Serietopic #5

Somebody Somewhere. Echt hartverwarmend, zo’n lieve en grappige serie

2 likes

Valeria vond ik ook heel leuk! Wordt ook wel de Spaanse sex and the city genoemd

3 likes

Ik vind het tot nu toe ook leuk, maar moest er wel even aan wennen. Benieuwd hoe het verder gaat/ontwikkelt!

2 likes

Sex Education

2 likes

Net Archive81 gegekeken en nu zie ik dat er geen seizoen 2 komt. Zo stom :frowning:

Ik las gisteren ook dat er geen How I met your father seizoen 3 komt. Natuurlijk is het geen hoogstaande serie, maar ik vind het altijd wel fijn om tussendoor zoiets luchtigs te kijken (met lekker korte afleveringen)

3 likes

Welke docu? Ik heb painkiller gekeken op netflix en wil dopesick ook nog gaan kijken maar ik kan geen docu vinden?

1 like

Leuk! Ik vond het ook niet hoogstaand, en seizoen 1 ronduit slecht, maar ik moet zeggen dat ik de tweede helft van seizoen 2 echt leuk vond en steeds beter!

1 like

Maar er komt dus géén nieuw seizoen :grimacing:

2 likes

Omg ik kan niet lezen!! Of ik wens wat anders :laughing:

1 like

Ik heb in een paar dagen alle seizoenen van Killing Eve gezien en nu val ik in een zwart gat. Leuke serie

7 likes

Oh ja die bedoelde ik, sorry!

1 like

Ik denk dat dit het beste topic is om deze vraag te stellen. Ik zit met nog 3 anderen op een Netflix account en betaal daar ook gewoon elke maand 1/4e van 't totaalbedrag voor, maar sinds kort heb je dus dat gezeur over een huishouden en nu kreeg ik vandaag voor de 2e keer dit in beeld:

Vorige keer heb ik huishouden bijwerken gedaan en toen heeft degene die het account beheert mij bevestigt en dat hebben we nu weer gedaan. Maar ik vroeg mij eigenlijk af of iemand wel eens “ik ben op reis” heeft gedaan terwijl je eigenlijk gewoon thuis bent. Moet je dan ook door degene die 't account beheert bevestigd worden of kan je die knop “onbeperkt” gebruiken?

1 like

Ik zou een eigen netflix account nemen eerlijk gezegd. Ze checken je ip adress en zien als je ‘ik ben ip vakantie’ drukt en je hebruikt het veel dat je wel erg lang en vaak op vakantie bent op hetzelfde ip adress.

2 likes

Als jij niet netflixt op het IP adres van die familie is dit onvermijdelijk. Heeft verder niks te maken met inloggegevens OID.
Dus of een eigen account nemen of een VPN.

2 likes

Ik kijk Ted Lasso (Apple TV+) en het is zo geweldig leuk :smiling_face_with_three_hearts:

En ik heb een crush op Roy Kent

7 likes

Oi!!

Ted Lasso is zoooo feelgood! <3

3 likes

iemand nog. aanraders voor vlaamse series? (Die in Nederland te kijken zijn)

Blijkbaar al uit 2018 dus vast al lang gezien, maar ‘gevoel voor tumor’

(Sorry voor de spuit elf als je deze al lang kent!!)

2 likes

Waar hou je van en wat heb je al gezien? Enkel fictie, of sta je ook open voor (goeie!) reality?

1 like