Serietopic #5

Voor de LIB kijkers:
Lezen jullie ook mee met de reddit? Kan me daar echt lang vermaken, maar je komt er ook wel spoilers tegen.

3 likes

Wtf 5 seizoenen? Das wel heel overdreven ja, als seizoen 2 al tegenvalt

2 likes

Ik vraag me dus af wie dat betaald? Of het net als bij Eigen huis etc. zo is dat je X zelf moet inleggen? Want ze gaat wel echt naar sĂșperdure plekken volgens mij. Vind het wel heerlijk wegkijken!

1 like

Door die docu toch wel echt veel sympathie gekregen voor Victoria. Volgens mij heeft zij echt veel geleden tijdens hun relatie en kreeg nou niet echt de indruk dat hij beseft hoe egoĂŻstisch hij was terwijl zij steeds met de kinderen thuis zat of op het punt stond om te bevallen en hij wedstrijdjes speelt of een fotoshoot houdt met JLO en BEY.

2 likes

“wedstrijdjes”??

3 likes

Niet belangrijk hoor, hij heeft alleen Premier League, FA Cup, La Ligue 1, Primera Division,MLS League en La Liga gewonnen.

Denk zelf dat hij de enige speler is :smile:

3 likes

Ik ben Everything now (netflix) aan het kijken, serie over een tienermeisje dat nadat ze uit een anorexiakliniek komt haar leven wil oppakken. Heel leuk, coming of age high school-achtig!

Wat ik in het bijzonder echt leuk en goed vindt is dat seksualiteit (als in: wie valt op wat, crisis omdat iemand misschien gay is blabla) totaaal geen rol speelt. Er ligt echt geen focus op, en er worden ook geen vragen gesteld bij op wie iemand valt of waarom etc. Vind ik wel verfrissend, dat het main theme niet is dat iemand strugglet met z’n seksualiteit maar dat het gewoon IS.

3 likes

Ik wil echt dat “Any day now” eens een keer ergens op een streamingservice komt. Keek daar vroeger altijd naar, zo’n mooie serie, maar nooit meer ergens terug kunnen zien.

2 likes

Deze persoon heeft alle seizoenen wel op youtube geplaatst https://youtube.com/@ErinSimader?si=IL0Xzv9L39UoccAs

1 like

Ah thanks!

1 like

Precies dit. Misschien ben je er nog niet, maar er is zelfs een karakter die best als stereotype hetero wordt neergezet en die later openlijk hun seksualiteit uit. En zelfs hun vrienden doen normaal (minus wat echt prima plagerige opmerkingen waar het karakter dan ook weer heel goed mee om gaat).
Ook hoe de verhoudingen tussen de familieleden worden weergegeven en het ook bijna een hele aflevering over de broer gaat en hoe de impact van de ziekte is, maar ook hoe zijn positie in het gezin ook niet optimaal is. En uberhaupt hoe zoveel karakters multidimensionaal zijn. Ik denk dat het een heel herkenbare serie kan zijn voor heel veel mensen. Wel echt met iemand/iemand anders ook laten kijken als eetproblemen je triggeren. Want uiteindelijk is het eetprobleem wel de katalysator waar de hele serie om draait en daarom wel heel veel naar voren komt (inclusief methoden).

1 like

Ik ben het nieuwe seizoen van Starstruck aan het kijken op HBO. Wat een heerlijke serie is dit toch.

1 like

Ik heb bijna seizoen 1 van Oogappels uit en nu zag ik dat er ook een Kerstappels film is. Weet iemand of je die moet kijken na een bepaald seizoen?

Na het derde seizoen!

2 likes

Dankje!! Nog even wachten dus haha

2 likes

Volgens mij het vierde! Zo staat ie iig in de npo app. @Modena

2 likes

Klopt @Modena , na het vierde seizoen.

Sorry, ik zat misinformatie te verspreiden

2 likes

Morgen de nieuwe Mike Flanagan op Netflix, “Fall of the house of Usher” en alle bekende koppen zijn weer terug! Heel veel zin in.

5 likes

Haha toch bedankt voor de moeite!
Thanks @FrauHelga en @Moskou

2 likes