Same!!!
Wat je laatste vraag betreft: volgens mij wordt er wel sterk op gehint, maar is het nooit bevestigd
Weinig tijd gehad, dus de eerste aflevering in etappes afgekeken haha. Morgen verder, maar vind het tot nu toe wel leuk eigenlijk! Wat vind jij?
After Life, Skruk, Bonusfamiljen, Please Like Me, Master of None
Insecure, young royals, heartstopper, bump (alleen op prime), never have I ever, Knokke off, Derry girls, Skruk, Karlek en Anarki, atypical, wellmania, bonusfamiljen, the let down, dirty lines
A million little things. This is us.
The Bold Type!
Somebody Somewhere. Echt hartverwarmend, zoân lieve en grappige serie
Valeria vond ik ook heel leuk! Wordt ook wel de Spaanse sex and the city genoemd
Ik vind het tot nu toe ook leuk, maar moest er wel even aan wennen. Benieuwd hoe het verder gaat/ontwikkelt!
Sex Education
Net Archive81 gegekeken en nu zie ik dat er geen seizoen 2 komt. Zo stom
Ik las gisteren ook dat er geen How I met your father seizoen 3 komt. Natuurlijk is het geen hoogstaande serie, maar ik vind het altijd wel fijn om tussendoor zoiets luchtigs te kijken (met lekker korte afleveringen)
Welke docu? Ik heb painkiller gekeken op netflix en wil dopesick ook nog gaan kijken maar ik kan geen docu vinden?
Leuk! Ik vond het ook niet hoogstaand, en seizoen 1 ronduit slecht, maar ik moet zeggen dat ik de tweede helft van seizoen 2 echt leuk vond en steeds beter!
Maar er komt dus géén nieuw seizoen
Omg ik kan niet lezen!! Of ik wens wat anders
Ik heb in een paar dagen alle seizoenen van Killing Eve gezien en nu val ik in een zwart gat. Leuke serie
Oh ja die bedoelde ik, sorry!
Ik denk dat dit het beste topic is om deze vraag te stellen. Ik zit met nog 3 anderen op een Netflix account en betaal daar ook gewoon elke maand 1/4e van 't totaalbedrag voor, maar sinds kort heb je dus dat gezeur over een huishouden en nu kreeg ik vandaag voor de 2e keer dit in beeld:
Vorige keer heb ik huishouden bijwerken gedaan en toen heeft degene die het account beheert mij bevestigt en dat hebben we nu weer gedaan. Maar ik vroeg mij eigenlijk af of iemand wel eens âik ben op reisâ heeft gedaan terwijl je eigenlijk gewoon thuis bent. Moet je dan ook door degene die 't account beheert bevestigd worden of kan je die knop âonbeperktâ gebruiken?