Serietopic #5

LIB Damn, we zijn gegaan van een seizoen waar drie stellen na een jaar nog bij elkaar zijn (vier als we Jackie en Josh mee willen tellen, lol) naar een seizoen waar ze twee stellen hebben weten te vormen??? Wel echt power to Taylor dat ze is weggerend van JP, ik vraag me af hoe die man door de selecties is gekomen, met het charisma en spraakvermogen van een aardappel. :pensive:

6 likes

LIB

Samenvatting

Ik raak in de war van JP en Taylor omdat ik steeds switch van wie ik nu toxic vind. Eerst vond ik Taylor omdat ze duidelijk JP onaantrekkelijk vond en zichzelf non stop aan het vergelijken was met de andere stellen, toen vond ik JP na dat hele make-up debacle en daarna vond ik eigenlijk ook weer Taylor omdat ze zo snel zei dat het nooit ging werken omdat hij teveel in zijn schulp zat. En los van alles vond ik het patriotisme van JP ook echt mega onaantrekkelijk en eigenlijk vanzelfsprekend toxic want welke idioot gebruikt een Amerikaanse vlag als zakdoek en heeft alleen kleren in de kleuren wit, rood en blauw. Kortom, allebei toxic. Maar welke meer?

5 likes

Volgens mij heb ik ergens gelezen dat er wel meer stellen waren. In aflevering 7(?) waarin er een reünie is met deelnemers zie je als het goed is een aantal van die stellen ook bij elkaar zitten.

2 likes

Is het hier over The Bear gegaan? Ik vond s1 echt geweldig, maar jemig wat is s2 saai zeg. Die dynamiek van s1 is echt weg, de afleveringen zijn saai en dat constante geroep simpelweg vervelend. En dan die verschrikkelijk love story.

S1 is was verfrissend, uniek, aangrijpend maar s2 is echt dreadful en eentonig, niet doorheen te komen wat mij betreft.

3 likes

Ja ik vind seizoen twee ook minder. Die aflevering met het kerstdiner heb ik ook echt in drie keer moeten kijken. Heb het seizoen nog niet af, dus misschien wordt het nog beter haha.

1 like

Ik ben nog niet helemaal bij het einde, dus misschien komt het nog. Maar de verhalen van alle anderen die niet Carmen of Claire zijn, zijn goed idd (Ebra💔). Maar er zit zoveel filler blabla in ofzo, waar s1 me echt elk moment aangreep. En dat geroep hoorde erbij, nu voelt het gewoon als ruis.

Syd is geweldig, maar idd carmen en claire met hun “quirky” conversations zijn zooo saai. Sowieso als er een serie geen romantische storyline nodig had was het The Bear wel😣 Ben ook zo teleurgesteld en daarom zo fel haha

5 likes

Oh haha die heb ik gemist. Blij dat ik niet de enige ben in elk geval😆

2 likes

Het verhaal van de moeder en Claire was volledig overbodig.

1 like

Ik vond het langdradig en irritant. Het legde de dynamiek goed uit maar kon het niet aan voor een volledige aflevering.

2 likes

Ja, dit deel ik wel! Heb wel achterelkaar gekeken, maar vond het ook niet mega sterk.

1 like

Oh wow, ik vond s2 juist veel beter dan s1 en echt enorm goed zelfs. Ik vind s2e6 meesterlijk gedaan. Jon Bernthal en Jamie Lee Curtis als gastrollen waren fantastisch, je zag zo goed hoe de dynamiek bij hen was en dat is heel herkenbaar voor veel mensen

4 likes

Ja, yellowjackets s2 is erg meh. Vooral het einde viel me tegen

1 like

Ik lig weg te kwijnen in mijn slaapkamer omdat ik covid heb en de hoop heb dat ik mijn vriend niet aansteek, maar dat klusprogramma van Jelka van Houten fleurt mijn troosteloze bestaan helemaal op. Wat een leuke vrouw! Echt een lekker wegkijk programma.

6 likes

Jaa ik ben het ook aan het bingen, echt heerlijk. En nu wil ik dat ze mij ook met mijn huis helpt, zo’n mooi resultaat elke keer

4 likes

Ik zou ook zo graag zo handig willen zijn! Of maar gewoon ergens aan beginnen en dat het dan helemaal fabulous wordt.

1 like

Waar was dit weer te bekijken?

1 like

Prime!

2 likes

Ik word soms helemaal verdrietig en nostalgisch als ik aan mijn favoriete serie van vroeger denk (Supernatural) en dat het nooit meer zo gaat voelen als toen ik hem voor het eerst keek. Ik was zó obsessed en verslaafd en mijn kamer hing vol posters en mijn vader had me naar Duitsland gereden voor een convention en omg ik mis dat gevoel gewoon. Ik kan hem steeds opnieuw kijken maar it’s not the same :sob:. Ik mis die sleepovers met mijn vriendin en dat we dan samen niet sliepen maar een heel seizoen erdoorheen knalde.

7 likes

Erg toevallig, ik heb nu dus supernatural voor de tweede keer gekeken (ben nu bezig met seizoen 14) maar het was echt weer alsof ik het voor het eerst zag, omdat het dus zoveel seizoenen zijn en het zo lang geleden is dat ik die heb gezien. Ik doe dat wel met al mijn favoriete series (bijv breaking bad 3x gezien, telkens weer dat ik vanalles vergeet dus hem weer opnieuw kan kijken). Natuurlijk niet alsof je het voor de eerste keer kijkt, maar ik kan wel dat nostalgische gevoel terugkrijgen, echt zo fijn is dat. Kan ik alleen als ik een aantal jaar een serie niet heb gezien hoor, anders dan weet ik nog te veel van wat er allemaal is gebeurd

Zo herkenbaar. Dat heb ik met walking dead.
Toevallig gister opnieuw begonnen en werd er helemaal sentimenteel van, haha

1 like