Volgens mij was het in seizoen 1 zo dat er werd gezegd dat ie een eigen bedrijf had wat ie voor veel geld had kunnen verkopen ofzo
Ja ik vond dat echt heel dom!!!
En die Max hoe oud is die nou eigenlijk? In de eerste seizoenen is het nog zo’n knulletje maar ik het latere seizoen lijkt hij een jaar of 15 toch,
Maar hansje is zelf 18 ofzo, dus die meiden zijn toch nog super klein als Tim en Merel uit elkaar gaan, en toch hebben ze het allemaal de hele tijd ook over allemaal herinneringen aan voor de scheiding en tijdens de scheiding, dat kan amper.
Buiten m’n irritaties vond ik het wel weer een vermakelijk (en soms sip) seizoen hoor!
Ja lijkt wel alsof ze dit seizoen de tijdlijn niet helemaal op orde hadden
Over je tweede geld spoiler van oogappels
Samenvatting
Ik dacht eigenlijk dat dit een opzet was naar een jongvolwassene die niet met geld om kan gaan en geen idee heeft hoe de wereld werkt. Dan vond ik het nog wel oké en anders meer wereldvreemd dan de realiteit. Net als die kamer van de oudste dochter van Merel.
Dit dacht ik ook!
Samenvatting
Ik had wel verwacht dat ze er iets meer mee zouden doen, dat hij erachter zou komen dat alleen wonen niet zo makkelijk gaat etc en dat hij niet genoeg geld zou hebben voor gelijk zo’n appartement. Fabie had het ook over dat hij moest kijken naar wat al zijn uitgaven/inkomsten zouden zijn maar dat wilde hij allemaal niet. Het enige wat hij zei was dat hij wat meer moest letten op zijn geld en dat alles zo duur was maar verder lukt het hem gewoon. Beetje onrealistisch ofzo. Maar misschien komt het nog in het volgende seizoen
oogappels geld nog steeds
Ja snap wel wat je zegt en het had best een sterke verhaallijn kúnnen zijn maar dat komt totaal niet uit de verf. misschien komt het nog haha, ben benieuwd of we straks mees in de schulden zien.
Maar het onrealistische is gewoon dat een jochie van 19 ofzo nooit binnen zo’n korte tijd aan een 3-kamerwoning kan komen en een 3-kamerwoning zou gewoon nooit 700 euro ofzo kosten.
Dat is suspension of disbelief voor de serie maar ik vind het heel irritant
Ok ik heb Oogappels s5 uit ik wilde er gewoon vanaf zijn haha
Ik vond het best een verdrietig seizoen? Heb het idee dat ze er heel veel in hebben willen proppen zodat iedereen wel wat had, en dan die gekke tijdsprongen steeds. En er zat ook minder humor in
Wel echt een mooi einde met Merel, Hansje en Lieke
Ik vond de verhaallijn van Erik en z’n vader ook mooi om te zien, zo’n goede acteur. En dan dat einde dat hij z’n speech voorleest aan Merel en dat die ook echt zo bij haar binnenkomt
En Carola en Marcel, die break-up had van mij niet gehoeven hoor, zo jammer, en zag dit totaal niet aankomen ondanks dat Marcel vorig seizoen wel eens heeft laten vallen dat 'ie niet zo lekker ging. Carola speelde dit wel echt zo goed hé, kwam echt binnen wauw
En die verhaallijn van Dina en Tim vond ik het stomst maar ik vind haar ook de minst leuke actrice
Black bird op Apple TV is echt zo goed, in 2 dagen uitgekeken. Nu weer in een zwart gat
Severance kan ik aanraden, of heb je die al gezien?
Heeft iemand hier poldark gezien? Is dat een aanrader?
Ik, ja ik vond het heel leuk! Vooral als je van bijv Outlander of andere historische (fictie) series houdt
Ja sowieso! Waar kan je dat kijken?
NPOPlus en NLziet
Heeft iemand de serie Wolf gezien op HBO? Hij is echt raar en spannend tegelijk, wel een tip!
@Vuile_bitch Random tag, maar als ik over iets aan het obsessen ben ga ik al het mogelijke opzoeken haha en daardoor kwam ik bij jou uit. Ben wel benieuwd of je als One Piece fan de liveaction al gekeken hebt en wat jouw mening daarover is? En of je de manga’s hebt gelezen haha
De geanimeerde ga ik ook proberen, ik twijfel nog over de manga’s
Vond de 1e 2 afleveringen van Liebes Kind best goed maar ik zit me echt door de rest heen te worstelen joh, snap soms ook niet meer wie nou wie is en/of kent omdat je door dat langzame geniks de draad kwijtraakt. Slechte spanningsboog.
Ga t wel afkijken want wil wel gewoon weten hoe t nou zit.
Nee goeie! Ga ik doen thanks!
de manga heb ik niet gelezen! maar LOVE de live action!!! het is zo leuk en de personages worden echt goed neergezet vind ik. heb je de live action gekeken en de anime niet?
Ik heb de manga’s gelezen (tbf de afgelopen 10 jaar snel via scans online) en ik ben echt heel erg enthousiast over de live action! Ik heb de eerste drie afleveringen gekeken. Je kunt merken dat Eiichiro Oda eraan mee heeft gewerkt, ik vind de personages verrassend goed gecast/leuk en het verhaal is erg trouw aan het origineel. Echt leuk!
@Foucher ik zou je de manga eigenlijk niet per se aanraden, tenzij je echt héél erg fan bent en niet genoeg kan krijgen van de serie. Het is echt zinloos lang geworden, in de tijd dat je OP bijleest kun je een hoop spannendere manga’s lezen die wèl een einde hebben. Als je zegt wat je leuk vindt wil ik wel een lijstje aanraders voor je maken!!!