Sex Education hele laatste seizoen
Ik vond het begin niet zo met die nieuwe school, maar wat een lief en mooi seizoen uiteindelijk Geen open verhaallijnen gelukkig, en ook mooi dat Otis en Maeve niet samen zijn geëindigd.
Ik vond het begin niet zo met die nieuwe school, maar wat een lief en mooi seizoen uiteindelijk Geen open verhaallijnen gelukkig, en ook mooi dat Otis en Maeve niet samen zijn geëindigd.
Ja love Aimee zij is echt mijn favoriet
Fantastische serie, heb die 2 seizoenen echt verslonden. Een van mijn favoriete series van afgelopen jaren.
Heeeerlijk
Ik heb echt de eerste 4 afleveringen gedacht waar de fuck kijk ik naar. Moest mezelf er echt doorheen slepen maar omdat iedereen zo lyrisch was vond ik dat ik door moest. En toen ineens pakte het me volledig en nu vind ik het 1 vd betere series die ik heb gezien.
Hahahaha precies zoals ik voor de tv zit. Zeker drie van de stellen die ze gaan volgen bestaat uit minsten één iemand die voor mega drama kan zorgen. Nu al zin in vrijdag
Hmm. Ik weet niet waarom maar ik vond er niks aan, kon het eerste seizoen niet afmaken en vond het totaal niet grappig. Iedereen vindt het zo geweldig maar ik zie het niet
Die vrouw van dat sugar koppel geeft Iryna vibes. Die vindt hem sowieso niet knap genoeg.
Ja dat stuk was echt bizar triest. Hij zat haar gewoon af te maken alsof hij haar een opvoedkundige preek moest geven? Dat hij dan ook zelf wel was vreemdgegaan maar hij was achttien en het was maar een kus? Super manipulatief. En dan later ineens zelf iets op te biechten hebben.
Haha ik leef voor dit programma hoor, maar man wat lopen er veel gekkies rond. Hoop ook dat Aaliyah hem geen kans meer gaat geven. Vond dat stuk met Johnie trouwens ook bizar, echt goed dat hij er niet in meegegaan is.
Ga The Ultimatum kijken!
Haha ja ik vind dat soms nog veel erger dan LIB.
The queer versie van The Ultimatum was trouwens ook verschrikkelijk.
Ik weet dat het satire is en over white privilege gaat (wel een goede boodschap natuurlijk) maar betekent niet dat ik het dan opeens een goede serie vind. Het verhaal vond ik erg saai en het was gewoon niet mijn soort serie
Ik heb zo hard gehuild om die laatste aflevering van Sex Education. Eric, Aimee, Cal en Adam, het was allemaal zo ontroerend en lief.
En ben zo hormonaal maar ga hen wel allemaal missen. Goed geacteerd, zonder dat het allemaal als een verplicht nummer voelde.
Ik vond het eerste seizoen ook echt vreselijk. Met moeite uitgekeken. Maar tweede seizoen is echt zoveel beter!
Ah okee, misschien moet ik het tweede seizoen maar proberen haha
Het blijft een aparte serie, maar het was minder absurd en vond de personages minder irritant.
Ik vond SE4 heerlijk wegkijken en hou van al die personages, maar het was dit seizoen wel extreem onrealistisch met die UNI hoor. Maargoed, ik vind dat zelf niet perse een minpunt…je weet waar je naar kijkt en zo’n utopia als dit is soms fijn om van te dromen.
Ik dacht eerst ook bij die uni van lekker onrealistisch zeg. Maar eigenlijk ook wel fijn eens niet zo’n cliché school zoals vaak in series.
Vond het een leuk seizoen! Nou heb ik eigenlijk zin om het nog eens helemaal vanaf het begin te kijken😂
Ik zit nu voor de tv en heb net de eerste aflevering opgezet.
Moet altijd cringen van de tijd in de pods maar zin in. @Shaaar
Edit: de vocal fry van Johnie !!!
Wat is het nieuwe seizoen van Virgin River saai echt een struggle om de eerste afleveringen door te komen. Wordt het beter of blijft het zo?
Oef, ik zat nog te twijfelen of ik wel moet beginnen aan het nieuwe seizoen, vond de vorige al saai