Serietopic #5

You

na de sprong van de brug is alleen zijn slechte kant nog over, je zag in new york ook alleen de weerspiegeling van rhys in het raam. Dat kate met hem is vind ik ook niet zo raar, want zij ziet zichzelf ook als slecht mens. Dus volgend seizoen zal wel echt kut worden wel. Waarin hij mega evil zal zijn ofzo

7 likes

Ja dat snap ik allemaal wel, maar ik vind het toch stom haha. Hij had gewoon niet aan moeten spoelen :stuck_out_tongue: Plus ik dacht juist dat Rhys zijn slechte kant was? Want die riep de hele tijd ‘vermoord haar nou!!’ enzo en spoorde hem aan die mensen te vermoorden, toch?

3 likes

You

ja die rhys is officieel dus ook nog over, ze waren dezelfde persoon. Rhys was een verzinsel in zn hoofd. De goede kant is verdronken. Ik vind het ook stom ja. Gok dat Nadia nog wel terug komt. Ze melken het zo wel mega uit.

3 likes

Ik heb vorige week Fleishman is in Trouble gekeken en ik had er lage verwachtingen bij, maar het heeft me echt verrast! Vond het acteerwerk goed en vond sommige thema’s ook wel herkenbaar (in mindere mate gelukkig haha). Hele grote aanrader!

3 likes

Voor zover ik het had begrepen was Rhys degene die hij vermoorde de echte Rhys en dus wel echt iemand. Er werd ook over Rhys gesproken door de rest toen hij dood was. Het had alleen volledig zijn brein overgenomen.

Ja, veel herkenbare thema’s (maar idd gelukkig niet zo extreem haha). Vond het ook grappig dat Adam Brody weer een Seth speelde. Moest mezelf er in het begin even aan herinneren dat dit niet Seth uit the O.C was.
Maar echt een goede serie en sterk geacteerd.

4 likes

ja, klopt alleen had joe zijn slechte kant rhys gemaakt in z’n hoofd, maar dat was eigenlijk gewoon joe zelf, zo bedoelde ik. Weet idd dat de echte rhys wel bestond. Eigenlijk echt idioot seizoen hoe langer ik erover nadenk haha

4 likes

Ik ben begonnen met chesapeake shores en ik kom er niet lekker in. Er gebeurt weinig en ik vind de personages vaak heel irritant

1 like

Same. 🥹

1 like

Tweede helft van You ook lekker in 1 avond afgekeken, heb me zeer vermaakt

Dat blijft zo. Ze zijn nu bij seizoen 6 of 7 ofzo? en eigenlijk is er nog steeds precies niks gebeurd.

2 likes
Samenvatting

Wel een mooi einde voor seizoen 2, want nou moeten we wel kijken

3 likes

Oh ik vond het een hele goede aflevering eigenlijk!

3 likes
TLOU S01 finale

Ja, same, ik vond het echt supergoed gedaan! Echt en van de beste eerste seizoenen van een serie die ik ooit gezien heb, geen enkele zwakke aflevering. Hopen dat ze dat door kunnen trekken naar S02, ben heel benieuwd.

@kali waarom vond je het een anticlimax?

5 likes

Oh was dit de seizoensfinale van TLOU? Omdat ik op IMDB 10 afleveringen zag staan had ik dat niet verwacht. Maar zie dat die 10e aflevering voor seizoen 2 is.

2 likes
TLOU S01 finale

Oh ja, dat ze de cure niet zouden vinden wist ik al wel, denk dat het daar dan wel helpt dat ik het verhaal van de game al wel kende (iig in grote lijnen, zelf nog niet uitgespeeld, maar grote delen meegekeken met mijn ex). Ik denk dat ik daardoor waarschijnlijk ook andere verwachtingen had.

@ZusjevanJoost ja, helaas was dit het al :disappointed: Hoop dat ze opschieten met het tweede seizoen

4 likes

Ik had dit ook niet door! Vond het ook niet echt voelen als de laatste aflevering.

3 likes

Zeer benieuwd of wat de consequenties zijn voor seizoen 2…

https://www.google.com/amp/s/www.news.com.au/entertainment/tv/streaming/beyond-toxic-wednesday-star-jenna-ortega-blasted/news-story/c5aa0dafedc9433d49c1ae19aabf20ef%3Famp

2 likes
vraagn s2 the last of us

Wat wordt dan het verhaal van seizoen 2 denk je? want ellie kan niet meer gebruikt worden voor the cure want joel laat haar niet dood gaan en zelf denkt ze dat er geen hoop meer is op een cure, dus gaan we dan een soort the walking dead 2.0 krijgen waarin ieder seizoen weer een nieuwe “vijand” overwonnen moet worden? Een nieuwe kruistocht naar een of ander punt wat (uiteraard) weer een teleurstelling wordt? (haha sorry ben echt cynisch)

2 likes
Samenvatting

Google het in ieder geval maar niet. Want dan krijg je mega snel spoilers op je dak… Ik heb in ieder geval helaas een game spoiler gelezen.

Edit: ik volg Emergency Awesome altijd met series op youtube. Alleen als jullie dit ook doen, maar geen spoilers willen zien, kijk zijn post over seizoen 2 dan absoluut niet. Er staat geen spoiler waarschuwing bij, maar het verraad echt veel. Helaas. Vond het zo kut toen ik het zag.

Ik denk dat de relatie tussen Joel en Ellie onder spanning komt te staan, Ellie weet natuurlijk dat Joel liegt tegen haar. Misschien dat daaruit voortvloeiend een verhaallijn komt.
Die broer van Joel weet als een van de weinige dat Ellie immuun is voor cordyceps, misschien dat hij nog een rol gaat spelen hierin?

2 likes