Ik kijk voor 70% irritainment, 20% oude satc gevoel toch af en toe, one liners en 10% mooie beelden/scènes rondom NY, kleding
haha oh ja dit was ook wel zo cringe :’)
Spoiler hele serie Painkiller
Omg wat een vreselijk frustrerende serie. Waar commercie in de zorg toe kan leiden zeg! Vind het echt goed gedaan. Alle afleveringen voelen als een soort trip (geen idee hoe dat voelt want nooit drugs gebruikt) maar heel bevreemdend en wazig. Ik heb zelf chronische pijn maar begrijp het gevaar van oxycodon nu een stuk beter
One Piece (liveaction) staat sinds vandaag op Netflix, ben ik wel benieuwd naar!
Fully agreed!!! Steeds heel hard ZUCHTEN als er weer zo’n scene was. Welke ep ben je nu?
Samenvatting
Dit was ook een van de kritische reacties uit de media begreep ik van Skip intro; zij is een soort stereotype cute droomvrouw met echt heel weinig gelaagdheid terwijl de rest vd karakters juist supercomplex zijn. Vond ik ook echt jammer
Hier ben ik wel benieuwd naar!!
Ik wil vanavond gaan beginnen met “From”. Wie heeft deze serie gezien en wat zijn de meningen? Hoor best veel goeie verhalen.
Vind beginnen met een nieuwe serie altijd als voor t eerst weer sporten na een jaar ofzo haha, heb er nooit zin in.
Ik vind het geweldig, horror met mysterie. Is vgm van de makers van Lost ook wat een van mn favo series is
Ohhh deze vond ik zó intens, ook weer echt steengoed. Jaloers dat je alles voor het eerst kan kijken nog
Vond de pilot van “From” prima, genoeg om voorlopig door te kijken, maar het gevoel van een goedkopere “The Leftovers” beklijft voorlopig. Het concept is niet hetzelfde maar het voelt alsof ze iets soortgelijks wilde maken met de hele sfeer etc.
Maar “The Leftovers” is een van de beste series ooit dus het zou raar zijn om mijn maatstaf daar te leggen.
In ieder geval benieuwd en blij dat de kop eraf is, op naar aflevering 2.
A million little things S5
Ik zit dus de laatste afleveringen te kijken in de thalys. En ik zit echt keihard te janken. Ben echt zo teleurgesteld dat dit het einde van Gary en de serie is. Ik begrijp waarom, maar i’m heartbroken 🥹
Ik hoop echt dat deze snel op netflix oid komt want vrt kan ik niet terug kijken vanuit Nederland het eerste seizoen vond ik echt top
ik was vooral echt shook door olivia colman opeens haha
ik kijk nu Maid en op zich goede serie maar vind alle main characters zo insufferable
Iemand die pain killer heeft gezien en die docu op Disney erover? Is het nog leuk als je die al hebt gezien?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar! Ik vond Dopesick heel sterk.
Heb in een week twee seizoenen And Just Like That gebinged en echt genoten, ondanks dat ik het eens ben met alle kritiek hier.
Ik heb alleen al die comedy stukjes van Che doorgespoeld. Ik weet niet waarom maar ik vond dat zo cringe, kon er niet naar kijken.
Samenvatting
En heb ik het nu gemist, of weten we nog niet op Lily en Brady nou wel of niet gewipt hebben?
Heb je het al gekeken? M’n man en ik hebben de eerste drie afleveringen gezien nu.