Serietopic #5

Ik vind het tenenkrommend maar ook heerlijk wegkijken. Vind het ook altijd zo tegenstrijdig dat het een realistische serie moet voorstellen, een dorpje in uithoek van de VS waar alleen maar knappe, vrijgezelle (en vooral jonge) mensen wonen of komen wonen. En ook nooit meer weg willen.

2 likes

Iemand toevallig begonnen met ā€œLiebeskindā€ op Netflix? Lijkt me opzich wel aardig maar nog weinig ervaringsverhalen gehoord :joy:

1 like
oogappels s5e4

love merel die tegen d’r mannelijke collega’s tekeer gaat over papadag :raised_hands:

5 likes

Ik heb The night of op HBO uitgekeken en vind het echt een aanrader. Het is 1 seizoen dus niet te lang. Goed geacteerd en spannend. Gaat over een jongeman die al dan niet terecht wordt opgepakt voor moord.

7 likes

Schitts creek is fantastisch, hoezo kijk ik dit nu pas?!

Ben binnen 2 avonden al halverwege seizoen 2 :full_moon_with_face:

18 likes

Ja echt underrated!

1 like

Ik ben nu bezig met The Bear seizoen 2, afl 6 gezien en jezus wat een meesterlijke aflevering zeg. Geweldig geacteerd, geschreven, geregisseerd… Zo goed gedaan.

12 likes

Dit had ik nooit van je verwacht, Zemraluani. Zo zie je maar dat mensen je na jaren forummen nog kunnen verbazen.

2 likes

Ik vond het ook goed. Het was spannend en pakkend maar niet echt eng ofzo

2 likes

Ligt het aan mij of is er een storing met Oogappels? Ik kan afl 2 en verder niet kijken

1 like

Dat ik het nog niet gezien had of dat ik het leuk vind?

3 likes

Bij mij niet, kan gewoon verder kijken

Ah okee, bij mij doet ie het weer gelukkig (:

God bij oogappels komt ook weer die neppe kut pippi langkous quote voorbij, wat een creatieve armoede weer

7 likes

Ik zit aan afl 4 en vind het echt goed! Heel naar verhaal, en spannend

4 likes

Dat je het nog niet gezien hebt!

4 likes

Vond 'm ook heel goed, wilde ook steeds verder kijken.

spoiler liebeskind

Op een gegeven moment dacht ik dat jasmin stockholm syndroom had.

1 like

Ik ben nu aanbeland bij een aflevering van de serie die ik nu kijk en ik heb al gelezen dat in deze aflevering een van m’n favoriete hoofdpersonages dood gaat :sob::sob::sob:

2 likes

Welke serie?

3 likes

The Resident

2 likes