Serietopic #5

Ik zou een eigen netflix account nemen eerlijk gezegd. Ze checken je ip adress en zien als je ‘ik ben ip vakantie’ drukt en je hebruikt het veel dat je wel erg lang en vaak op vakantie bent op hetzelfde ip adress.

2 likes

Als jij niet netflixt op het IP adres van die familie is dit onvermijdelijk. Heeft verder niks te maken met inloggegevens OID.
Dus of een eigen account nemen of een VPN.

2 likes

Ik kijk Ted Lasso (Apple TV+) en het is zo geweldig leuk :smiling_face_with_three_hearts:

En ik heb een crush op Roy Kent

7 likes

Oi!!

Ted Lasso is zoooo feelgood! <3

3 likes

iemand nog. aanraders voor vlaamse series? (Die in Nederland te kijken zijn)

Blijkbaar al uit 2018 dus vast al lang gezien, maar ‘gevoel voor tumor’

(Sorry voor de spuit elf als je deze al lang kent!!)

2 likes

Waar hou je van en wat heb je al gezien? Enkel fictie, of sta je ook open voor (goeie!) reality?

1 like

Wij hebben ditnop de tv nu ook. Op de app via telefoon niet. Dus streamen we naar de chromecast.

2 likes

Oh ik heb nog een Chromecast liggen, dan probeer ik dat zodra hij die melding weer geeft. Dankje!

4 likes

Knokke off

3 likes

Ja Knokke off keek lekker weg

8 likes

Oh goeie reality is ook altijd welkom!

Ben inmiddels bij aflevering 5 van “From” (s1) en nu begint het allemaal een beetje te klikken. Vond het acteerwerk en t hele plot een beetje krakkemikkig maar de acteurs lijken nu hun rol gevonden te hebben en t verhaal kan nu rustig ontvouwen. Nu krijg ik echt zin om door te kijken. Benieuwd!

Wie heeft in vredesnaam deze titel bedacht dat klinkt toch nergens naar

9 likes

In dat geval, Boris op goplay! Zo hard moeten lachen én huilen daarmee. Shalom Allemaal vond ik ook heel tof, en als je het gerecht interessant vindt heeft play4 ook vanalles (Justice For All en Ooit Vrij zijn top, Recht Naar De Gevangenis zou ik skippen).

Qua fictie: Tabula Rasa (Netflix) als je die nog niet gezien hebt. Over De Dag en 1985 ook veel goeds gehoord, maar daar moet ik zelf nog aan beginnen.

Iemand enig idee waar de serie Parenthood te kijken is in NL?

2 likes

Als ik Just Watch moet geloven is die serie op geen enkele Nederlandse streamingsdienst beschikbaar

4 likes

Waar kijk je dit?

1 like

Ik heb ook Heartstopper gekeken en ik weet niet of ik ooit zo’n extreme feelgood serie heb gezien, vond het zo lief allemaal dat ik soms met tranen in m’n ogen zat haha.

En morgen komt seizoen 2 van Selling The OC, echt het tegenovergestelde maar heb wel zin in zo’n ordinaire shitshow.

1 like

Mag je hier series tippen die niet legaal/betaald te kijken zijn in Nederland?

1 like