Serietopic #5

Spoiler einde Liebeskind

Ik vond het einde enorm onbevredigend. Heel abrupt en ik vond het vooral zo raar dat Jasmin die vent vermoordde en dat er nul reactie van Hannah in beeld werd gebracht. Die vent ligt op het strand en Hannah en Jasmin dartelen een beetje langs de waterlijn. Ik had verwacht verdriet te zien van Hannah om het verlies van haar ‘vader’ of in elk geval enige emotie en dat was er gewoon niet??

7 likes

Fairly Odd Parents staat nu op Netflix en ik vind het nog even hilarisch als vroeger. Wat een hysterische serie!

13 likes

Chucky seizoen 3 is begonnen. Zo leuk deze serie, compleet gestoord.

Hebben jullie aanraders om te kijken om Amazon prime?
Ik hou wel van spannend, maar iets simpels om niet te veel bij na te denken is ook welkom :blush:

Deadloch, Fleabag, Jury Duty

5 likes

Class of '07! Australische comedyreeks met afleveringen van ongeveer 30 min over een groep vrouwen die na hun schoolreünie vastzitten in hun kostschool omdat er een soort van zondvloed is gebeurd. Ik vind een Derry Girls sfeertje hebben.

3 likes

Dan pak ik haar wenkbrauwen af

2 likes

Little fires everywhere! Heerlijke korte binge serie.

2 likes

Is een docuserie ook oké? Dan LuLaRich, lekker simpel programma over een Amerikaans MLM/piramideschemabedrijf.

5 likes

Bump

1 like

Vind de Beckham docuserie echt goed vermaak.
Een tikje lang, 4 afleveringen van ruim een uur, maar wat mij betreft zeker de moeite, ook als je helemaal niets met voetbal hebt.

Ben ook nu weer geschrokken van hoe meedogenloos de Britse media was/is, en hoe volstrekt normaal we dat toen vonden.

5 likes

Ja vond m ook heel leuk! Heftig wat celebrity zijn en de media met je kunnen doen en dat in bepaalde situaties echt niemand bedenkt van ‘goh, moeten we iemand dit aan doen?’

En heerlijk om alle voetbalden uit de nineties en early zeroes voorbij te zien komen

2 likes

Ohh ik heb dit boek gelezen, ik ga deze snel eens kijken :heart_eyes:

1 like

Keiveel aanraders, maar dan kan je ff vooruit hahaha. Die van mij zijn:

Carnival Rowe:
Als je van veel fantasie houdt. Orlando Bloom zit erin :drooling_face:

The Lost Flowers of Alice Hart:
Geweldige miniserie met veel mysterie. Is een drama.

The Man in the High Castle:
Wat als Hitler in 2e wereldoorlog wél had gewonnen, hoe de wereld er dan uitziet (ook spannend verhaal met fantasie elementen).

The Boys:
Veel komedie/fantasie en actie met superhelden.

The Marvelous Mrs Maisel:
Komedie en drama, speelt af in jaren 50. Over een huisvrouw die, wanneer haar man haar op een dag bedriegt en verlaat, een carrière begint als comédienne.

Fargo:
Seizoen 1 is een must watch, SUPER goed (elk seizoen heeft een ander verhaal met andere characters).

The Handmaids tale:
Enorm spannend, maar wel erg heftige serie (niet luchtig). Latere seizoenen zijn wat minder omdat het erg dramatisch wordt en een beetje wordt uitgemolken, maar het verhaal zelf is wel erg interessant. Hoe ziet de wereld eruit (in Noord-Amerika dan) als christelijke fundamentalisten de macht krijgen.

En zoals eerder is gezegd Fleabag:
Mijn favoriete komedie serie (met drama).

8 likes

Hahah al die mannen obsessief bezig met het afbranden van vrouwen waar ze zogenaamd niks voor voelen die ze helemaal knettergek vinden. Geloof je het zelf nog?

4 likes

Ik kijk dit eigenlijk nooit dus noob maar vorige week een klein stukje met een collega meegekeken en nu heb ik ontzettend veel behoefte aan slechte reality tv (a la Love is blind/Love Island/MAFS). Ik heb Netflix en Videoland. Waar moet ik beginnen?

MAFS Australië is m’n fave, en dan vooral de seizoenen 6/7/8.

5 likes

Ik vind de eerste seizoenen van Love is Blind superleuk en heb ook erg genoten van Are You The One seizoen 1 en 2 geloof ik

2 likes

Hoezo staat NCIS nergens volledig op? Had echt zin om daar weer eens helemaal vanaf t begin mee te starten maar volgens JustWatch staat alleen op Sky 6 seizoenen :smiling_face_with_tear:

Edit: beetje retorische vraag trouwens hoor want zal wel met rechten te maken hebben blablabla maar vind t gewoon stom!!

Ik heb ‘m dit weekend ook gebinged, vond het echt interessant! Ik wist wel het eea qua gedoe met de Britse tabloids en trainers/managers etc maar niet dat het zó heftig was.

Heb ook echt genoten van de 90’s/00’s fashion van David en Victoria :heart_on_fire:

4 likes