Serietopic #5

Hoe laat komt LIB online, zit er helemaal klaar voor met mn bammetje en kopje thee

1 like

Hij staat er nƩt op!

2 likes

Omg yes lets go!!

4 likes

Jaaa ik heb hem (helaas) ook alweer af :pleading_face:

3 likes

Ja veel drama indeed. Vind het tempo van de verhaallijnen ook hoger liggen dan in andere seizoenen voor mijn gevoel? En daardoor mist er soms wat diepte.

1 like

Love is blind 10

Milton en Lydia. Ounce of luck

3 likes

Elke keer als zij hem iets vraagt (weet je hoe dit werkt? Kan je dit?) stoor ik me aan haar waarna hij laat zien dat het helemaal geen gekke vraag is omdat hij werkelijk niks kan??

2 likes

Ben gister tot halverwege t seizoen van House of Usher gekomen en helaas is mijn enthousiasme een beetje ingezakt.
Het is…cheesy?
Ik vind de directie bjjzonder…had ik niet verwacht van Mike. Ik weet het niet. Kijk het af en laat dan een review achter.

3 likes

ben benieuwd of ze op de reünie nog samen zijn.

4 likes

Ik vond dit seizoen zo’n tijdsverlies, dit hadden vier afleveringen moeten zijn.

Renee wel nog benieuwd naar Renee en die kale man die graag viste want zij waren verloofd, op een gegeven moment tijdens de bbq draagt ze een ring, zijn getrouwd maar hebben dan neen gezegd. Netflix heeft gezegd dat ze het niet gaan uitzenden want het was te toxic. Renee zat daar ook in het wit toen ze bruidskledij gingen kopen. Productie heeft dat helemaal geskipt.

2 likes

Ik zit mijn hoofd te breken over wie de persoon rechts voor is, geheel in het zwart. Blijkbaar uit Oogappels maar ik kan het personage helemaal niet plaatsen? Iemand hier die weet wie het is?

Wel gaaf dat ze eindelijk gewonnen hebben.

3 likes

Chris!

1 like

Nee die linker is toch Chris? Rechts geen idee?

5 likes

Klopt wat @Xiomara zegt, Chris staat links.

Wellicht iemand van de productie dan? Maar de rest allemaal niet dus ik ben in de war. :sweat_smile:

1 like

o hahaha blijkbaar weet ik niet meer wat links en rechts is. Hun gezichten lijken wel een beetje op elkaar. Maar die ander weet ik ook even niet nee

3 likes

Is dit niet de klasgenoot/geliefde van Chris (van vorig seizoen)?

1 like

Hmmm die zag er in mijn herinnering anders uit maar mensen veranderen natuurlijk.

1 like

Ha dus toch niet zo gek dat ik dacht dat het Chris was

4 likes

Ahh wat leuk! Dank voor je antwoord. Nu kan ik rustig slapen vanavond. :rofl:

@June nee zeker niet, want ik dacht het eerst ook tot ik hem links zag staan. :sweat_smile:

2 likes

Beetje random dat hij dan zo prominent in die foto staat :joy:

4 likes