Serietopic #5

Ik vond het ook goed. Het was spannend en pakkend maar niet echt eng ofzo

2 likes

Ligt het aan mij of is er een storing met Oogappels? Ik kan afl 2 en verder niet kijken

1 like

Dat ik het nog niet gezien had of dat ik het leuk vind?

3 likes

Bij mij niet, kan gewoon verder kijken

Ah okee, bij mij doet ie het weer gelukkig (:

God bij oogappels komt ook weer die neppe kut pippi langkous quote voorbij, wat een creatieve armoede weer

7 likes

Ik zit aan afl 4 en vind het echt goed! Heel naar verhaal, en spannend

4 likes

Dat je het nog niet gezien hebt!

4 likes

Vond 'm ook heel goed, wilde ook steeds verder kijken.

spoiler liebeskind

Op een gegeven moment dacht ik dat jasmin stockholm syndroom had.

1 like

Ik ben nu aanbeland bij een aflevering van de serie die ik nu kijk en ik heb al gelezen dat in deze aflevering een van m’n favoriete hoofdpersonages dood gaat :sob::sob::sob:

2 likes

Welke serie?

3 likes

The Resident

2 likes

Spoiler laatste aflevering

Ja dat dacht ik ook. Was ook verbaasd dat ze weer naar hem terugging.
Wat ik mij wel afvroeg, hij zag dat ze een mes in haar mouw had verstopt maar niet dat ze die glasscherf in haar maandverband had verstopt? In de badkamer hing toch ook een camera? Maar misschien denk ik hier weer teveel over na :laughing:

2 likes

Kunnen mensen ook als ze op iemand reageren aub zeggen over welke serie hun spoiler gaat? Zo onhandig om vijf berichten terug te moeten gaan om uit te vinden waar het over gaat voor je weet of je wel of niet de spoiler kunt openen…

17 likes

Ik vind het zo droog waar Dina en Tim (Oogappels) steeds naar kijken op tv, zo’n natuurfilm ofzo? En ook echt altijd dezelfde :joy:

Spoiler liebeskind

die lars rogner

1 like

Aaah ok dat heb ik dan gemist

2 likes

Ook een vraag over Liebes kind

Hoe kan het nou dat Hannah die opa herkende? (in het ziekenhuis opa dacht en zijn hoofd in dat bed getekend). En dat stukje strand tussen Hannah en de ‘echte’ Lena, dat was wel gebeurd en mocht dus?

2 likes

Spoiler liebeskind

de echte Lena kon goed tekenen en ze had bij dat stapelbed zo’n tekening gemaakt (ook portret van haar opa dus) waar hannah op kon kijken als ze sliep (op de onderkant bovenste bed)

1 like

Ik ben in een Oogappels-loos gat gevallen, ik heb het hele seizoen er in 3 avonden doorheen gejaagd. :rofl: Wederom een prachtig seizoen, met goed acteerwerk van alle personages.

Wel echt jammer dat het huwelijk van Carola en Marcel is stukgelopen. Ik had het niet zien aankomen en ben heel benieuwd hoe dat verder ontwikkelt.

1 like