ik vond aimee’s verhaallijn echt heel sterk dit seizoen, de nieuwe personages minder omdat ze vrij vlak en eentonig waren zonder veel meerwaarde voor het volledige plot. Ook dat we gewoonweg niets meer hebben meegekregen van Jacob en Ola vond ik jammer.
Dan zou ik er niet eens aan beginnen als ik jou was!
Aimee was echt een highlight inderdaad, zo’n mooi personage.
De verhaallijn van Adam, ookal deelde hij niet echt mee in het algehele plot, vond ik ook heel teder. Moest telkens huilen bij die stukken met z’n vader.
Eigenlijk vond ik iedereen wel mooi geschreven. Alleen Otis is echt een irritant kind mijn god, wat een slachtoffer in elke situatie.
Oh dit wil ik ook zien!! Weet je toevallig wanneer het in NL te zien is?
Jawel, ik kijk het ook! Vanuit Nederland dus gewoon, zonder vpn.
Vind die verhaallijn met Catharine echt goed gedaan, zo pijnlijk en schrijnend.
En ik heb echt nog geen idee wie het heeft gedaan of wat ik moet geloven.
Ik vind het zo’n goede serie. Zoveel intriges buiten de moord op Marianne.
Ik ben nu aan het kijken en zie net Jakob die Catherina kust. Mond viel er van open
Ja jammer genoeg. En dan heeft ze de moed om iemand in vertrouwen te nemen en wordt ze zo geslutshamed.
De twaalf laatste aflevering:
Dus met dat die kat buiten is gevonden nadat hij van dé spaghettisaus gegeten heeft, kan het wel dat ze dan vergiftigd is
O ja oeps, even vergeten dat ik ooit een account heb gemaakt met de Belgische telefoon van een vriendin. Sorry voor de dooie mus
Ik kijk ook naar de twaalf! Vind het echt terug mega goed in elkaar zitten.
En vond de verhaallijn met Catherine ook zeer realistisch en pijnlijk om te zien. Echt heel ongemakkelijk.
Walg nu ook echt van die Jakob. Dat met die kat was inderdaad een goeie plottwist. Ik vroeg me ook nog af die Pix was toch ook nog het huis binnen gegaan toen hij zijn portefeuille kwam halen? Hebben we gezien wat hij daar deed? Vind hem ook heel verdacht, maar meestal zijn degene die we heel verdacht vinden het dan toch niet.
Ik vind eric zelf ook niet zo wauw, deed me constant aan dit denken Magical Negro - Wikipedia
Maar ik denk dat het seizoen in het algemeen wel wat gemengd vond, Otis is inderdaad irritant en hij groeit ook gewoon niet als personage wat echt niet interessant is om te kijken.
@Eddie ja weer een goed seizoen inderdaad! Ik heb wel het gevoel dat dit seizoen minder juryleden in hun leven probeert te tonen en meer focus legt op de zaak zelf?
Op een of andere manier vind ik Otis zo erg op Jan Smit lijken dit seizoen, had ik voorheen totaal niet
Omg ja nu je het zegt!
Het lijkt alsof zijn haar té zwart is, als iemand snapt wat ik bedoel?
Over oogappels
Ik kijk zo gek aan tegen de keuken van Dina en Tim. Ze hadden eerst toch een open keuken met een tafel er vlakbij? En iets meer een ronde leuken nu lijkt het een rechter blok. Maar ik weet niet of het nou klopt of dat het steeds vanuit een andere hoek gefilmd word.
Oh en nog een nutteloze irritatie
Hoe die twee bij de supermarkt de schappen bijvullen. Zooo sloom en totaal niet efficiënt
In de kerstfilm zijn Dina en Tim verhuisd.
Oooh dat heb ik helemaal niet onthouden, maar dan snap ik nu waarom die keuken zo anders lijkt. Dankjewel.
Merel heeft dit seizoen andere make-up volgens mij, wat zachter en liever. En haar kledingkeuze in kleuren is ook anders volgens mij.
En het is vast niet heel aardig maar Ik vind het wel grappig ergens hoe hansje tegen haar moeder doet. Echt zo’n appel valt niet ver van de boom situatie.
Ik ben vandaag begonnen met Gilmore Girls en nu al bij aflevering 12. Echt leuker dan ik had gedacht 🥹. Zoo makkelijk weg te kijken, cozy, niet erg als je af en toe een beetje mist omdat je wat anders doet.