Serietopic #5

Spoiler laatste aflevering

Ja dat dacht ik ook. Was ook verbaasd dat ze weer naar hem terugging.
Wat ik mij wel afvroeg, hij zag dat ze een mes in haar mouw had verstopt maar niet dat ze die glasscherf in haar maandverband had verstopt? In de badkamer hing toch ook een camera? Maar misschien denk ik hier weer teveel over na :laughing:

2 likes

Kunnen mensen ook als ze op iemand reageren aub zeggen over welke serie hun spoiler gaat? Zo onhandig om vijf berichten terug te moeten gaan om uit te vinden waar het over gaat voor je weet of je wel of niet de spoiler kunt openen…

17 likes

Ik vind het zo droog waar Dina en Tim (Oogappels) steeds naar kijken op tv, zo’n natuurfilm ofzo? En ook echt altijd dezelfde :joy:

Spoiler liebeskind

die lars rogner

1 like

Aaah ok dat heb ik dan gemist

2 likes

Ook een vraag over Liebes kind

Hoe kan het nou dat Hannah die opa herkende? (in het ziekenhuis opa dacht en zijn hoofd in dat bed getekend). En dat stukje strand tussen Hannah en de ‘echte’ Lena, dat was wel gebeurd en mocht dus?

2 likes

Spoiler liebeskind

de echte Lena kon goed tekenen en ze had bij dat stapelbed zo’n tekening gemaakt (ook portret van haar opa dus) waar hannah op kon kijken als ze sliep (op de onderkant bovenste bed)

1 like

Ik ben in een Oogappels-loos gat gevallen, ik heb het hele seizoen er in 3 avonden doorheen gejaagd. :rofl: Wederom een prachtig seizoen, met goed acteerwerk van alle personages.

Wel echt jammer dat het huwelijk van Carola en Marcel is stukgelopen. Ik had het niet zien aankomen en ben heel benieuwd hoe dat verder ontwikkelt.

1 like

Ik volg een paar dingen in Oogappels s5 niet maar vgm is dat in die kerstfilm naar voren gekomen en die heb ik niet gezien. Bijv is Tim vreemdgegaan met zijn collega Jasmijn? En die vader van Marcel was ook ziek ofzo?

Zijn er in die film nog andere dingen gebeurd die handig zijn om te weten?

Niet vreemdgegaan, wel gezoend al zegt 'ie van niet.

Ook zijn ze verhuisd en vierden ze kerst met alle ouders en aanhang, en rookten Tim en zijn vader een joint.
Hansje kwam tijdens kerstshoppen haar ex tegen en die had een nieuwe vriendin, daar was ze erg verdrietig om.
Lieke vierde kerst niet maar werkte in een bar en heeft vervolgens met haar vrouwelijke collega een luxe hotel geboekt en de nacht doorgebracht.

De vader van Marcel was niet ziek maar kreeg een hartinfarct terwijl hij kerst vierde bij Carola en Marcel.
Fabie en die New Kids jongen (sorry ik kan hem echt niet anders zien dan Gerrie :rofl:) waren in de Ardennen ondergesneeuwd en vierden kerst noodgedwongen samen. Pip, Mees en Nina vierden kerst met zijn drieën. Toen Fabie eenmaal thuis was vierden ze kerst opnieuw met haar.

Verder vooral veel geruzie aan tafel tijdens kerst bij Erik thuis, die eigenlijk kerst niet had willen vieren.

5 likes

Ik dacht ook al dat ik wat gemist had :dotted_line_face:

3 likes

Mocht je NPO plus hebben, het is nog terug te kijken en heet Kerstappels.

Maar tim heeft het wel aan dina opgebiecht van jasmijn? (Dina is trouwens enige die super slecht acteert)…

3 likes

Nee hij heeft wel gezegd dat Jasmijn zei dat ze verliefd op hem was, en toen Dina vroeg ‘hebben jullie gezoend???’ zei hij nee, en die leugen heeft hij sindsdien in stand gehouden.

Ahh dankje voor het uittypen! Dit verklaart wel de spanning tussen Tim en Dina

Vind die scenes met lodewijk dit seizoen echt zo :broken_heart: echt wachten tot 't misgaat. Sowieso wel veel ellende nu, niet echt een bingeserie haha vind 1 per dag wel genoeg (heb dit weekend 6 afleveringen van seizoen 4 gekeken lol)

5 likes

True, ik vind alleen ook echt die zoon van Fabie kapot slecht acteren

1 like

Ik moest bij aflevering 1 al janken, dat Chris afscheid nam van Merel :pleading_face:

7 likes

Nou die dochter anders ook, echt een doorn in het oog in die serie vind ik. (Heb trouwens wel het hele seizoen ook al gebinged haha)

2 likes

Veel van de ouders van de Oogappels-volwassenen acteren ook vrij beroerd. De moeder van Erik bijv. Ik cringe altijd zo bij die tussenstukjes

4 likes

Hahaha same, ik skip ook al die tussenstukjes van de ouders als ik heel eerlijk ben, vind die echt niet boeiend

4 likes