekker makkelijk weg vind ik :stuck_out_tongue:
Snap alleen niet waarom Aiden en Carrie zo snel gingen en ze haar appartement weg doet WHYYYY

10 likes

Ik vond dit seizoen ook echt een stuk beter dan het eerste. Maar alsnog niet goed :sweat_smile:

6 likes

Nee dat zeker niet, maar voor mij vermakelijk genoeg, wat ik bij het 1e seizoen wel echt een worsteling vond.

3 likes