Serietopic #5

Ja dat snap ik wel. Ik denk dat ze het seizoen makkelijk hadden verdubbelen qua afleveringen en dat het dan veel uitgewerkter zou zijn geweest. Maar het bleef gewoon leuk vond ik. En vond die scene bij het hek in de laatste aflevering ook wel echt goed gedaan en heb zelfs een beetje gehuild :joy:

1 like

Ja ik dus ook, wilde ik komen posten. Echt meerdere keren.

Laatste aflvering oogappels

Vind de ontwikkeling van Merel ook zo mooi en ontroerend. Hoe belastend het kan zijn als je niet veilig opgroeit, zoals bij haar duidelijk te zien is. En dat weer zijn sporen achterlaat bij je eigen kinderen (transgenerationeel trauma). Vind dat echt goed in beeld gebracht. Dat raakt mij wel

3 likes
sex education s4e1

Ik gil om die eerste aflevering. Mijn hemel. Die pitch van Otis

8 likes

Net begonnen met SE 4, blijft echt een heerlijke serie. Wel goed dat dit t laatste seizoen is want zulk soort series kunnen op een gegeven moment heel flauw worden als ze te lang duren. Had al wat mindere momenten in seizoen 3.

Edit: Ben nu halverwege het seizoen en dit is echt heel goed, een stuk beter dan het ā€˜lollige’ vorige seizoen.
Zo hartverwarmend en hoopgevend allemaal <3

2 likes

Ja echt! Weinig series waarbij ik echt hardop mlet lachen, maar deze zeker wel :joy:

1 like

Love is blind 1-4 nieuwe seizoen

Oh die Uche/Lydia situatie is zo juicy en messy. Lydia zou echt direct met hem gaan als hij haar zou willen. Zou die vrouw never in de buurt van mijn man laten. Heel benieuwd of Uche en Aaliyah doorgaan.

Edit: wat een dramašŸ˜‚

6 likes

Ik heb net de laatste aflevering van Schitt’s Creek gezien en nu weet ik niet wat ik moet kijken. Wil graag weer eens wat spannends zien maar er is volgens mij niks.

Hopelijk is de nieuwe serie van Mike Flanagan die binnenkort op Netflix verschijnt wat.

Iemand nog aanraders in te kijken? Liefst niet te langdradig en spannend (horror, thriller, detective serie ofzo)?

1 like

Het Gouden Uur

1 like

Misschien Bosch? Op prime, is detective/politie serie.
Elk seizoen 10 afleveringen. Ik heb laatst 3 seizoenen gebinged. Er zijn 7 seizoenen en nog een ander soort seizoenen genaamd Bosch Legacy.

2 likes

Er is toch nul meerwaarde in het toevoegen van Claire The girlfriend in The Bear? Er moet niet in elke serie romance zijn, zeker als maar een persoon er recht op heeft.

11 likes

Lucifer vond ik niet zo, de andere zal ik eens checken. Topboy ooit paar afleveringen gezien maar kan me niks meer van herinneren. Thanks!

@Portugal ken ik niet, ga ik eens checken. Thanks.

@Croky Bosch heb ik inderdaad al gezien. Blijft goed, Lance Reddick :broken_heart:

3 likes

Lincoln Lawyer, Mare of Easttown (hbo) three pines (prime), Hijack (apple tv)

Heb je The Fall gezien?

2 likes

Heb je Love & Death op HBO al gezien?
Of The Night of HBO

1 like

Wolf op HBO max schijnt goed te zijn. Ik vond Happy Valley ook goed, staat op NPO start.

1 like

Ik heb net een npo plus account aangemaakt hiervoor :grinning:.

2 likes

Goed geacteerd?? Dat kan je niet menen…

5 likes

Hillary Duff kan twee dingen niet: acteren en zingen en toch is het knap dat ze daarmee haar geld verdient. :upside_down_face:

1 like

Wat lul jij nou

5 likes

Was alweer vergeten dat zij daar ook in speelde lol, maar dat was ook wel een siderol

Ik vind haar geen slechte zangeres of actrice (ook niet de beste ooit nee), en vind het gewoon een stomme opmerking om dit over een succesvolle vrouw te zeggen

3 likes