Serietopic #5

Misschien Bosch? Op prime, is detective/politie serie.
Elk seizoen 10 afleveringen. Ik heb laatst 3 seizoenen gebinged. Er zijn 7 seizoenen en nog een ander soort seizoenen genaamd Bosch Legacy.

2 likes

Er is toch nul meerwaarde in het toevoegen van Claire The girlfriend in The Bear? Er moet niet in elke serie romance zijn, zeker als maar een persoon er recht op heeft.

11 likes

Lucifer vond ik niet zo, de andere zal ik eens checken. Topboy ooit paar afleveringen gezien maar kan me niks meer van herinneren. Thanks!

@Portugal ken ik niet, ga ik eens checken. Thanks.

@Croky Bosch heb ik inderdaad al gezien. Blijft goed, Lance Reddick :broken_heart:

3 likes

Lincoln Lawyer, Mare of Easttown (hbo) three pines (prime), Hijack (apple tv)

Heb je The Fall gezien?

2 likes

Heb je Love & Death op HBO al gezien?
Of The Night of HBO

1 like

Wolf op HBO max schijnt goed te zijn. Ik vond Happy Valley ook goed, staat op NPO start.

1 like

Ik heb net een npo plus account aangemaakt hiervoor :grinning:.

2 likes

Goed geacteerd?? Dat kan je niet menen…

5 likes

Hillary Duff kan twee dingen niet: acteren en zingen en toch is het knap dat ze daarmee haar geld verdient. :upside_down_face:

1 like

Wat lul jij nou

5 likes

Was alweer vergeten dat zij daar ook in speelde lol, maar dat was ook wel een siderol

Ik vind haar geen slechte zangeres of actrice (ook niet de beste ooit nee), en vind het gewoon een stomme opmerking om dit over een succesvolle vrouw te zeggen

3 likes
Sex Education hele laatste seizoen

Ik vond het begin niet zo met die nieuwe school, maar wat een lief en mooi seizoen uiteindelijk :heart: Geen open verhaallijnen gelukkig, en ook mooi dat Otis en Maeve niet samen zijn geƫindigd.

8 likes

Ja love Aimee zij is echt mijn favoriet :heart:

4 likes

Fantastische serie, heb die 2 seizoenen echt verslonden. Een van mijn favoriete series van afgelopen jaren.

8 likes

Heeeerlijk

1 like

Ik heb echt de eerste 4 afleveringen gedacht waar de fuck kijk ik naar. Moest mezelf er echt doorheen slepen maar omdat iedereen zo lyrisch was vond ik dat ik door moest. En toen ineens pakte het me volledig en nu vind ik het 1 vd betere series die ik heb gezien.

4 likes

Hahahaha precies zoals ik voor de tv zit. Zeker drie van de stellen die ze gaan volgen bestaat uit minsten ƩƩn iemand die voor mega drama kan zorgen. Nu al zin in vrijdag

2 likes

Hmm. Ik weet niet waarom maar ik vond er niks aan, kon het eerste seizoen niet afmaken en vond het totaal niet grappig. Iedereen vindt het zo geweldig maar ik zie het niet :woman_shrugging:

3 likes

Die vrouw van dat sugar koppel geeft Iryna vibes. Die vindt hem sowieso niet knap genoeg.

Ja dat stuk was echt bizar triest. Hij zat haar gewoon af te maken alsof hij haar een opvoedkundige preek moest geven? Dat hij dan ook zelf wel was vreemdgegaan maar hij was achttien en het was maar een kus? Super manipulatief. En dan later ineens zelf iets op te biechten hebben.

Haha ik leef voor dit programma hoor, maar man wat lopen er veel gekkies rond. Hoop ook dat Aaliyah hem geen kans meer gaat geven. Vond dat stuk met Johnie trouwens ook bizar, echt goed dat hij er niet in meegegaan is.

4 likes