Ooo lib is GENIETEN
Ooooh zo genieten om al die seizoenen nog voor je te hebben
Hmm denk dat ik ook maar eens Gilmore Girls moet kijken als ik dit allemaal zo lees
Haha ja dat denk ik ook altijd en dan begin ik voor de zesde keer aan de eerste aflevering en vind ik het weer niks haha
Ja ik heb ook ooit de eerste afl gezien en vond het niet zo, maarja misschien moet ik er ff wat meer kijken om erin te komen
JA ff paar afleveringen doorkijken idd
Het is ook een fijne serie om te kijken als je ondertussen aan t haken of borduren bent ofzo, je hoeft zegmaar niet de hele tijd naar 't scherm te kijken om het verhaal te kunnen volgen.
Echt niet normaal, elke persoon doet rare dingen.
ik vond O ook echt een wrange smaak hebben omdat netflix nog nit zo lang geleden een veel beter verhaallijn is begonnen met een aseksueel personage in Heartstoppers
LIB Hoe meer hij sprak, hoe verkeerder zijn woorden. Ik kon zijn teleurstelling snappen toen Aaliyah weg ging omdat ze ruzie had met Lydia maar aub hij was full of shit. En dan nog later toen hij Lydia ging confronteren, hij moest gewoon zijn mond houden.
Hij is echt naar. Hoe hij ook tegen haar praatte in dat telefoongesprek. Dat je dan uit eten gaat met iemand, een heel verhaal afsteekt over dat je 48 uur moesr wachten tot contact om vervolgens ondanks haar superduidelijke uitleg niet door te willen en haar te verwijten dat ze wegrent voor problemen. Zelfde voor jp die Taylor dus dagenlang elk gesprek liet initiëren omdat hij het niet aan kan dat ze make-up draagt? Wat is met deze mensen.
Ben nu in het financiële gesprek van Stacy en Izzy en ik zie scheurtjes
Edit: dat gesprek met Lydia. Buikpijn. Dat je dus van hem moet aanhoren wat zijn perspectief is en niet mag reageren.
Ik vond liebeskind echt heel erg goed. In 1 ruk uitgekeken. Kon serieus niet stoppen.
Ik heb alle seizoenen van oogappels in een paar weken gebinged en nu net klaar met de laatste, moet er echt even mentaal van bijkomen Ik vind Eric en Merel zo goed geacteerd! En ook verreweg de leukste personages om te volgen. Dina en Marcel vind ik dan weer helemaal niets, vooral Dina niet. De actrice die Dina in het eerste seizoen speelde vond ik beter eigenlijk.
Oja en spoiler laatste seizoen
Ik vond het zo super random dat Marcel ineens zei dat hij wegging! Voor mijn gevoel totaal niet in lijn met de vorige seizoenen en hun dynamiek toen. Met die hele affaire van Carola was hij toch ook een tijdje weg en kwam hij daarna weer terug omdat hij niet zonder haar kon en nu ineens dit?? Ik dacht de aap komt vast nog wel een keer uit de mouw, dat het wel een reden heeft en hij het ook niet wil ofzo. Ik vind het gewoon zo zielig voor Carola haha
Oogappels
Ik vind het vooral zo stom ook dat geen een nog bij de partner is gebleven. Alleen bij de opa’s en oma’s heb je volgens mij nog een paar er tussen die samen zijn. Het was juist leuk dat Marcel en Carola een uitzondering waren.
Heb naar aanleiding van dit topic een paar afleveringen van Oogappels gekeken, maar mijn fucking hemel.
Snap echt heel goed hoe je hier in meegezogen wordt hoor, maar het is gewoon GTST aan de speed.
De standaard voor Nederlandse producties ligt echt schokkend laag.
Dina in eerste seizoen beter?! Serieus?!
Ja want toen werd ze gespeeld door Maryam Hassouni vgm
Dat weet ik maar ik vond dat nog 10x erger. Maar goed, blijkbaar heb ik een andere mening
Oh ik vind haar altijd wel goed
Ik ben bijna klaar met liebeskind maar vind het echt niet zo sterk. Zoveel bullshit dingen
Dit is een spoiler