Ja, dat kwam niet terug toch? Dus weten we niet.
Nee toen helemaal in het begin op die eerste avond! (You s4 - niet echt een spoiler)
en klopt @Sproetjes ik heb het nog geprobeerd te googelen om te kijken of ik het gemist had maar kwam idd niet terug
Meh heb gisteren de laatste afleveringen You gedownload op mijn ipad, behalve de laatste. Die wil ik ni thuis op mijn tv kijken⦠maar het staat er niet op? Eerst wel maar stonden er alleen maar trailers van alle seizoenen, 0 afleveringen. En er op zoeken leverde niks op. Nu al alles opnieuw gestart⦠maar nu is het gewoon echt weg? De hele serie is onvindbaar? Vind het zo frustrerend want zat lekker klaar met mijn avondmaaltijd
Heeft iemand dit eens eerder gehad?
Uhhh heb hetzelfde met Girls5evah?? Aaaargh!!
Als je naar de een na laatste gaat, die tot het einde doorspoelt? Ga je dan niet automatisch naar de laatste? Dat heb ik wel eens gehad!
Nee de hele serie staat er niet meer op! Niks!
Edit: heb ook op mijn laptop gekeken en serie is onvindbaar. Eerst stond er nog alleen de trailers maar die zijn nu ook weg. Ik heb wel een app gedownload op mijn ipad dus misschien is het een extra device ofzo wat niet telt⦠maar ik heb girls5evah niet op mijn ipad gekeken en die serie is ook ineens foetsie (wel allebei in een ander land gekeken, maar normaal daar geen problemen mee).
Vind dit zooooo frustrerend, omdat ik het niet kan uitstaan dat het niet werkt en mijn avondeten koud heb laten worden, want daar heb ik dan geen rust meer voor
zo zonde ugh zelfhaat
Ik ook inderdaad, ook halverwege seizoen 2 nu. Had niet gedacht dat u er zo āinā zou raken zeg.
Het is zo frustrerend allemaal maar ik moƩt wel doorkijken
Zit je niet per ongeluk op een vpn ofzo, in een regio waar deze serie niet is?
Nee ook niet. Ik heb het wel in Frankrijk gekeken maar ik heb dit nooit na een vakantie ofzo⦠de series die ik daar heb gekeken zijn gewoon weg? Heb de tv/app al een paar keer helemaal opnieuw gestart ookā¦
Netflix kan content blokkeren als ze via een vpn bekeken worden/zijn bekeken.
Maar ik heb helemaal geen VPN Maar dan komt het omdat ik in Frankrijk was, wel gek want dit heb ik nog nooit eerder gehad! Heeft iemand toevallig enig idee hoe ik dit kan deblokkeren?
Wat kut zeg, vooral omdat ik nog maar 1 aflevering moest
En op elk apparaat uitloggen en opnieuw inloggen?
Ja wilde ik doen maar krijg niet gevonden hoe ik op mijn tv uitlog
Ik chat nu met een medewerker iig haha, letās see!
Links is zoān menu toch? Anders app verwijderen en opnieuw downloaden.
Goed had een heel verhaal over een serie die ik niet kon vinden en bleek geblokkeerd te zijn omdat Netflix dacht dat ik op een VPN zat wat niet zo was, maar ze konden me er niet bij helpenā¦
Nou na echt talloze keren alles resetten, opnieuw inloggen, installeren, wifi naar fabrieksinstellingen, opnieuw starten x2992 (waar mijn laptop ook nog leek te crashen haha) HEB IK EINDELIJK WEER VOLLEDIGE NETFLIX HALLELUJA! Kostte me maar 2 uur van mijn zaterdagavond
Jeetje wat een gedoe! Gelukkig is het eindelijk gelukt
Haha ja die laatste aflevering van You better be good
Nieuwe meeschrijver in dit serietopic. Ik kijk nu Daily Alaska en Fleishman is in Trouble op Disney+. Beide aanraders! Vooral door Fleishman in Trouble ben ik aangenaam verrast.
You
Wat een slecht seizoen dit. Dus Joe heeft iedereen vermoord en komt er weer mee weg. Eindigt met Kate, echt ongeloofwaardig aangezien ze eerst een hekel had aan Joe en hij haar vriend heeft vermoord en haar vader. Het lijkt wel of ze geen echt verhaal hadden dit seizoen en maar wat hebben afgeraffeld.
You ā¦
Nou zal ook ff schrijven na mijn gedoe gisteren haha. Ik vond de finale⦠teleurstellend wel. Vooral pissig dat hij Nadia er bij naaide, anderzijds ook een teken dat hij echt een teringlijer is. Snap alleen niet wat Kate in hem ziet
En hoe hij er mee weg komt steeds, nou ja, dat hoort er bij I guess⦠maar had het wel beter gevonden als dit gewoon het laatste seizoen was geweest en hij door Nadia was onthuld. Helaas pindakaas.
Ik heb de serie Cidade InvisĆvel gekeken en ik vind het een leuke serie!
Nadat rechercheur Eric van de milieupolitie een vreemd dood dier heeft gevonden op een strand in Rio de Janeiro, raakt hij betrokken bij een moordonderzoek. Hij ontdekt een ondergrondse wereld die wordt bewoond door mythische wezens die zijn geƫvolueerd uit een diepe lijn van Braziliaanse folklore en over het algemeen onzichtbaar zijn voor mensen.
Hier gaat het over. Vanaf 22 maart komt seizoen 2 op Netflix. Het eerste seizoen bestaat uit 7 aflevering van 30-40 minuten.