Ik vond het ook goed. Het was spannend en pakkend maar niet echt eng ofzo
Ligt het aan mij of is er een storing met Oogappels? Ik kan afl 2 en verder niet kijken
Dat ik het nog niet gezien had of dat ik het leuk vind?
Bij mij niet, kan gewoon verder kijken
Ah okee, bij mij doet ie het weer gelukkig (:
God bij oogappels komt ook weer die neppe kut pippi langkous quote voorbij, wat een creatieve armoede weer
Ik zit aan afl 4 en vind het echt goed! Heel naar verhaal, en spannend
Dat je het nog niet gezien hebt!
Vond 'm ook heel goed, wilde ook steeds verder kijken.
spoiler liebeskind
Op een gegeven moment dacht ik dat jasmin stockholm syndroom had.
Ik ben nu aanbeland bij een aflevering van de serie die ik nu kijk en ik heb al gelezen dat in deze aflevering een van m’n favoriete hoofdpersonages dood gaat
Welke serie?
The Resident
Spoiler laatste aflevering
Ja dat dacht ik ook. Was ook verbaasd dat ze weer naar hem terugging.
Wat ik mij wel afvroeg, hij zag dat ze een mes in haar mouw had verstopt maar niet dat ze die glasscherf in haar maandverband had verstopt? In de badkamer hing toch ook een camera? Maar misschien denk ik hier weer teveel over na
Kunnen mensen ook als ze op iemand reageren aub zeggen over welke serie hun spoiler gaat? Zo onhandig om vijf berichten terug te moeten gaan om uit te vinden waar het over gaat voor je weet of je wel of niet de spoiler kunt openen…
Ik vind het zo droog waar Dina en Tim (Oogappels) steeds naar kijken op tv, zo’n natuurfilm ofzo? En ook echt altijd dezelfde
Spoiler liebeskind
die lars rogner
Aaah ok dat heb ik dan gemist
Ook een vraag over Liebes kind
Hoe kan het nou dat Hannah die opa herkende? (in het ziekenhuis opa dacht en zijn hoofd in dat bed getekend). En dat stukje strand tussen Hannah en de ‘echte’ Lena, dat was wel gebeurd en mocht dus?
Spoiler liebeskind
de echte Lena kon goed tekenen en ze had bij dat stapelbed zo’n tekening gemaakt (ook portret van haar opa dus) waar hannah op kon kijken als ze sliep (op de onderkant bovenste bed)
Ik ben in een Oogappels-loos gat gevallen, ik heb het hele seizoen er in 3 avonden doorheen gejaagd. Wederom een prachtig seizoen, met goed acteerwerk van alle personages.
Wel echt jammer dat het huwelijk van Carola en Marcel is stukgelopen. Ik had het niet zien aankomen en ben heel benieuwd hoe dat verder ontwikkelt.