Ooo zo leuk!!
Volgens mij is er sowieso een nieuwe haarstylist en visagist? Het haar van alle dames zit soms opeens ook veel perfecter!
Kijkt iemand nog Ahsoka? Heb net afl 6 gezien Ezraaaaaaa
, en het is echt verbazingwekkend goed. Nou waren mijn verwachtingen na Mando S2 & 3, Boba Fett en Obi-Wan ook wel heel laag (Andor laten we even buiten beschouwing, want dat is gewoon prestige tv, geen Star Wars meer), maar ik vermaak me echt uitstekend, ik vind de nieuwe personages tof, er zijn zoveel schattige creatures, en de World between Worlds was echt top gedaan. Ben erg benieuwd hoe ze het seizoen gaan afronden!
Ja dat viel me vooral op bij Nina, lijkt opeens van emo highschool girl alsof het Beau Monde glamsquad is langsgeweest.
Net de miniserie The Lost Flowers of Alice Hart afgezien. Godver wat een fantastisch mooie serie, niet normaal. Sigourney Weaver speelt er geweldig in. Enorme aanrader!!
Oh ik ben afgelopen week ook begonnen. Keek vroeger weleens een losse aflevering, leek me leuk om nu vanaf het begin te starten. Maar moet wel erg wennen aan het tempo, het is heel langzaam. Ga het toch maar een kans geven.
Ik heb net sex education seizoen 4 gekeken. Wat een fantastisch seizoen!
Ik vond het ook echt een heel leuk seizoen maar lees zoveel kritiek online! Heb echt het idee alsof ik naar iets anders heb zitten kijken?
Ik vond het heel grappig en emotioneel en alle verhaallijnen zijn tot een mooie conclusie gekomen. Misschien hadden de meesten iets meer voorspelbaars verwacht, voornamelijk dat Otis en Maeve samen zouden zijn op t eind, maar dat vind ik echt een soort fantasie uitkomst. Blij dat ze op deze manier de kaars uitgemaakt hebben.
Ja wauw de serie zuigt je echt mee het verhaal in. Dat heb ik niet vaak.
Sex Education s4
Ik was ook een beetje teleurgesteld in het seizoen, vooral omdat ik me heel erg zat te ergeren aan een aantal personages (die zus van Jean, O, Otis). Ik ben zelf ook aseksueel zoals O en was wel benieuwd naar haar, maar ik vond dat ze echt overkwam als een soort villain en dan random uit de kast kwam (en dan ook nog alsof Otis haar daartoe had gedwongen, vond die scène niet heel logisch ofzo, zij was zelf eerst over zijn vader begonnen, wat ook niet fair was). Vond haar helemaal geen leuk personage en kon dan ook moeilijk begrip voor haar opbrengen. Het duurde voor mij veel te lang voor ze eindelijk haar excuses aanbood aan Ruby en duidelijk werd waarom ze haar had gepest. Andere dingen vond ik alsnog wel grappig/ontroerend, maar ik vond vorige seizoenen wel leuker.
Seizoen 4
Ik vond het erg veel nieuwe personages voor een laatste seizoen, die moet je dus in één seizoen leren kennen en begrijpen. Zo vond ik Adam eerst vreselijk en ga je na verloop van tijd toch ‘van houden’, dat gaat nu natuurlijk met nieuwe verhalen niet meer lukken.
Adam (+ pa) was tbh ook mn favoriete verhaallijn.
Ja mijne ook! En het verhaal van Eric. Het verhaal van Otis vond ik wat minder
Emily was toch die oma?? Echt een heks
Ben pas bij aflevering 20 ofzo maar heb al wel een zwak voor Dean puur en alleen omdat Jared Padalecki (of beter gezegd: Sam Winchester) 🥹😭
Maar ben benieuwd naar haar volgende love interestsss
Sowieso Team Logan, mag dat ook? Vond hem zo leuk en knap. Was echt een beetje verliefd op he omdat hij me doet denken aan mijn eerste vriendje
Je moet nog een tijdje kijken voordat hij erbij komt. Vanaf seizoen 5 volgens mij
Logan Dean
Jess
Omg Logan was ik alweer vergeten, dat verwende joch
Ik ben pas een paar jaar terug hier aan begonnen en heb maar tot seizoen 5 ofzo gekeken dus geen idee wie endgame is maar denk dat ik het deze herfst ook weer ga oppakken
Jaa ik ook
Ja nu je het zegt Fabie haar haar zat ook heel anders en heel strak. Bijna zoals Beatrix haar kapsels vaak zitten. En @thekellyfam ja zij lijkt ineens meer popperig
Ik dacht zelf eigenlijk van wat leuk dat ze nu met make-up Merel wat toegankelijker maken, dat past wel bij haar ontwikkeling met naar de psycholoog gaan enzo. Maar misschien is dat wel allemaal te ver gedacht en is het gewoon een andere visagist.
(oogappels)