Ik vind het tenenkrommend maar ook heerlijk wegkijken. Vind het ook altijd zo tegenstrijdig dat het een realistische serie moet voorstellen, een dorpje in uithoek van de VS waar alleen maar knappe, vrijgezelle (en vooral jonge) mensen wonen of komen wonen. En ook nooit meer weg willen.
Iemand toevallig begonnen met āLiebeskindā op Netflix? Lijkt me opzich wel aardig maar nog weinig ervaringsverhalen gehoord
oogappels s5e4
love merel die tegen dār mannelijke collegaās tekeer gaat over papadag
Ik heb The night of op HBO uitgekeken en vind het echt een aanrader. Het is 1 seizoen dus niet te lang. Goed geacteerd en spannend. Gaat over een jongeman die al dan niet terecht wordt opgepakt voor moord.
Schitts creek is fantastisch, hoezo kijk ik dit nu pas?!
Ben binnen 2 avonden al halverwege seizoen 2
Ja echt underrated!
Ik ben nu bezig met The Bear seizoen 2, afl 6 gezien en jezus wat een meesterlijke aflevering zeg. Geweldig geacteerd, geschreven, geregisseerd⦠Zo goed gedaan.
Dit had ik nooit van je verwacht, Zemraluani. Zo zie je maar dat mensen je na jaren forummen nog kunnen verbazen.
Ik vond het ook goed. Het was spannend en pakkend maar niet echt eng ofzo
Ligt het aan mij of is er een storing met Oogappels? Ik kan afl 2 en verder niet kijken
Dat ik het nog niet gezien had of dat ik het leuk vind?
Bij mij niet, kan gewoon verder kijken
Ah okee, bij mij doet ie het weer gelukkig (:
God bij oogappels komt ook weer die neppe kut pippi langkous quote voorbij, wat een creatieve armoede weer
Ik zit aan afl 4 en vind het echt goed! Heel naar verhaal, en spannend
Dat je het nog niet gezien hebt!
Vond 'm ook heel goed, wilde ook steeds verder kijken.
spoiler liebeskind
Op een gegeven moment dacht ik dat jasmin stockholm syndroom had.
Ik ben nu aanbeland bij een aflevering van de serie die ik nu kijk en ik heb al gelezen dat in deze aflevering een van mān favoriete hoofdpersonages dood gaat
Welke serie?
The Resident